To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-22
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk postojowych
przy ulicy Szmaragdowej w Lublinie zlokalizowanych na dwóch parkingach wraz z ciągami pieszymi,
oświetleniem, odwodnieniem, zabezpieczeniem ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, rewitalizacją
terenów Osiedla Widok oraz pełnienie nadzorów autorskich
Numer ogłoszenia: 74115 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52905 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk postojowych przy ulicy Szmaragdowej w Lublinie zlokalizowanych na dwóch parkingach wraz z ciągami pieszymi, oświetleniem, odwodnieniem, zabezpieczeniem ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, rewitalizacją terenów Osiedla Widok oraz pełnienie nadzorów autorskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1. opracowanie projektów budowlano - wykonawczych wszystkich branż wraz z informacją BIOZ, w oparciu o załączone warunki techniczne, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi - 5 egz. Przewidziane do realizacji zadanie wymaga opracowania dokumentacji projektowej w następujących branżach: branża drogowa, branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, branża elektryczna - oświetlenie drogowe, usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym, branża inżynierii ruchu (projekt stałej organizacji ruchu oraz projekty czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych), branża zieleń. 1.2. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz., 1.3. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz., 1.4. wykonanie projektu branży zieleń - obejmującego uwzględnienie nasadzeń zamiennych określonych w decyzjach Prezydenta Miasta Lublin oraz uzgodnienie go w Biurze Miejskiego Architekta Zieleni - 5 egz., 1.5. przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD, 1.6. przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania, 1.7. uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym; 2. sprawowanie nadzoru autorskiego: 2.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.), 2.2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 2.3. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 2.4. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 2.5. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 2.6. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2.7. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie); 3. wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp: 3.1. opracowanie harmonogramu realizacji prac, 3.2. wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, 3.3. wykonanie robót budowlanych, 3.4. uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 3.5. wykonanie zagospodarowania zielenią pasa drogowego zgodnie z uzgodnionym w Biurze Miejskiego Architekta Zieleni projektem branży zieleń uwzględniającym nasadzenia zamienne, 3.6. wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, 3.7. prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 3.8. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej, 3.9. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, 3.10. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 3.11. przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JEDLICZKO ANDRZEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-BUDOWLANE SAN-BUD
jakie przetargi wygrała firma
JEDLICZKO ANDRZEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-BUDOWLANE SAN-BUD
- Andrzej Jedliczko Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane SAN-BUD, Kalinówka 15, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 387545,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 392370,00
Oferta z najniższą ceną: 337696,50 / Oferta z najwyższą ceną: 479627,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie monitoringu susła perełkowanego na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do realizacji zajęć dydaktycznych (1)
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Kwalifikowalność wydatków w perspektywie finansowej 2021-2027" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych i makaronów
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.