eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Brodnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH.
Numer ogłoszenia: 73962 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3537 Brodnica , ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4918600 4918719, faks 0-56 4918613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOD C P V 226/228/249/301/378/392/395/444/449 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy materiałów biurowych i piśmienniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. CZĘŚĆ I: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. Kod CPV: 226/228/249/301/378/392/395/444/449 Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009. Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wg załącznika nr 4 do SIWZ. Kod CPV: 30125110-5;30192300-4;30192112-9;30192113-6 Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009. Kryteria oceny ofert: najniższa cena. III.1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wymagania odnośnie części I zamówienia: 1. Miejsce dostawy materiałów objętych zamówieniami - siedziba Zamawiającego. 2. Termin wykonania partii dostawy - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 3. Materiały są fabrycznie nowe, wolne od wad, wcześniej nie eksploatowane. 4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu we własnym zakresie i na koszt własny dostawę przedmiotów zamówienia. b) Wymagania odnośnie części II zamówienia: 1. Miejsce dostawy materiałów objętych zamówieniami - siedziba Zamawiającego. 2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu we własnym zakresie i na koszt własny dostawę przedmiotów zamówienia. 3. Termin wykonania partii dostawy - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 4. Za realizację Zamówienia odpowiada w całości Wykonawca. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z materiałami eksploatacyjnymi równoważnymi. 6. Materiał eksploatacyjny oryginalny wg Zamawiającego to toner/tusz/taśma barwiąca wyprodukowany przez producenta drukarki. 7. Materiał eksploatacyjny równoważny wg Zamawiającego to taki, który ma takie same lub lepsze cechy jakościowe co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jest wyprodukowany z nie używanych wcześniej elementów, nie był wcześniej regenerowany, wydajność produktu równoważnego nie może być gorsza od określonej w SIWZ. 8. Zaoferowane materiały eksploatacyjne mogą być zarówno materiałami oryginalnymi pochodzącymi od producenta drukarek, jak również mogą pochodzić od innych producentów, powinny jednakże być równoważne względem materiałów oryginalnych pod względem jakości i wydajności druku. 9. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału. 10. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 9001wydany na produkcję tonerów i tuszy oraz ISO 14001 lub inne równoważne, wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. 11. Za produkty równoważne dla tuszy, tonerów i taśm barwiących do drukarek. Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, nie regenerowane w jakimkolwiek stopniu, wyprodukowane przy użyciu wcześniej nie użytych części, nie poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, a także produkty, których zastosowanie nie spowoduje utraty gwarancji producenta drukarek. 12. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy produktu oraz jego symbolu (nr katalogowego) w (arkusz cenowo - asortymentowy zał. nr 4 do SIWZ, kolumna - /Asortyment oferowany przez Wykonawcę/ i kolumna - /Indeks materiału równoważnego/), ciężar udowodnienia że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ należy do składającego ofertę zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 13. Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie przyjąć zużyte tonery, tusze i inne mat. eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia. 14. Każdy dostarczany przez Wykonawcę mat. eksploatacyjny do urządzeń drukujących musi posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 m - cy. 15. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne obowiązującej do wyczerpania się środka barwiącego lub na 12 m - cy. Gwarancja będzie polegać na wymianie uszkodzonego egzemplarza materiału eksploatacyjnego na nowy egzemplarz. 16. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do dokonania naprawy drukarki na koszt własny, gdy uszkodzenie drukarki powstało w wyniku stosowania produktu eksploatacyjnego równoważnego. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. 17. Wymagania jakościowe: - Materiały są fabrycznie nowe lub pochodzą z bieżącej produkcji, materiały i podzespoły użyte do ich produkcji nie pochodzą ze skupu lub zbiórki zużytych materiałów eksploatacyjnych, są jednorodne, nie będące po naprawie, regeneracji, renowacji i nierefabrykowane. - Materiały są oznaczone logiem producenta lub odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-2, 22.80.00.00-8, 30.19.20.00-1, 30.12.51.10-5, 30.19.23.00-4, 30.19.21.12-9, 22.81.50.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX.1 i pkt IX.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dla Części I: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz cenowo-asortymentowy (art. biurowe i piśmiennicze) - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Zaparafowany projekt umowy (art. biurowe i piśmiennicze) - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla Części II: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz cenowo-asortymentowy (mat. eksploatacyjne do urządzeń drukujących) - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 4. Zaparafowany projekt umowy (mat. eksploatacyjne do urządzeń drukujących) - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca złoży, w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, kopię ważnego na dzień składania ofert certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego, przyznanego producentowi materiałów eksploatacyjnych na produkcję tonerów i tuszy lub innych materiałów eksploatacyjnych. (Dla każdego producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego z osobna). 8. Wykonawca złoży, w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, kopię ważnego na dzień składania ofert certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego, przyznanego producentowi materiałów eksploatacyjnych, będący normą dotyczącą Systemów Zarządzania Środowiskiem. (Dla każdego producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego z osobna). 9. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków przedmiotowych zamówienia (określone w III.1 b SIWZ) - wg zał. nr 8 do SIWZ. Uwaga - Dokumenty składane jako kopia wymagają poświadczenia adnotacją /za zgodność z oryginałem/ przez osobę uprawnioną do składania oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=49.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3537 ul. Czwartaków 1 87-300 Brodnica na wniosek bezpośrednio w siedzibie lub pocztą lub drogą elektroniczną na adres zp.jw3537.brodnica@wp.pl lub fax 056-49-18-613.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3537 ul. Czwartaków 1 87-300 Brodnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych - wg załącznika nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - wg załącznika nr 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.23.00-4, 30.19.21.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.