Ogłoszenie nr 73940 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9" przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny
63197600000, ul.
Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
062 5822400, 7366241, faks
625 918 206, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umostrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9" przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer referencyjny WIG.RZP.271.24.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9" przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
I.Szczegółowy opis robót budowlanych:
Przedmiotowe roboty będą dotyczyły jedynie tarasu zlokalizowanego na elewacji południowej oznaczonego kolorem czerwonym na załączonym rysunku.
I.1. Roboty rozbiórkowe:
* demontaż istniejących donic,
* rozebranie powierzchni tarasu z płyt betonowych 35x35x5cm,
* usunięcie górnej warstwy podbudowy,
* skucie tynków zewnętrznych ze ściany tarasu,
Materiały rozbiórkowe należy wywieźć i zutylizować zgodnie z przepisami, należy przedstawić dokument potwierdzający utylizację.
2. Roboty budowlane
- wykonanie modernizacji tarasu zewnętrznego polegającej na:
* wykonaniu nowej powierzchni tarasu z kostki prostokątnej 10x20cm
i grubości 6cm,
* naprawie pęknięć i zarysowań poprzez wykonanie zespolenia za pomocą prętów stalowych wklejanych prostopadle do pęknięcia,
* wykonaniu wieńca na górnej powierzchni murka obwodowego o szerokości 15x15cm z betonu C16/20 i stali B500SP (4#12) + strzemiona #6 w rozstawie co 20cm ze stali B500SP lub St3S, powierzchnię murku na którym położony będzie wieniec należy oczyścić i przygotować gruntując środkiem sczepnym do betonu, co 100cm należy wykonać dybel łączący istniejącą ściankę z nowym wieńcem. Dybel #12 o długości 20cm ze stali B500SP należy wkleić w istniejącą ściankę na głębokość 10cm;
* zamontowaniu na górnej powierzchni wieńca płyty OSB-4, ułożonej ze spadkiem 1% na zewnątrz murka, do której należy zamontować obróbkę blacharską z blachy powlekanej,
* zamontowaniu balustrady z pochwytem stalowym z rur stalowych o przekroju okrągłym fi 50mm, na słupkach stalowych o przekroju fi 50mm; Balustrady należy montować do nowo wykonanego wieńca żelbetowego za pomocą kotew/kołków do betonu; Balustrady powinny być gładkie, bez miejsc z ostrymi krawędziami, które mogą powodować niebezpieczeństwo dla dzieci, powinny być zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane proszkowo na kolor ciemno szary RAL 9007, lub równoważny kształt balustrady oraz wypełnienie wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym; nie dopuszcza się montażu balustrady bez uzgodnienia;
* przygotowaniu bocznej powierzchni ścianki tarasu pod ułożenie izolacji w celu wyrównania nierówności ściany, wykonanie warstwy izolacji w systemie oraz ułożenie tynku mozaikowego w kolorze szary sto superlit 411 lub równoważnym
II. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych na podstawie załączonych dokumentów, m.in.:
- Projekt budowlano - wykonawczy branża budowlana,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana,
a także na etapie budowy na podstawie wytycznych Zamawiającego
III. Celem przedmiotowych robót budowlanych jest wykonanie zgodnie z przepisami i prawa i tzw. wiedzą techniczną:
- modernizacji tarasu,
IV. Wymagania i informacje dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga aby czynności związane z wykonaniem następujących robót:
a) roboty konstrukcyjne,
b) roboty związane z nawierzchnią tarasu
były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, a w przypadku udziału podwykonawcy przez podwykonawcę.
2) W trakcie realizacji zamówienia w ramach czynności kontrolnych w celu potwierdzenia zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1 zamawiający może
w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawcę do udowodnienia tego faktu. W wezwaniu wskaże, które z poniżej wymienionych dokumentów wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu:
a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie musi zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 lit. a (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowanej w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
3) W trakcie realizacji zamówienia w ramach czynności kontrolnych zamawiający może również żądać od wykonawcy złożenia wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1 oraz przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.5) Główny kod CPV): 45233200-1,
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45262310-7,
45262500-6,
45410000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona w obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki z uwagi na spełnienie wszystkich warunków wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9" przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
2. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły 3 lata. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego umową nr WIG.RZP.272.054.2016 w dniu 20 grudnia 2016 roku
3. Zamówienie będzie powierzone do wykonania Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Przedsiębiorstwu Budownictwa Ogólnego sp. z o.o., ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
4. Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia została uwzględniona w wartości zamówienia podstawowego tj. na kwotę 100 275,14 netto (zamówienie podstawowe zgodnie z umową nr WIG.RZP.272.054.2016 z dnia 20 grudnia 2016 roku na kwotę 123 338,42 zł brutto) + 50% tj. 50 137,57 zł netto (zamówienie uzupełniające) = 150 412,71 zł netto. Wartość udzielanego zamówienia w trybie z wolnej ręki wynosi 19 602,32 zł netto co stanowi 19,55% zmówienia podstawowego.
5. Dotychczas do zamówienia podstawowego nie zostało udzielone żadne zamówienie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Udzielane zamówienie było przewidziane w ramach zamówienia podstawowego jako zamówienie polegające na powtórzeniu robót łącznie do wysokości 50% wartości przedmiotu zamówienia (ogłoszenie o zamówieniu nr 344485-2016 z dnia 16.11.2016r.). Udzielane zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jakie były wykonane w ramach zamówienia podstawowego, tj. wykonanie robót rozbiórkowych, murowych, konstrukcyjnych, tynkarskich, izolacyjnych, nawierzchni tarasów oraz montażu balustrad - związanych
z modernizacją drugiego tarasu zewnętrznego o powierzchni 62,32m2 przy przedmiotowym obiekcie.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.,
pbo@interia.pl,
ul. Staroprzygodzka 117,
63-400,
Ostrów Wielkopolski, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przebudowa jezdni na ulicy Matejki w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Jankowskiego do ul. Ledóchowskiego
- Świadczenie usługi administrowania obiektem Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA, zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
- Dostawa RÓŻNYCH - jednorazowych produktów medycznych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów oraz rewitalizacja terenów zielonych
- Dostawa leków: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ ORAZ FARYCYMABU w ramach programów lekowych.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.