eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa dwóch szatni Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy-Biblioteki Głównej Województwa Mazowieckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Warszawa: usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa dwóch szatni Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy-Biblioteki Głównej Województwa Mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 73907 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego , ul. Koszykowa 26/28, 00-553 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5374143, 5374158, faks 22 5374021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.koszykowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa dwóch szatni Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy-Biblioteki Głównej Województwa Mazowieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia świadczona będzie w zakresie: 1) ochrony osób i mienia, w formie: a) stałej i bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów Biblioteki przy ul. Koszykowej 26/28 oraz dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w Oddziałach Biblioteki; b) zabezpieczenia technicznego. 2) obsługi dwóch szatni bibliotecznych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ramach art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu czynności wchodzących w zakres ochrony osób i mienia oraz obsługi dwóch szatni bibliotecznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez właściwego ministra spraw wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę wymagane dokumenty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku musi potwierdzić co najmniej Wykonawca realizujący usługę ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w ciągu 3 (trzech) ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał lub należycie wykonuje przez co najmniej 12 miesięcy, minimum 3 (trzy) zamówienia usługi ochrony osób i mienia w formie stałej i bezpośredniej ochrony fizycznej, o wartości każdego zamówienia minimum 150 000 zł brutto w skali roku. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku musi potwierdzić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w celu realizacji zamówienia będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: a) radiotelefonami, w które wyposaży wszystkie osoby realizujące zamówienie; b) centrum monitorowania sygnałów alarmowych, za pomocą którego sprawowany będzie stały nadzór sygnałów przesyłanych drogą radiową. Ocena jego spełniania dokonana zostanie w oparciu o dokumenty i oświadczenia, złożone przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku musi potwierdzić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: a) co najmniej 9 (dziewięcioma) sprawnymi fizycznie pracownikami ochrony, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu ochrony fizycznej, z których: -każdy posiada ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, w tym osoba odpowiedzialna za kierowanie zespołem pracowników ochrony; -każdy posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony; b) co najmniej 1 (jedną) grupą interwencyjną, składającą się z minimum dwóch pracowników, z których każdy posiada ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej; c) co najmniej 2 (dwoma) pracownikami zabezpieczenia technicznego (minimum jeden pracownik na zmianie), z których każdy: -dysponuje ważną legitymacją kwalifikowanego pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego; -posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego, d) co najmniej 4 (czterema) sprawnymi fizycznie osobami, wyznaczonymi do obsługi dwóch szatni. Ocena jego spełniania dokonana zostanie w oparciu o dokumenty i oświadczenia, złożone przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku musi potwierdzić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 1 000 000,00 zł (jeden milion)na jedno i wszystkie ryzyka z tytułu szkód na osobie i mieniu, niezależnie wartości od szkody wynikającej z jednego zdarzenia. Ocena jego spełniania dokonana zostanie w oparciu o dokumenty i oświadczenia, złożone przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku musi potwierdzić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada, zgodnie z ustawą Pzp, solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Wykonawca powołujący się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, składa: 1) dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w ust. 2 niniejszego Rozdziału, to jest a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na/wg druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumenty, z których jasno będzie wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) okres, na który inny podmiot udostępnia zasoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) udzielenia zamówień uzupełniających w ramach art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu czynności wchodzących w zakres ochrony osób i mienia oraz obsługi dwóch szatni; 2) zmniejszenie liczby dni i zakresu realizowanego przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie może ulec zmianie stosownie do wprowadzonego ograniczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszykowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Budynek Czytelni, IV piętro, pok. 410, Dział Organizacyjno-Prawny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 13:30, miejsce: Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Budynek Czytelni, IV piętro, pok. 410, Dział Organizacyjno-Prawny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.