eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Etap I - Przystosowanie budynku nr 71 w zakresie przygotowania pomieszczenia nr 39 do zamontowania ciągu technologicznego do rozkonserwowania i konserwacji sprzętu wojskowego, wykonania systemu alarmowego oraz wymiany stolarki drzwiowej i okiennej wraz ze zmianą przeznaczenia budynku nr 86 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa. Etap II - Termomodernizacja budynku nr 71 z wykonaniem montażu bram garażowych i placów manewrowych dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa - postępowanie nr 78/RB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Olsztyn: Etap I - Przystosowanie budynku nr 71 w zakresie przygotowania pomieszczenia nr 39 do zamontowania ciągu technologicznego do rozkonserwowania i konserwacji sprzętu wojskowego, wykonania systemu alarmowego oraz wymiany stolarki drzwiowej i okiennej wraz ze zmianą przeznaczenia budynku nr 86 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa. Etap II - Termomodernizacja budynku nr 71 z wykonaniem montażu bram garażowych i placów manewrowych dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa - postępowanie nr 78/RB
Numer ogłoszenia: 73895 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 321600, faks 261 321689.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziolsztyn.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Etap I - Przystosowanie budynku nr 71 w zakresie przygotowania pomieszczenia nr 39 do zamontowania ciągu technologicznego do rozkonserwowania i konserwacji sprzętu wojskowego, wykonania systemu alarmowego oraz wymiany stolarki drzwiowej i okiennej wraz ze zmianą przeznaczenia budynku nr 86 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa. Etap II - Termomodernizacja budynku nr 71 z wykonaniem montażu bram garażowych i placów manewrowych dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa - postępowanie nr 78/RB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest etap I - przystosowanie budynku nr 71 w zakresie przygotowania pomieszczenia nr 39 do zamontowania ciągu technologicznego do rozkonserwowania i konserwacji sprzętu wojskowego, wykonania systemu alarmowego oraz wymiany stolarki drzwiowej i okiennej wraz ze zmianą przeznaczenia budynku nr 86 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa. Etap II - Termomodernizacja budynku nr 71 z wykonaniem montażu bram garażowych i placów manewrowych dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa polegająca na wykonaniu robót budowlanych: roboty rozbiórkowe i demontażowe; wykonanie ścian, nadproży, izolacji pionowych, posadzek; wykonanie odgrzybienia ścian i sufitów; wykonanie uzupełnienia tynków i malowania; wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej; zakup, dostawę i montaż stolarki drzwiowej, okiennej, krat okiennych, wyposażenia kwaterunkowego, sanitarnego, ppoż; wykonanie przemurowania kominów, pokrycia i opierzenia stropodachu; wykonanie docieplenia budynku; wykonanie remontu elewacji; wykonanie chodników i opaski; wykonanie bramy wraz z ogrodzeniem; wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej; wykonanie instalacji wentylacji, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji sprężonego powietrza, instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej; wykonanie przyłącza elektroenergetycznego zalicznikowego; montaż rozdzielnic nn; wykonanie linii WLZ; wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego; wykonanie instalacji wyrównawczej i odgromowej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: minimum 3 - maksimum 5 lat. Okres rękojmi: 5 lat - wg art. 568 § 1 K.C.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 480.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 68 800,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego - pok. 24 w siedzibie Zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym zakresie rzeczowym do robót będących przedmiotem zamówienia, tj. polegające na budowie, przebudowie budynku lub zespołu budynków o kubaturze minimum 19 000 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, a wartość każdej z tych robót nie może być mniejsza niż 1 100 000,00 zł netto. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ oraz wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie rzeczowym do robót będących przedmiotem zamówienia, tj. polegające na budowie, przebudowie budynku lub zespołu budynków o kubaturze minimum 19 000 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, a wartość każdej z tych robót nie może być mniejsza niż 1 100 000,00 zł netto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki: - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp; - Firma przystępująca do przetargu musi posiadać warunki do przechowywania i przetwarzania dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE zgodnie z art. 45 i art. 48 p. 9, 11 i 12 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - kierownik budowy, kierownicy robót sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych oraz geodeta muszą posiadać upoważnienie do prac z dokumentami o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki: - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp; - Firma przystępująca do przetargu musi posiadać warunki do przechowywania i przetwarzania dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE zgodnie z art. 45 i art. 48 p. 9, 11 i 12 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - kierownik budowy, kierownicy robót sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych oraz geodeta muszą posiadać upoważnienie do prac z dokumentami o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Należy przedłożyć wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie rzeczowym do robót będących przedmiotem zamówienia, tj. polegające na budowie, przebudowie budynku lub zespołu budynków o kubaturze minimum 19 000 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, a wartość każdej z tych robót nie może być mniejsza niż 1 100 000,00 zł netto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
  • 3 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziolsztyn.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 11:30, miejsce: oferty należy dostarczyć do kancelarii RZI Olsztyn pok. 109 w siedzibie zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.