eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Kalisz: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony
Numer ogłoszenia: 73785 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisem pkt. 4 SIWZ: 4. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jednakowy dla wszystkich trzech rejonów. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony. 4.2. Miasto Kalisz zostało podzielone na trzy rejony, zgodnie z Wykazem ulic, stanowiącym załącznik do siwz. 4.3. Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: Rejon I ok. 11.500 m2 (ok. 10.300 m2)* Rejon II ok.11.500 m2 (ok. 10.100 m2)* Rejon III ok. 17.000 m2 (ok. 13.500 m2)* *UWAGA: w związku z zaplanowanymi do realizacji w 2014r. inwestycjami drogowymi na terenie Kalisza obejmującymi: przebudowę ciągu ulic: Poznańska (odcinek od Ronda NSZZ Solidarność do ul. Harcerskiej), Harcerska i Górnośląska, przebudowę ul. Wrocławskiej, przebudowę skrzyżowań w ciągu Al. Wojska Polskiego (w ramach realizacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym), remont Al. Wojska Polskiego na odcinku od Ronda Westerplatte do ul. Wrocławskiej (pomiędzy skrzyżowaniami objętymi Zintegrowanym Systemem Zarządzania Ruchem Drogowym). Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu odnowy oznakowania poziomego na ww. ulicach. W takim przypadku zakres rzeczowy oznakowania poziomego na ulicach: Poznańskiej (na ww. odcinku), Harcerskiej, Górnośląskiej oraz Wrocławskiej uległby zmniejszeniu do ilości podanych w nawiasach. Z uwagi na zaplanowane remonty nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega możliwość wykonania oznakowania poziomego jako nowe w terminie powyżej miesiaca od daty podpisania umowy. 4.4. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego wraz z uprzednim trasowaniem musi być zgodne z warunkami określonymi w Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków drogowych poziomych i warunkach ich umieszczania na drogach stanowiącymi Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie Szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. załącznik do nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną określającą wymagania dotyczące wykonania i odnowy oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego na ulicach miasta Kaliszu - załącznik do siwz. 4.5. Prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu oznakowania wyłącznie malowarkami hydrodynamicznymi z wymuszoną aplikacją mikrokul szklanych z wykorzystaniem pojazdów oraz urządzeń zabezpieczających. 4.6. Wykonawca jest zobowiązany do: 1. prowadzenia dziennika wykonanych robót, 2. zgłaszania inspektorowi nadzoru potrzeby wykonania niezbędnych robót w przypadku wystąpienia takich okoliczności, 3. terminowego i sprawnego wykonywania poleceń Zamawiającego w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, 4. zapewnienia czytelności oznakowania w okresie udzielonej gwarancji, 5. w przypadku stwierdzenia w trakcie dokonywanego przeglądu starcia oznakowania poziomego, Wykonawca robót jest zobowiązany do odtworzenia tego oznakowania w terminie 3 dni od daty stwierdzenia. 4.7. Wykonawca zorganizuje tak realizację przedmiotu zamówienia, aby prace były prowadzone na głównych ulicach miasta Kalisza przy najmniejszym możliwym natężeniu ruchu pieszych i pojazdów tj. w godzinach wieczornych i nocnych, w dni powszednie po godz. 20:00 a w szczególnych przypadkach później oraz w dniach wolnych od pracy, w godzinach uzgodnionych z inspektorem nadzoru; pod groźbą rozwiązania umowy. 4.8. Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego zrealizowane zostanie w całości z materiałów Wykonawcy. 4.9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. 4.10. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1622 z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 4.11. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. 4.12. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 4.13. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 4.14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 6 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości j.n.: REJON I - 1.500,00 PLN, REJON II - 1.500,00 PLN, REJON III - 1.500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia tj.: prowadzili roboty w zakresie oznakowania poziomego na terenie miejskim o powierzchni minimum 5000m2 w każdym roku (łącznie 15.000 m2), niezależnie od tego czy oferta będzie obejmować jeden, dwa czy trzy rejony, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • malowarka automatyczna wyposażona w pistolety natryskowe do farby i mikrokulek - 2 szt., sprzęt umożliwiający usunięcie istniejącego oznakowania bez uszkodzenia nawierzchni - 1 szt., sprzęt do czyszczenia powierzchni malowanej z pyłu, kurzu, piasku, olejów i innych zanieczyszczeń - 1 szt., kamizelki ochronne pomarańczowe odblaskowe -1szt na osobę w brygadzie roboczej, tablice prowadzące ciągłe w prawo w lewo U-3c U-3d - 1 zestaw na brygadę roboczą, znaki drogowe C-9 C-10 A-14 z T-19 - 1 zestaw na brygadę roboczą, taśmy ostrzegawcze - 50 mb na brygadę roboczą, pachołki drogowe U-23 a - 50 szt. na brygadę roboczą, pojazd ze świetlnym przewoźnym zestawem do oznakowania robót - 1 szt na brygadę roboczą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze roboty budowlane uznaje się roboty budowlane niezbędne do spełnienia warunku określonego w sekcji III.3.2. tj.: wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia tj.: prowadzili roboty w zakresie oznakowania poziomego na terenie miejskim o powierzchni minimum 5000m2 w każdym roku (łącznie 15.000 m2), niezależnie od tego czy oferta będzie obejmować jeden, dwa czy trzy rejony, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisem pkt. 21 SIWZ: 21. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach. 21.1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 21.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 21.3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy tj.: konieczność wykonania robót dodatkowych o czas niezbędny do ich wykonania wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót o czas ich trwania b) Zmian w trakcie realizacji umowy podmiotów na zasoby, których Wykonawca powoływał się w ofercie: W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy; siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Siwz, zmiana obowiązującej stawki VAT, zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy; zmian w zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych urządzeń, materiałów, wyrobów i warunków gwarancji, o ile są one dla Zamawiającego korzystne (nie gorsze od zawartych w ofercie Wykonawcy) i obiektywnie uzasadnione, d) zmiany osobowe: Dopuszcza się możliwość zmiany kierownika robót po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego w wypadkach: a/ śmierci, choroby lub wypadku kierownika robót b/ nie wywiązywania się kierownika robót z obowiązków wynikających z umowy c/ jeżeli wymiana kierownika robót stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana którejkolwiek z osób wskazanych wyżej w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie (należy podać przyczyny) i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 10 dni roboczych od daty przedłożenia propozycji. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, w terminie 3 dni od momentu powzięcia wiadomości o konieczności dokonania zmiany. Skierowanie bez akceptacji Zamawiającego, do pełnienia funkcji kierownika robót innych osób niż wskazane w ofercie Wykonawcy może stanowić podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz , sekretariat pokój nr 201 mieszczący sie na I piętrze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z zapisem pkt. 5 SIWZ: 5. Termin wykonania zamówienia: 5.1. odnowa istniejącego oznakowania: w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy 5.2. nowe oznakowanie do 31.10.2014r. 5.3. Termin, o którym mowa w ust. 1 może ulec zmianie w przypadku: 1/ wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót o czas ich wystąpienia, 2/ wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, określonych odrębną umową, warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, o czas niezbędny do ich wykonania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony - Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zapisem pkt 4.3. SIWZ: 4.3. Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: Rejon I ok. 11.500 m2 (ok. 10.300 m2)* *UWAGA: w związku z zaplanowanymi do realizacji w 2014r. inwestycjami drogowymi na terenie Kalisza obejmującymi: przebudowę ciągu ulic: Poznańska (odcinek od Ronda NSZZ Solidarność do ul. Harcerskiej), Harcerska i Górnośląska, przebudowę ul. Wrocławskiej, przebudowę skrzyżowań w ciągu Al. Wojska Polskiego (w ramach realizacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym), remont Al. Wojska Polskiego na odcinku od Ronda Westerplatte do ul. Wrocławskiej (pomiędzy skrzyżowaniami objętymi Zintegrowanym Systemem Zarządzania Ruchem Drogowym). Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu odnowy oznakowania poziomego na ww. ulicach. W takim przypadku zakres rzeczowy oznakowania poziomego na ulicach: Poznańskiej (na ww. odcinku), Harcerskiej, Górnośląskiej oraz Wrocławskiej uległby zmniejszeniu do ilości podanych w nawiasach. Z uwagi na zaplanowane remonty nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega możliwość wykonania oznakowania poziomego jako nowe w terminie powyżej miesiąca od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony - Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zapisem pkt 4.3. SIWZ: 4.3. Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: Rejon II ok.11.500 m2 (ok. 10.100 m2)* *UWAGA: w związku z zaplanowanymi do realizacji w 2014r. inwestycjami drogowymi na terenie Kalisza obejmującymi: przebudowę ciągu ulic: Poznańska (odcinek od Ronda NSZZ Solidarność do ul. Harcerskiej), Harcerska i Górnośląska, przebudowę ul. Wrocławskiej, przebudowę skrzyżowań w ciągu Al. Wojska Polskiego (w ramach realizacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym), remont Al. Wojska Polskiego na odcinku od Ronda Westerplatte do ul. Wrocławskiej (pomiędzy skrzyżowaniami objętymi Zintegrowanym Systemem Zarządzania Ruchem Drogowym). Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu odnowy oznakowania poziomego na ww. ulicach. W takim przypadku zakres rzeczowy oznakowania poziomego na ulicach: Poznańskiej (na ww. odcinku), Harcerskiej, Górnośląskiej oraz Wrocławskiej uległby zmniejszeniu do ilości podanych w nawiasach. Z uwagi na zaplanowane remonty nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega możliwość wykonania oznakowania poziomego jako nowe w terminie powyżej miesiąca od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony Rejon III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zapisem pkt 4.3. SIWZ: 4.3. Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: Rejon III ok. 17.000 m2 (ok. 13.500 m2)* *UWAGA: w związku z zaplanowanymi do realizacji w 2014r. inwestycjami drogowymi na terenie Kalisza obejmującymi: przebudowę ciągu ulic: Poznańska (odcinek od Ronda NSZZ Solidarność do ul. Harcerskiej), Harcerska i Górnośląska, przebudowę ul. Wrocławskiej, przebudowę skrzyżowań w ciągu Al. Wojska Polskiego (w ramach realizacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym), remont Al. Wojska Polskiego na odcinku od Ronda Westerplatte do ul. Wrocławskiej (pomiędzy skrzyżowaniami objętymi Zintegrowanym Systemem Zarządzania Ruchem Drogowym). Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu odnowy oznakowania poziomego na ww. ulicach. W takim przypadku zakres rzeczowy oznakowania poziomego na ulicach: Poznańskiej (na ww. odcinku), Harcerskiej, Górnośląskiej oraz Wrocławskiej uległby zmniejszeniu do ilości podanych w nawiasach. Z uwagi na zaplanowane remonty nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu zastrzega możliwość wykonania oznakowania poziomego jako nowe w terminie powyżej miesiąca od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.