Grudziądz: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z PODSTAWOWYM OPROGRAMOWANIEM DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GRUDZIĄDZU - CZĘŚĆ I
Numer ogłoszenia: 73757 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z PODSTAWOWYM OPROGRAMOWANIEM DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GRUDZIĄDZU - CZĘŚĆ I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z podstawowowym oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia w zamówieniu. Cześć I W ramach zamówienia zakupiony zostanie następujący sprzęt i oprogramowanie: 1. Komputery z oprogramowaniem - 38szt. 2. Monitory LED - 38 szt. 3. Komputery przenośne - 5 szt. 4. Komputer przenośny - 1 szt. 5. Drukarki monochromatyczne - 10 szt. 6. Urządzenia wielofunkcyjne kolorowe A4 - 4 szt. 7. Zasilacze awaryjne rackowe - 2 szt. 8. Zasilacze awaryjne do komputerów - 20 szt. 9. Przełączniki zarządzalne -2 szt. 10. Skanery - 8 szt. 11. Skaner A3 - 1 szt. 12. Ploter A0 - 1 szt. 13. Licencje dostępowe - 15 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.40 - Plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji (sporządzonym na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3) zobowiązany jest do dostarczenia specyfikacji technicznej (sporządzonej na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1). W przypadku podpisywania dokumentów lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do dokumentów dołączyć stosowne pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.aukcjegpp.grudziadz.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.bip.grudziadz.pl
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania formalne: 1. W celu wzięcia udziału w licytacji należy zarejestrować się jako Wykonawca na Portalu MarketPlanet Oneplace na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/web/panel?supplier=GPP Po dokonaniu rejestracji na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło niezbędne do zalogowania. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do licytacji musi zalogować się na stronie Platformy Zakupowej GPP i zaakceptować regulamin licytacji. 3. Licytacja elektroniczna odbywać się będzie na Platformie Zakupowej GPP pod adresem: www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Rejestracja i udział w licytacji jest dla wykonawców bezpłatny Wymagania techniczne: 1. komputer klasy PC, 2. system operacyjny: Windows 7, Vista, XP, Linux. Zalecany: Windows 7, 3. przepustowość łącza minimum: 64kbit/s, 4. przeglądarka internetowa: Internet Explorer od wersji 8.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Microsoft, Firefox od wersji 10.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Mozilla, 5. zalecana rozdzielczość: 1024 x 768, 6. komunikacja szyfrowana certyfikatem SSL.
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Zamawiający ustalił cenę (brutto) wywoławczą na kwotę 229.000,00 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100) 2.Krok postąpienia wynosi 200 zł (lub jego wielokrotność) co oznacza że ofertę prowadzącą należy przelicytować dokładnie o kwotę 200 złotych lub jej wielokrotność 3. W czasie trwania licytacji elektronicznej Wykonawcy, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Ofertę składa się w postaci elektronicznej. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 6. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. 7. Testowa licytacja elektroniczna rozpocznie się w dniu poprzedzającym termin właściwej licytacji o godz. 10:00 pod adresem www.aukcjegpp.grudziadz.pl.
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 15 minut
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul.Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 335.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin otwarcia: 5 dni od dnia przesłania zaproszenia do składania ofert o godz. 10:00.
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:15
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
nie dotyczy
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
wzór umowy zgodnie z treścią załącznika nr 5
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający urzęduje w następujących dniach (roboczych) i godzinach: poniedziałek,środa,czwartek,piątek w godz. 7:30 - 15:30 oraz wtorek 8:00-16:00. Wniosek o dopuszczenie do licytacji, wraz z dokumentami i oświadczeniami należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej podpisem - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z PODSTAWOWYM OPROGRAMOWANIEM DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GRUDZIĄDZU - CZĘŚĆ I - nie otwierać przed 28-05-2015 r. godz. 10:00. Inne, niż złożone z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem na numer: 56 45 10 233 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: bzp@um.grudziadz.pl. Każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji w formie elektronicznej. Zaproszenia zostaną przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Naprawa systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja - sprawa numer 28/2024
- Przebudowa ul. Kosynierów Gdyńskich wraz z budową łącznika z przedszkolem miejskim "ŚRÓDMIEŚCIE" - etap II
- Modern Oddz Psych Dzieci i Młodzieży w Reg Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Gdzu, w celu podniesienia bezp pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zakresie psych dzieci i młodz
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II"
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla systemu kopii zapasowej lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla Uniwersyteckiego Centrum Informatyzacji Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.