eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Kompleksowa usługa sprzątania 10 budynków/lokali biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7369 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Olsztyn: Kompleksowa usługa sprzątania 10 budynków/lokali biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346195-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 1034470800704, ul. ul. Głowackiego  6, 10448   Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895 248 800, faks 895 248 802, e-mail bomicko@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa usługa sprzątania 10 budynków/lokali biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OL.SOP.0160.40.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w 10 budynkach/lokalach biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego. 2. Usługa wykonywana będzie w następujących jednostkach organizacyjnych Zamawiającego: 1) Oddział Terenowy Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 (zwany dalej OT ANR w Olsztynie), 2) Archiwum Zakładowe OT ANR w Olsztynie, ul. Bałtycka 63, 10175 Olsztyn (zwane dalej archiwum), 3) Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Elblągu, ul. Grunwaldzka 2, budynek B11 nazwa E, 82 - 300 Elbląg (zwana dalej SZGZ w Elblągu), 4) Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Grabinie, Grabin 17, 14106 Szyldak (zwana dalej SZGZ w Grabinie), 5) Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Kamionku, Kamionek 25/1, 12100 Szczytno (zwana dalej SZGZ w Kamionku), 6) Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Korszach, ul. Wojska Polskiego 41a/3, 11430 Korsze (zwana dalej SZGZ w Korszach), 7) Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka 6, 11 - 100 Lidzbark Warmiński (zwana dalej SZGZ w Lidzbarku Warmińskim), 8) Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Działdowie, ul. Marii Skłodowskiej -Curie 35, 13200 Działdowo (zwana dalej SZGZ w Działdowie), 9) Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Morągu, ul. Dworcowa 13, 14 300 Morąg (zwana dalej SZGZ w Morągu), 10) Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Bartoszycach, ul. Gen. GrotaRoweckiego 2, 11200 Bartoszyce (zwana dalej SZGZ w Bartoszycach). 3. Ww. usługa obejmuje również: a) Utrzymanie porządku na terenach wokół budynków - dot. archiwum, SZGZ w Bartoszycach, SZGZ w Grabinie, SZGZ w Korszach, SZGZ w Lidzbarku Warmińskim i SZGZ w Morągu, b) Utrzymanie terenów zielonych - dot. archiwum, SZGZ w Grabinie, SZGZ w Korszach i SZGZ w Morągu, c) Zimowe utrzymanie posesji oraz dachów budynków - dot. archiwum, SZGZ w Bartoszycach, SZGZ w Grabinie, SZGZ w Korszach, SZGZ w Lidzbarku Warmińskimi i SZGZ w Morągu. 4. Szczegółowy zakres, rodzaj i częstotliwość czynności, do których wykonywania zobowiązuje się Wykonawca określają załączniki nr 113 do umowy, przy czym dokładny termin prac wykonywanych rzadziej niż raz na miesiąc Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał z Zamawiającym. 5. Usługa będzie wykonywana w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków, o których mowa w ust. 69. 6. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane profesjonalnym sprzętem i profesjonalnymi środkami chemicznymi Wykonawcy, posiadającymi świadectwa (atesty, certyfikaty) o dopuszczeniu do ogólnego stosowania. 7. Wykonawca będzie utrzymywał czystość w obiektach Zamawiającego: 1) Własnym sprzętem, 2) Własnymi profesjonalnymi środkami czystości, 3) przez cały okres realizacji umowy zakupując i dostarczając na własny koszt i we własnym zakresie worki do śmieci, worki do niszczarek, mydło w płynie, ręczniki papierowe, ręczniki składane typu ZZ, papier toaletowy, papierowe podkładki higieniczne na deskę sedesową (do pojemnika), torebki higieniczne foliowe do toalet damskich (wymienne wkłady do pojemnika), a także środki zapachowe, perfumowane koncentraty do sanitariatów, kostki antybakteryjne do sedesów i kostki antybakteryjne do pisuarów - odpowiednie ze względu na posiadane przez zamawiającego wyposażenie i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w załączniku Nr 5 do umowy, 4) przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 8. Wszystkie materiały użyte do wykonywania usługi muszą posiadać wymagane ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tekst jednolity Dz.U. 2015 poz. 1203) atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania i obrotu w Polsce. 9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie stosowane materiały, środki czyszczące i konserwujące były dobrej jakości, nietoksyczne, nieszkodliwe dla środowiska, przeznaczone i odpowiednio dobrane do czyszczonej powierzchni i elementów wyposażenia, na których będą użyte, nieniszczące ich, niepozostawiające smug i zapewniające spodziewany efekt. 10. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w wyniku nieprawidłowego wykonywania zamówienia lub użycia niewłaściwych środków czyszczących niedostosowanych do czyszczonej powierzchni, prowadzone będzie postępowanie wyjaśniające, którego wyniki będą podstawą do materialnego wyrównania szkody. 11. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy próbek (egzemplarza) używanych środków czystości oraz materiałów higienicznosanitarnych w celu kontroli co do ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Używane przez Wykonawcę środki czystości oraz materiały higienicznosanitarne muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach umożliwiających identyfikację producenta oraz parametrów technicznych. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ oraz w załącznikach do projektu umowy. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 14. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług na terenie siedziby Agencji Nieruchomości Rolnej Oddział Terenowy w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6 w Olsztynie. 15. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV: 90919100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT198169.11
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU CYMES Kamil Kokoszka,  ,  ul. Oboźna 19H,  82-300,  Elbląg,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 248400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 248400
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384142
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.