Rybnik: zadanie 1 - Dostawę samochodu dostawczego - wywrotka;
zadanie 2 - Dostawa samochodu dostawczego VAN
Numer ogłoszenia: 73654 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4248838, faks 032 4249326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziele.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie 1 - Dostawę samochodu dostawczego - wywrotka; zadanie 2 - Dostawa samochodu dostawczego VAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2015 lub 2016) samochodów dostawczych z podziałem na zadania: zadanie 1. Dostawa samochodu dostawczego wywrotka z kabiną 3 osobową 1. Warunki techniczne dotyczące samochodu: a) silnik diesel o mocy 145 kM ? 5, norma emisji spalin Euro 5 b) manualna skrzynia biegów o liczbie przełożeń 7 c) klimatyzacja manualna, centralny zamek d) hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej z systemem ABS e) elektrycznie otwierane szyby f) belka świetlna LED z napisem Zieleń Miejska g) pełnowymiarowe koło zapasowe, komplet opon zimowych h) koła tylne bliźniaki, rozstaw kół przednich w zakresie 1610 - 1750 mm i) napęd na tylną oś, wzmocniony układ zawieszenia tylnej osi j) kabina 3 osobowa w kolorze zielonym lub białym k) hak holowniczy, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, klucze do kół, lewarek, dywaniki gumowe, gaśnica l) wywrotka 3 stronna o wymiarach: długość 3,3 m ? 30 cm, szerokość 2,1 m ? 15 cm m) burty aluminiowe otwierane 3-stronnie, nadstawki nad burtami z siatki do wysokości góry kabiny, otwierane 3-stronnie, n) dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3,5 t, masa całkowita ciągnionej przyczepy 2,5 t ? 500 kg. Zadanie 2. Dostawa samochodu dostawczego typu VAN 1. Warunki techniczne dotyczące samochodu a) silnik diesel o mocy 110 kM ? 10, norma emisji spalin Euro 5 b) manualna skrzynia biegów o liczbie przełożeń 7 c) klimatyzacja manualna, centralny zamek d) hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej z systemem ABS e) elektrycznie otwierane szyby f) pełnowymiarowe koło zapasowe, komplet opon zimowych g) kabina 2 osobowa w kolorze zielonym lub białym h) trójkąt ostrzegawczy, apteczka, klucze do kół, lewarek, dywaniki gumowe, gaśnica i) zabudowa tyłu blaszana, drzwi boczne rozsuwane, z tyłu drzwi dzielone na 2 części, bez szyb. j) przestrzeń ładunkowa o długości 200 cm ? 17, wyłożona dywanikami gumowymi, przegroda pełna. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy samochodów dostawczych, każda o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (dotyczy zad.1) oraz co najmniej dwie dostawy samochodów dostawczych, każda o wartości minimum 50 000,00 brutto (dotyczy zad. 2) . W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia dostawy (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielen.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch samochodów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- ZAKUP I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SAMOCHODOWEGO TYPU AUTO LAWETA
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Szamocin, zapewniająca bezpieczeństwo środowiska naturalnego i ochronę zasobów wodnych
- AUTO DLA WTZ GNIEZNO
- Rafinowane produkty z ropy naftowej.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.