eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CHODNIKA W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCICZĘŚĆ NR 1 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 12 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIECHLICE CZĘŚĆ NR 2 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 24 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Zielona Góra: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CHODNIKA W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI: CZĘŚĆ NR 1 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 12 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIECHLICE CZĘŚĆ NR 2 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 24 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNO
Numer ogłoszenia: 73623 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CHODNIKA W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI: CZĘŚĆ NR 1 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 12 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIECHLICE CZĘŚĆ NR 2 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 24 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CHODNIKA W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI: CZĘŚĆ NR 1 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 12 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIECHLICE CZĘŚĆ NR 2 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 24 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNO Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ NR 1 Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika na drodze krajowej nr 12 w województwie lubuskim w miejscowości Wiechlice Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika po prawej i lewej stronie drogi krajowej nr 12, na odcinku: - strona prawa od km ok. 75+490 do km ok. 75+780, - strona lewa od km ok. 75+685 do km ok. 75+735. Zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowej, realizacji robót budowlanych oraz pełnienia nadzoru autorskiego. Zakres zamówienia obejmuje: -zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzenia dokumentacji projektowej, -uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót budowlanych, -zaprojektowanie i uzyskanie zatwierdzeń projektów stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego, -budowę ciągów pieszych przy drodze krajowej nr 12, strona prawa i lewa w lokalizacji jak wyżej. CZĘŚĆ NR 2 Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika na drodze krajowej nr 24 w województwie lubuskim w miejscowości Wierzbno Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika po prawej i lewej stronie drogi krajowej nr 24, na odcinku: - strona prawa od km ok. 34+590 do km ok. 34+645, - strona lewa od km ok. 34+590 do km ok. 34+700. Zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowej, realizacji robót budowlanych oraz pełnienia nadzoru autorskiego. Zakres zamówienia obejmuje: -zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzenia dokumentacji projektowej, -uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót budowlanych, -zaprojektowanie i uzyskanie zatwierdzeń projektów stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego, -budowę chodników przy drodze krajowej nr 24, strona prawa i lewa, lokalizacja jak wyżej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2016, poz. 290), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. 2016. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-1, 45.23.31.30-9, 45.23.31.61-5, 45.23.32.21-4, 45.10.00.00-8, 45.23.33.40-4, 45.23.32.92-2, 45.23.32.22-1, 45.23.23.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ NR 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), CZĘŚĆ NR 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/00). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr: 41 113012220030203604200005 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji dla niniejszego postępowania należy wskazać: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, GDDKiA. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) z treści każdego dokumentu wadialnego (także w przypadku gdy wadium nie jest wnoszone w częściach) musi wynikać, że: 1) każda część wadium jest składana w imieniu całego konsorcjum i dotyczy oferty, 2) każdy dokument wadialny musi zawierać nazwy wszystkich uczestników konsorcjum, 3) wadium zabezpiecza ofertę składaną przez konsorcjum, 4) poręczyciel lub gwarant odpowiada za okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2.a) rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji, o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.2.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku w celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiający oceni zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który: wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: DLA CZĘŚCI NR 1 ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CHODNIKA NA DRODZE KRAJOWEJ NR 12 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIECHLICE a) 1 zadania - polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remoncie drogi publicznej klasy min. G o wartości minimum 200 000 zł brutto lub b) 2 zadań - polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej w ilości min. 500 m2 każde DLA CZĘŚCI NR 2 ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CHODNIKA NA DRODZE KRAJOWEJ NR 24 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNO a) 1 zadania - polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remoncie drogi publicznej klasy min. G o wartości minimum 100 000 zł brutto lub b) 2 zadań - polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej w ilości min. 200 m2 każde Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 260 ze zm.). Jako roboty wykonane - należy rozumieć roboty dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru robót lub równoważny dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie część zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem określonym dla CZĘŚCI NR 1. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie część zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem określonym tylko dla CZĘŚCI nr 2, Zamawiający uzna warunek za spełniony tylko dla CZĘŚCI nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.2.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia i spełniające następujące wymagania: DLA CZĘŚCI NR 1 ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CHODNIKA NA DRODZE KRAJOWEJ NR 12 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIECHLICE a) Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Budowy, robót: - wymagana liczba osób: 1; - minimalne kwalifikacje, doświadczenie: minimum jednokrotne sprawowanie f-cji Kierownika robót, budowy przy realizacji robót drogowych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy nie niższej niż G o wartości minimum 200 000 zł brutto; posiadanie uprawnień wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadających im innych ważnych uprawnień budowlanych wydanych na mocy wcześniej obowiązujących przepisów do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi. b) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Projektant: - minimalna liczba osób:1; - minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: posiadanie wykształcenia wyższego; całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 5 lat; wykonanie jednego projektu budowy i lub przebudowy drogi publicznej klasy technicznej min. G; posiadanie uprawnień wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadających im innych ważnych uprawnień budowlanych wydanych na mocy wcześniej obowiązujących przepisów do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących projektowanie w zakresie dróg. DLA CZĘŚCI NR 2 ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE CHODNIKA NA DRODZE KRAJOWEJ NR 24 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNO a) Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Budowy, robót: - wymagana liczba osób: 1; - minimalne kwalifikacje, doświadczenie: minimum jednokrotne sprawowanie f-cji Kierownika robót, budowy przy realizacji robót drogowych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy nie niższej niż G o wartości minimum 100 000 zł brutto; posiadanie uprawnień wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadających im innych ważnych uprawnień budowlanych wydanych na mocy wcześniej obowiązujących przepisów do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi. b) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Projektant: - minimalna liczba osób:1; - minimalne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: posiadanie wykształcenia wyższego; całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 5 lat; wykonanie jednego projektu budowy i lub przebudowy drogi publicznej klasy technicznej min. G; posiadanie uprawnień wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadających im innych ważnych uprawnień budowlanych wydanych na mocy wcześniej obowiązujących przepisów do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących projektowanie w zakresie dróg. Projektant, zgodnie z art. 20.1a Ustawy: Prawo budowlane, zobowiązany jest do zapewnienia, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - Ustawa Prawo Budowlane art. 12, pkt 7 oraz 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394. Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 260 ze zm. Jako roboty wykonane - należy rozumieć roboty dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru robót lub równoważny dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie część zamówienia , Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się osobami z kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem określonym dla CZĘCI NR 1. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie część zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże się osobami z kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem określonym tylko dla CZĘŚCI nr 2, Zamawiający uzna warunek za spełniony tylko dla CZĘŚCI nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.2.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą powinny być złożone oprócz oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami punktu III.4) ogłoszenia także: - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski Uwaga do pkt. III.4.2) akapit trzeci: Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada jedynie Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Propozycja treści dokumentu (zobowiązania) stanowi część SIWZ; Formularz ofertowy; Formularz cenowy - 2.1.a i 2.1.b

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja jakości - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w Umowie wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających istotny wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach: wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych oficjalnymi danymi IMGW, zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wysokość wynagrodzenia, przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego, zmiany obowiązującej stawki VAT, wydania Polecenia Zmiany 2. Jeżeli zdaniem Wykonawcy dla realizacji zadania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia będzie konieczne dokonanie Zmiany, wówczas Wykonawca zgłosi konieczność jej wprowadzenia Zamawiającemu. Zamawiający oceni wystąpienie Wykonawcy, i jeżeli uzna Zmianę za konieczną, niezbędną i uzasadnioną technicznie, zainicjuje wówczas wprowadzenie Zmiany w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji Zadania (Polecenie Zmiany). 3. Zmiany, jak opisano powyżej, mogą być również zainicjowane przez Zamawiającego w jakimkolwiek momencie przed dokonaniem odbioru końcowego albo przez danie polecenia, albo przez wyrażenie życzenia, aby Wykonawca przedłożył propozycję. Zmiana może obejmować pominięcie prac projektowych lub robót budowlanych. 4. Wykonawca nie wprowadzi żadnych zmian jeśli Zamawiający nie poleci Zmiany. W przeciwnym przypadku, Wykonawca może być zobowiązany do przywrócenia Robót do stanu sprzed wprowadzonej Zmiany, w tym ewentualnej rozbiórki wykonanych Robót, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wywiąże się z nałożonego obowiązku w terminie wskazanym przez Konsultanta, Zamawiający będzie uprawniony do przywrócenia Robót do stanu sprzed wprowadzonej Zmiany, na koszt Wykonawcy, również przez osoby trzecie - wykonanie zastępcze. 5. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do projektowania i kierowania budową personel wskazany w złożonej przez siebie Ofercie Wykonawcy. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w zdaniu poprzednim w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Osoby zastępujące muszą spełniać warunki, co najmniej takie same lub wyższe niż określone dla danego stanowiska w SIWZ. Zmiana taka nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy. 6. Zmiana osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną winna być dokonana wpisem do dziennika budowy, robót. 7. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do zmiany osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do koordynowania swoich działań. O dokonaniu zmiany Zamawiający powiadomi na piśmie Wykonawcę na 3 dni przed dokonaniem zmiany. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. 8. Zmiana nr rachunku bankowego nie będzie podstawą do sporządzenia aneksu do Umowy. Wszelkie zmiany numeru rachunku muszą być przedstawione przez Wykonawcę Zamawiającemu najpóźniej w dniu złożenia faktury, na piśmie w formie oświadczenia, podpisanego przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie. 9. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena umowna przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie w zakresie zmienionej stawki podatku. 10. Wykonanie jakichkolwiek prac zmieniających wysokość wynagrodzenia ryczałtowego wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pokój nr 2, parter. Cena SIWZ 85 zł (+koszty wysyłki)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, w pokoju nr 5 - BIURO PODAWCZE, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacje dodatkowe do III.4.3.: Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w oparciu o art. 22 ust. 1 muszą spełniać łącznie. Dokumenty wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, dokument o którym mowa w pkt. III.4.4) oraz dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) albo odpowiadające im, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt. III.4.1) powinien złożyć dowolny, dowolni Wykonawca/y wykazujący spełnianie warunków spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. Przedmiotowe zamówienie będzie finansowane ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad - KFD. 5. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania w ofercie w Formularzu Oferty przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 6. UWAGA: do sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert. Cena - 90%; Gwarancja jakości - 10%): Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości podlegający ocenie w ramach kryterium wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości podlegający ocenie w ramach kryterium uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Wykonawca może zaproponować termin gwarancji jakości w pełnych miesiącach..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 12 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIECHLICE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika na drodze krajowej nr 12 w województwie lubuskim w miejscowości Wiechlice Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika po prawej i lewej stronie drogi krajowej nr 12, na odcinku: - strona prawa od km ok. 75+490 do km ok. 75+780, - strona lewa od km ok. 75+685 do km ok. 75+735. Zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowej, realizacji robót budowlanych oraz pełnienia nadzoru autorskiego. Zakres zamówienia obejmuje: -zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzenia dokumentacji projektowej, -uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót budowlanych, -zaprojektowanie i uzyskanie zatwierdzeń projektów stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego, -budowę ciągów pieszych przy drodze krajowej nr 12, strona prawa i lewa w lokalizacji jak wyżej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-1, 45.23.31.30-9, 45.23.31.61-5, 45.23.32.21-4, 45.10.00.00-8, 45.23.33.40-4, 45.23.32.92-2, 45.23.32.22-1, 45.23.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 NA DRODZE KRAJOWEJ NR 24 W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2 Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika na drodze krajowej nr 24 w województwie lubuskim w miejscowości Wierzbno Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika po prawej i lewej stronie drogi krajowej nr 24, na odcinku: - strona prawa od km ok. 34+590 do km ok. 34+645, - strona lewa od km ok. 34+590 do km ok. 34+700. Zamówienie dotyczy opracowania dokumentacji projektowej, realizacji robót budowlanych oraz pełnienia nadzoru autorskiego. Zakres zamówienia obejmuje: -zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzenia dokumentacji projektowej, -uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót budowlanych, -zaprojektowanie i uzyskanie zatwierdzeń projektów stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego, -budowę chodników przy drodze krajowej nr 24, strona prawa i lewa, lokalizacja jak wyżej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-1, 45.23.31.30-9, 45.23.31.61-5, 45.23.32.21-4, 45.10.00.00-8, 45.23.33.40-4, 45.23.32.92-2, 45.23.32.22-1, 45.23.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja jakości - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.