eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG (sprawa nr 16/15)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Chełm: Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG (sprawa nr 16/15)
Numer ogłoszenia: 73597 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG (sprawa nr 16/15).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego: a) części zamiennych do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem; b) akumulatorów do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - nowych, nieużywanych, nieregenerowanych, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem; c) ogumienia do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - opony i dętki nowe, nieużywane (rok produkcji od 2014), nieregenerowane, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, na zasadach opisanych w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzach ofertowych (zał. nr 1A-1R do SIWZ). Wykonawca będzie dostarczał części do magazynu Zamawiającego w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 2 w dni robocze w godzinach 8.00 - 15.00 na własny koszt i w terminach: a) do 3 dni od złożenia zamówienia - na części znajdujące się na terytorium RP, b) do 21 dni od złożenia zamówienia - na części wymagające do sprowadzenia spoza terytorium RP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4, 31.40.00.00-0, 31.61.00.00-5, 34.30.00.00-0, 34.32.11.00-4, 34.32.20.00-0, 34.32.25.00-5, 34.32.61.00-9, 34.35.11.00-3, 34.40.00.00-1, 38.55.00.00-5, 52.12.20.00-0, 42.13.11.42-3, 42.14.10.00-9, 44.44.00.00-6, 31.11.00.00-0, 31.61.22.00-1, 31.73.11.00-0, 34.32.12.00-5, 34.32.22.00-2, 34.32.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 4.3.1) tiret pierwszy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem wystąpienia okoliczności określonych w umowie tj.: a) zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane produkty pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT; b) zmiany producenta dostarczanego towaru w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta - pod warunkiem, że oferowany towar będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna NOSG, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI FIAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki FIAT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.32.20.00-0, 42.91.30.00-9, 19.51.00.00-4, 34.32.25.00-5, 34.32.72.00-7, 44.44.00.00-6, 19.51.00.00-4, 34.32.22.00-2, 34.32.50.00-1, 44.42.50.00-5, 42.91.30.00-9, 42.14.10.00-9, 44.53.16.00-7, 44.53.22.00-0, 42.12.20.00-0, 34.32.61.00-9, 44.53.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI MERCEDES BENZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki MERCEDES BENZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 42.12.20.00-0, 42.91.30.00-9, 19.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI VOLKSWAGEN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki VOLKSWAGEN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 19.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI FORD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki FORD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00-0, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6, 34.30.00.00-0, 44.55.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI SKODA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki SKODA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.30.00.00-0, 34.32.20.00-0, 34.32.50.00-1, 34.32.25.00-5, 42.13.11.42-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI KIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki KIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.30.00.00-0, 19.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI RENAULT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki RENAULT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.32.72.00-7, 34.32.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI PEUGEOT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki PEUGEOT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.32.22.00-2, 44.55.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI JEEP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki JEEP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.30.00.00-0, 19.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MOTOCYKLI MARKI HONDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki HONDA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.14.10.00-9, 44.42.50.00-5, 34.40.00.00-1, 34.30.00.00-0, 44.42.50.00-5, 34.32.20.00-0, 44.44.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MOTOCYKLI MARKI KTM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki KTM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.22.00-1, 34.40.00.00-1, 34.32.25.00-5, 34.40.00.00-1, 42.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MOTOCYKLI MARKI RIEJU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki RIEJU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.00.00-5, 34.32.25.00-5, 44.44.00.00-6, 42.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MOTOCYKLI MARKI KAWASAKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki KAWASAKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 42.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW KLASY ATV MARKI ARCTIC CAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki ARCTIC CAT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.14.10.00-9, 34.32.11.00-4, 19.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: AKUMULATORY DO SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI I POJAZDÓW KLASY ATV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego akumulatorów do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: OGUMIENIE DO SAMOCHODÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia do samochodów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: OGUMIENIE DO MOTOCYKLI I POJAZDÓW KLASY ATV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia do motocykli i pojazdów klasy ATV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.12.00-3, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.