Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-01
Katowice: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie zaprojektowania i wykonania instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w budynku zabytkowym Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Katowicach przy ul.Warszawskiej 42.
Numer ogłoszenia: 73458 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Katowice , ul. Warszawska 42, 40-008 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598859, faks 032 2598859.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie zaprojektowania i wykonania instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w budynku zabytkowym Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Katowicach przy ul.Warszawskiej 42..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie zaprojektowania i wykonania instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach przy zastosowaniu systemu VRF w budynku zabytkowym Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Katowicach przy ul.Warszawskiej 42wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do prawidłowego działania systemu klimatyzacji. Prace obejmują wykonanie zasilania elektrycznego oraz wszelkich prac budowlanych, w tym przebić obudów, wykonanie sufitów podwieszonych w korytarzach na poziomie I piętra, malowanie, sposób odprowadzenia skroplin itd. związanych z wykonaniem zadania. Zakres prac obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie prób, pomiarów oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie. System klimatyzacji obejmuje łącznie 20 pomieszczeń usytuowanych na parterze (3 pomieszczenia), I piętrze (14 pomieszczeń) oraz poddaszu (3 pomieszczenia). Przewiduje się montaż jednej lub dwóch jednostek zewnętrznych.Przewidywana lokalizacja jednostek zewnętrznych na ścianie północnej bezpośrednio nad dachem garaży, w miejsce istniejących agregatów freonowych przewidzianych do demontażu. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wymaganej zakresem programu funkcjonalno-użytkowego dokumentacji technicznej oraz zakupu, zamontowania i uruchomienia wszystkich elementów, niezbędnych do realizacji nakreślonych poniżej zadań w ramach jednego zamówienia (obejmującego cały przewidziany w zakresie niniejszego opracowania zakres robót projektowych, budowlanych i instalacyjnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym , zwany także (programem) stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ 2. Zakres prac i robót objętych zamówieniem: 1 sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji klimatyzacji oraz instalacji elektrycznych zasilających z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie Prawo budowlane (w ilości 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egzemplarzy w wersji cyfrowej, w formacie *.pdf na płycie CD lub DVD), projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, szczegółowe kosztorysy inwestorskie, projekty wykonawcze, dokumentacja powykonawcza. 2 projekt instalacji elektrycznej zasilającej powinien zawierać podłączenia urządzeń do rozdzielnic, rozprowadzenie instalacji , zmiany zabezpieczeń, zmiany przekrojów przewodów 3 uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień, bądź dokonania odpowiednich zgłoszeń, 4 uzyskanie uzgodnienia projektu z konserwatorem zabytków, 5 dostawę urządzeń, ich rozładunek i dostarczenie do miejsca instalacji, 6 zabezpieczenie sprzętu znajdującego się w budynku przed uszkodzeniem, zapyleniem, zalaniem, itp. 7 demontaż istniejącego układu klimatyzacji, 8 wykonanie instalacji zasadniczej systemu klimatyzacji wraz z instalacjami pomocniczymi funkcjonalnie związanymi, prace budowlano-montażowe przystosowawcze, roboty wykończeniowe (odtworzenie naruszonej elewacji budynku i tynków wewnętrznych z wykonaniem wyprawek powierzchni wraz z pomalowaniem, wykonania zabudowy lub osłon określonych elementów instalacji prowadzonych na elewacji i przez pomieszczenia biurowe) , w tym: montaż urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych i jednostek zewnętrznych montaż tablicy rozdzielczej instalacji zasilającej doprowadzenie kabla zasilającego od rozdzielnicy głównej do tablicy rozdzielczej rozprowadzenie przewodów łączących jednostki wewnętrzne z zewnętrznymi 9 instalacje czynnika chłodniczego należy zabudować płytami G-K, 10 w korytarzach I piętra należy wykonać pełny sufit podwieszony z płyt G-K kryjący przewody instalacji klimatyzacji oraz elektrycznnej. 11 w pomieszczeniach gdzie wykonywany będzie sufit podwieszony należy przewidzieć dostosowanie oświetlenia do nowych warunków. 12 sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egzemplarzy w wersji cyfrowej , w formacie *.pdf na płycie CD lub DVD), 13 przedstawienie wymaganych dokumentów koniecznych do użytkowania, 14 uruchomienie, konfigurację urządzeń, 15 pełen zestaw prób i testów urządzeń, 16 wykonania pomiarów parametrów środowiska w klimatyzowanych pomieszczeniach, 17 przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi podstawowej, 18 przeszkolenie min. 2 pracowników w zakresie podstawowych czynności serwisowych spoczywających na użytkowniku systemu. UWAGA:Przed realizacją zadania Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się wnikliwie z obiektem w stopniu pozwalającym na rzetelne sporządzenie oferty oraz uwzględnić wstępną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 23 luty 2015r. załącznik 11 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 151.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł 1.Wadium może być wniesione w następującej formie: a)pieniężnej; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębierczośći (Dz.U. z 2007r.Nr 42, poz. 275 z póz. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. b-e do oferty należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Poręczenia i gwarancje, o których mowa powyżej, muszą być ważne przez okres związania ofertą, tzn. przez 30 dni od daty otwarcia ofert. 2.Wadium należy wnieść w wysokośći w terminie do ostatniego dnia składania ofert do godziny 11 30. 3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank PKO BP S.A. nr konta:48 1020 2313 0000 3902 0339 5720
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 ustawy, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, w szczególności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnośći jest krótszy to w tym okresie, wykonał 1 zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu klimatyzacji w obiekcie biurowym o wartości nie mniejszej niż 200,000,00 złotych brutto. Pod pojęciem obiekt biurowy należy rozumieć obiekt posiadający: co najmniej 15 pomieszczeń biurowych albo co najmniej 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 250 m kw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuj sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierownikiem robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + zaświadczenie konserwatorski i uprawnienia instalacji klimatyzacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jego braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Każdy z Wykonawców przystępujących do przetargu zobowiązany jest złożyć: 1)formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ; 2)dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą działa osobiście; 3)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub dalszym podwykonawcom, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ; 4)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do realizacji zamówienia, zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wg Załącznika nr 7 do SIWZ; 6)wykaz robót budowlanych. Wykaz winien być sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ; 7)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 3 lub Załącznika nr 4 do SIWZ; 8)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9)oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr.50, poz.331 z późn.zm.) - składa Wykonawca, który nie należy do grupy kapitałowej lub Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ww. ustawy - składa Wykonawca, który należy do grupy kapitałowej - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja jakości - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 1)zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 2)zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3)przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmioty umowy oraz z przyczyn określonych w § 3 ust.2 umowy. 4)zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, które podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego; 5)zmiany osób Wykonawcy uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany ze wskazaniem innych osób legitymujących się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. 6)wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót; 2.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności. 3.Zmiana umowy może nastapić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 1 stanowią katalog zmian postanowień umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 5.Nie stanowią zmian umowy zmiany spowodowane przyczynami organizacyjnymi, a w szczególności: 1)zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 2)zmiana danych teleadresowych Wykonawcy; 3)zmiana osób Zamawiającego wskazanych do nadzoru nad wykonaniem przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach, ul.Warszawska 42
Sekretariat I p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w sekretariacie WOMP w Katowicach przy ul. Warszawskiej 42 ( I p.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa firewalla do zabezpieczenia sieci
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- BO - L1/07/X - "Sport to zdrowie" - stworzenie strefy sportowej przy SP 10 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 24 w Katowicach
- Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej GZM na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wydrukowaniu oraz dostawie albumu pt. "Niezależne zrzeszenie studentów w Śląskiej Akademii Medycznej w latach 1980-1981
- Organizacja i realizacja badania "Sytuacja osób z niepełnosprawnościami na śląskim rynku pracy"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
- Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.