To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 73442 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Bydgoszcz: Dostawę środków pianotwórczych, środków gaśniczych i proszków gaśniczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33172-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39173-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
09057078200000, ul.
ul. Podchorążych
33,
85915
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 413 876/261 414 285, faks
, e-mail
kierownikszp@rzi.mil.pl; szp@rzi.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę środków pianotwórczych, środków gaśniczych i proszków gaśniczych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SSTiP/PN/6/D/2
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa środków pianotwórczych, środków gaśniczych i proszków gaśniczych wg poniższego zestawienia: Element I Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Środek pianotwórczy 3% typu AFFF 12 600 litr Element II Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Środek pianotwórczy syntetyczny 3% 3 000 litr Element III Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Proszek gaśniczy PULVEX typu ABC 8 900 kg Element IV Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Proszek gaśniczy FUREX typu ABC 2 600 kg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
24951220-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Element IV |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Komisja Przetargowa zawnioskowała o unieważnienie postępowania w zakresie elementu: I, II i III na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zawarcie umowy z Wykonawcą - firmą KADIMEX S.A., ul. Wólczyńska 290, 01 - 919 Warszawa, która przedstawiła ofertę najkorzystniejszą pod kątem przyjętych kryteriów oceny ofert jest niemożliwe z uwagi na fakt, że termin realizacji zamówienia zadeklarowany przez wykonawcę upłynąłby odpowiednio 1 kwietnia (w Elemencie I), 25 marca (w Elemencie II) i 1 kwietnia w (elemencie III) czyli jeszcze przed potencjalną datą jej zawarcia. Zgodnie z Art. 387. § 1 kodeksu cywilnego Umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna, w związku z powyższym na gruncie obowiązujących przepisów nie ma możliwości jej zawarcia. Zamawiający w SIWZ wskazał jako jedne z kryteriów oceny ofert skrócenie terminu realizacji. Jednocześnie wskazał maksymalny termin zakończenia na dzień 27.04.2017r. W postępowaniu nie zostały określone brzegowe warunki oceny danego kryterium, dlatego tez możliwe było wskazanie skrócenia terminu realizacji o 26 czy 33 dni od daty 27.04.2017. Biorąc pod uwagę terminy ustawowe związane z oceną ofert, wezwaniem do uzupełnienia dokumentów, zawiadomieniem o wyborze oferty czy zachowaniem terminu standstill przed zawarciem umowy, zaproponowany przez wykonawcę termin jest niemożliwy do dotrzymania. Jednocześnie nie jest możliwe na tym etapie postępowania, po upływie terminu składania ofert, przesuniecie ostatecznego terminu realizacji zamówienia albowiem naruszałoby to zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu lub takich którzy przy innym terminie realizacji zamówienia złożyliby ofertę. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9360.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11 512,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Usługa opracowanie dokumentacji projektowych dla WSOZ w Bydgoszczy-2"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu skweru Alojzego Bukolta w Bydgoszczy wraz z wykonaniem tężni solankowej (Program BBO)
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie miniboiska w parku rekreacji przy ul. Kossaka w Bydgoszczy (Program BBO)
- Wynajem z obsługą materiałowo-serwisową urządzenia do kolorowego i czarno-białego druku książek
- Budowa sygnalizacji świetlnej na drodze wojewódzkiej Nr 240 na skrzyżowaniu z DP 1030C (ul. Strażacka i Słoneczna) w m. Bysław
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.