eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Przygotowanie kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Brwinów: Przygotowanie kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów
Numer ogłoszenia: 73369 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1. Opracowanie strategii kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej z inwentaryzacją oraz koncepcją programowo - przestrzenną na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów: - Etap 1) Inwentaryzacja urządzeń wodnych na terenie gmin Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów. - Etap 2) Koncepcja programowo - przestrzenna całościowego uregulowania i ochrony stosunków wodnych na terenie gmin Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów. Zadanie 2. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej odwodnienia zlewni ul. Ludnej z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w gminie Milanówek. Zadanie 3. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy zlewni rowu R - 4 na kanalizację deszczową z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w gminie Milanówek. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie: Zadanie 1. Przygotowanie kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej na terenie Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów zostanie poprzedzona wykonaniem inwentaryzacji istniejących urządzeń gospodarki wodnej pod względem hydrologicznym i hydraulicznym. Wykonawca ma za zadanie zebraniem wszystkich danych koniecznych do wykonania koncepcji z wyznaczeniem koniecznych terenów do odwodnień i wspólnych koniecznych działań gmin PTO w celu uporządkowania gospodarki wodnej. Musi kompleksowo uwzględniać potrzeby fizjocenotyczne i urbanistyczne. Modernizacja urządzeń wodnych musi być poprzedzona po analizie wszystkich uwarunkowań. Działania techniczne jakie należy podjąć powinny obejmować dwa horyzonty czasowe: obecne i potrzeby docelowe (perspektywiczne). Opracowana Strategia ma określać rodzaj podjętych działań, które mają być adekwatne do wielkości szkód wyrządzanych podtopieniami i ich ewentualnym zapobieganiem. Wykonawca będzie miał udostępnione wszystkie opracowania i dokumentacje, które są w dyspozycji Zamawiającego oraz Spółki Wodnej Milanówek i Spółki Wodnej Brwinów. Opracowana strategia kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej z inwentaryzacją oraz koncepcją programowo - przestrzenną na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów, powinna wpłynąć na poprawę równowagi przyrodniczej oraz stabilizację mikroklimatu, gdyż niezmiernie istotną sprawą jest harmonijne współdziałanie gospodarki wodnej i ochrony środowiska na rzecz zrównoważonego rozwoju. Podejmowane działania powinny ograniczyć ryzyko wystąpienia podtopień oraz zapobiegać odwodnieniu w sztuczny sposób parków, zieleńców i trawników miejskich pozbawiając ich naturalnego nawadniania. Należy zastosować urządzenia wodne, które umożliwią zatrzymanie jak największej ilości wód na terenach zieleni miejskiej z wykorzystaniem retencji wód w istniejących rowach odwodnieniowych z zastosowaniem urządzeń wodnych jak zastawek, progów. Opracowanie powinno być pomocne przy opracowaniu strategii rozwoju terenów zieleni. Zadanie 2. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej odwodnienia zlewni ul. Ludnej z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w gminie Milanówek. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia zlewni ul. Ludnej z odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w Milanówku w ul. Ludnej oraz na łączniku Chrzanowskim na długości L=600m, w ul. F. Chopina na długości L=700m, w ul. St. Moniuszki na długości L=700m, w ul. Kochanowskiego na długości L=800m, w ul. Dzierżanowskiego na długości L=90m, w ul. Szczepkowskiego na długości L=800m, w ul. Norwida na długości L=90m, z odpływem np. w ul. Asnyka na długości L=500m, o łącznej długości L=4280m. Długość odwodnień może ulec zmianie po wykonaniu projektu. Przy pracach projektowych należy uwzględniać, jeżeli będzie to możliwe wprowadzenie wód opadowych do ziemi w miejscu ich powstania oraz wykorzystać istniejące rowy odwodnieniowe oraz przydrożne. Zadanie 3. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy zlewni rowu R - 4 na kanalizację deszczową z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w gminie Milanówek. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia zlewni rowu R - 4 z odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w km 14+476 w Milanówku, z następującą trasą od rzeki Rokitnica Stara, ul. Staszica do ul. Dembowskiej na długości L=520m, w ul. Dembowskiej na długości L=330m, w ul. Wysokiej na długości L=120m, w ul. Staszica na długości L=300m, w ul. Piotra Wysockiego na długości L=300m, w ul. Łącznej na długości L=400m, w ul. Nowowiejskiej na długości L=110m, w ul. Książenickiej na długości L=200m, o łącznej długości L=2280m. Długość odwodnień może ulec zmianie po wykonaniu projektu. Przy pracach projektowych należy uwzględniać, jeżeli będzie to możliwe wprowadzenie wód opadowych do ziemi w miejscu ich powstania oraz wykorzystać istniejące rowy odwodnieniowe oraz przydrożne. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1. 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), Zadanie 2. 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), Zadanie 3. 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali: - Dotyczy Zadania 1 - minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej lub koncepcji programowo-przestrzennej: odwodnień, lub urządzeń melioracji, lub kanalizacji deszczowej o wartości brutto min. 50.000 zł, z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie; - Dotyczy Zadania 2 i 3. - minimum 2 zamówienia polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowych odwodnień, lub urządzeń melioracji, lub kanalizacji deszczowej o wartości brutto min. 50.000 zł każde, z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie; 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Uwaga: W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 1. ppkt. 2. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje lub będzie dysponował w realizacji zamówienia osobami w specjalnościach: - co najmniej 2 osobami z uprawnieniami do projektowania w specjalności zgodnej z zakresem prac projektowych (instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, melioracyjnej - dot. uprawnień wydanych w oparciu o wcześniejsze przepisy). 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: - dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) w przypadku konieczności zmiany projektanta przedstawionego w ofercie - Wykonawca może dokonać zmiany tej osoby jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę na następujących warunkach: a. Wykonawca proponuje zmianę ww. osoby w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, niewywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tej osoby lub utraty przez nią wymaganych uprawnień, b. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany ww. osoby, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany będzie do zmiany ww. osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, c. w przypadku zmiany ww. osoby, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla pełnienia danej funkcji, d. Wykonawca zobowiązany jest zmienić osobę wykonująca zamówienie zgodnie z wnioskiem zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, pod rygorem uznania umowy za nienależycie wykonaną. 4) jeżeli konieczność zmiany terminu oddania dokumentacji projektowej wynikła z okoliczności, niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22 - Zespół ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Podwarszawskie Trójmiasto Ogrodów - poprawa spójności obszaru Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów poprzez współpracę w zakresie polityki społecznej, kształtowania przestrzeni publicznej, gospodarki wodnej i komunikacji w ramach wdrażanego przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Programu Regionalnego Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego, dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i środków krajowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Opracowanie strategii kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej z inwentaryzacją oraz koncepcją programowo - przestrzenną na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1. Opracowanie strategii kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej z inwentaryzacją oraz koncepcją programowo - przestrzenną na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów: Etap 1) Inwentaryzacja urządzeń wodnych na terenie gmin Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów. Etap 2) Koncepcja programowo - przestrzenna całościowego uregulowania i ochrony stosunków wodnych na terenie gmin Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie: Zadanie 1. Przygotowanie kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej na terenie Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów zostanie poprzedzona wykonaniem inwentaryzacji istniejących urządzeń gospodarki wodnej pod względem hydrologicznym i hydraulicznym. Wykonawca ma za zadanie zebraniem wszystkich danych koniecznych do wykonania koncepcji z wyznaczeniem koniecznych terenów do odwodnień i wspólnych koniecznych działań gmin PTO w celu uporządkowania gospodarki wodnej. Musi kompleksowo uwzględniać potrzeby fizjocenotyczne i urbanistyczne. Modernizacja urządzeń wodnych musi być poprzedzona po analizie wszystkich uwarunkowań. Działania techniczne jakie należy podjąć powinny obejmować dwa horyzonty czasowe: obecne i potrzeby docelowe (perspektywiczne). Opracowana Strategia ma określać rodzaj podjętych działań, które mają być adekwatne do wielkości szkód wyrządzanych podtopieniami i ich ewentualnym zapobieganiem. Wykonawca będzie miał udostępnione wszystkie opracowania i dokumentacje, które są w dyspozycji Zamawiającego oraz Spółki Wodnej Milanówek i Spółki Wodnej Brwinów. Opracowana strategia kompleksowego programu uregulowania gospodarki wodnej z inwentaryzacją oraz koncepcją programowo - przestrzenną na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów, powinna wpłynąć na poprawę równowagi przyrodniczej oraz stabilizację mikroklimatu, gdyż niezmiernie istotną sprawą jest harmonijne współdziałanie gospodarki wodnej i ochrony środowiska na rzecz zrównoważonego rozwoju. Podejmowane działania powinny ograniczyć ryzyko wystąpienia podtopień oraz zapobiegać odwodnieniu w sztuczny sposób parków, zieleńców i trawników miejskich pozbawiając ich naturalnego nawadniania. Należy zastosować urządzenia wodne, które umożliwią zatrzymanie jak największej ilości wód na terenach zieleni miejskiej z wykorzystaniem retencji wód w istniejących rowach odwodnieniowych z zastosowaniem urządzeń wodnych jak zastawek, progów. Opracowanie powinno być pomocne przy opracowaniu strategii rozwoju terenów zieleni. 3. Terminy wykonania zamówienia: Etap 1) do 30 listopada 2015 r.; Etap 2) do 30 listopada 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej odwodnienia zlewni ul. Ludnej z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w gminie Milanówek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 2. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej odwodnienia zlewni ul. Ludnej z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w gminie Milanówek. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie: Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia zlewni ul. Ludnej z odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w Milanówku w ul. Ludnej oraz na łączniku Chrzanowskim na długości L=600m, w ul. F. Chopina na długości L=700m, w ul. St. Moniuszki na długości L=700m, w ul. Kochanowskiego na długości L=800m, w ul. Dzierżanowskiego na długości L=90m, w ul. Szczepkowskiego na długości L=800m, w ul. Norwida na długości L=90m, z odpływem np. w ul. Asnyka na długości L=500m, o łącznej długości L=4280m. Długość odwodnień może ulec zmianie po wykonaniu projektu. Przy pracach projektowych należy uwzględniać, jeżeli będzie to możliwe wprowadzenie wód opadowych do ziemi w miejscu ich powstania oraz wykorzystać istniejące rowy odwodnieniowe oraz przydrożne. 3. Termin wykonania zamówienia: do 15 kwietnia 2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy zlewni rowu R - 4 na kanalizację deszczową z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w gminie Milanówek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 3. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy zlewni rowu R - 4 na kanalizację deszczową z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w gminie Milanówek. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie: Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia zlewni rowu R - 4 z odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w km 14+476 w Milanówku, z następującą trasą od rzeki Rokitnica Stara, ul. Staszica do ul. Dembowskiej na długości L=520m, w ul. Dembowskiej na długości L=330m, w ul. Wysokiej na długości L=120m, w ul. Staszica na długości L=300m, w ul. Piotra Wysockiego na długości L=300m, w ul. Łącznej na długości L=400m, w ul. Nowowiejskiej na długości L=110m, w ul. Książenickiej na długości L=200m, o łącznej długości L=2280m. Długość odwodnień może ulec zmianie po wykonaniu projektu. Przy pracach projektowych należy uwzględniać, jeżeli będzie to możliwe wprowadzenie wód opadowych do ziemi w miejscu ich powstania oraz wykorzystać istniejące rowy odwodnieniowe oraz przydrożne. 3. Termin wykonania zamówienia: do 15 kwietnia 2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.