eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Budowa ul. Narutowicza w miejscowości Sierpc

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Sierpc: Budowa ul. Narutowicza w miejscowości Sierpc
Numer ogłoszenia: 73288 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Narutowicza w miejscowości Sierpc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa ulicy Narutowicza na odcinku od km 0+000 w rejonie istniejącego parkingu przy Muzeum Wsi Mazowieckiej do km 1+751,61 rejonie skrzyżowania z ul. Okulickiego wraz ze zmianą funkcjonowania odcinka ul. Żeromskiego - drogi powiatowej nr 3770W od ul. Wspólnej do ul. Kruczkowskiego, z utrzymaniem przejazdu drogą powiatową układem ulic Hożą, Narutowicza, łącznikiem z ul. Bojanowską i ul. Bojanowską. Szerokość projektowanych jezdni wynosi od 6,0 m do 9,0 m w miejscu powiązania z istniejącym przekrojem ul. Narutowicza i ul. Okulickiego. Łączna długość projektowanych ulic wynosi 2,34 km. Nawierzchnie ulic zaprojektowano jako podatne, z betonu asfaltowego i z kostki kamiennej w rejonie Muzeum Wsi Mazowieckiej. Projektowany zakres robót uwzględnia wzmocnienie istniejącej nawierzchni ul. Bojanowskiej na odcinku od projektowanego skrzyżowania z łącznikiem z ul. Bojanowską do włączenia w istniejący ślad ul. Żeromskiego. Zadanie uwzględnia budowę nawierzchni warstwy ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego o powierzchni 12654,95 m2, nawierzchni jezdni z kostki kamiennej o powierzchni 569,42 m2, chodników z kostki betonowej o powierzchni 1361,36 m2, chodnika z kostki kamiennej o powierzchni 50,00 m2, ciągu pieszo-rowerowego z kostki betonowej o powierzchni 4429,78 m2, ścieżek rowerowych z kostki betonowej o powierzchni 256,50 m2, zjazdów indywidualnych z kostki betonowej o powierzchni 1473,85 m2, zjazdów publicznych z kostki betonowej o powierzchni 262,08 m2 i z kostki kamiennej o powierzchni 215,00 m2. Inwestycja przewiduje budowę dwóch skrzyżowań ul. Narutowicza z drogami gminnymi, tj. z ul. Hożą oraz ul. Okulickiego i łącznikiem z ul. Bojanowską, jak również trzech skrzyżowań ulic Hoża-Wspólna-Żeromskiego, łącznik z ul. Bojanowską-Bojanowska oraz Bojanowska-Kruczkowskiego-Żeromskiego. Inwestycja przewiduje wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego, w tym oznakowanie aktywne 2 przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic Narutowicza-Okulickiego, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 2. Odwodnienie ulicy, które obejmuje budowę: a) Sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 ze ścianką litą klasy sztywności min. SN8, łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od D16-D19; D14-D32; D31-D-45 o łącznej długości 958,20 mb, b) Sieci kanalizacji deszczowej z rur PP 300 ze ścianką litą klasy sztywności min. SN16, łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od D19-D26 o łącznej długości 351,40 mb, c) Sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC 400 ze ścianką litą klasy sztywności min. SN8, łączonych na uszczelki gumowe na odcinku D5-D16; D45 - wylot do skrzynek o łącznej długości 569,70 mb, d) Sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC 500 ze ścianka litą klasy sztywności min. SN8, łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od D5-Distn. o łącznej długości 170,00 mb. 3. Budowa instalacji oświetlenia ulicznego oprawami LED na słupach 9,0 m z wysięgnikiem 1,5 m i 2,5 m. Projektowane oświetlenie zasilane będzie z projektowanej szafki oświetleniowej SOT. Istniejące oświetlenie ul. Zaścianek zostanie podpięte do projektowanego oświetlenia poprzez izolacyjne złącza fazowe typu IZK w istniejącym słupie oświetleniowym. 4. W ramach usunięcia kolizji istniejących z nowym układem drogowym przewidziano: a) przebudowę odcinka istniejącej sieci wodociągowej z 160 PVC na nowy przewód 160 polietylenowy oraz przyłączy wodociągowych z 40 PVC na 40 PE, b) wymianę hydrantów przeciw pożarowych naziemnych, na hydranty podziemne, zlokalizowane w projektowanej nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego w ciągu ul. Narutowicza, c) demontaż istniejącego oświetlenia na istniejącej linii energetycznej napowietrznej na projektowanym odcinku ul. Narutowicza, d) przebudowa odcinka istniejącego gazociągu, e) przebudowa istniejącej infrastruktury telefonicznej. 5. W ramach zabezpieczenia istniejącej infrastruktury podziemnej przewidziano: a) zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejącej sieci telefonicznej doziemnej (kanalizacja telefoniczna i kable doziemne) pod projektowanym układem drogowym, wjazdami oraz projektowanym uzbrojeniem, rurami grubościennymi dwudzielnymi typu: na kanalizacji telefonicznej do 4-otworów - rura AROT PS 160 mm, na kablach doziemnych - rura AROT PS 110 mm; b) zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących sieci elektrycznych doziemnych pod projektowanym układem drogowym, wjazdami oraz projektowanym uzbrojeniem, rurami grubościennymi dwudzielnymi typu: dla kabli nN - 0,4kV - rura AROT PS 110 mm koloru niebieskiego, dla kabli SN - 0,4kV - rura AROT PS 160 mm koloru czerwonego; c) regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zaworów wodociągowych do projektowanych rzędnych. 6. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wykonania czasowej organizacji ruchu oraz zapewnienia i utrzymania przez okres budowy ciągłego dojazdu mieszkańców do swoich posesji oraz do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu (możliwość wyznaczenia objazdów) 7. Wszelkie materiały rozbiórkowe pozostają własnością Inwestora, Wykonawca zabezpieczy materiały i złoży we wskazane miejsce, w odległości do 7 km od placu budowy. 8. Po wykonaniu inwestycji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację w formie papierowej oraz na nośniku zewnętrznym w formacie .dxf lub .dwg (AutoCad 2004) w obowiązującym układzie współrzędnych 2000 9. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 1). Harmonogram Rzeczowo - Finansowy, 2). Projekty wykonawcze, 3). Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, 4). Kosztorys ofertowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferty powinny być zabezpieczone wadium w wysokości 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formie: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1804)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. zrealizował budowę lub przebudowę drogi z betonu asfaltowego lub kostki betonowej o wartości minimum 6.000.000,00 zł brutto; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagania Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponować następującymi w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, wyszczególnionymi poniżej: Wytwórnia stacjonarna (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub z ciągłym dozowaniem zautomatyzowanym o wydajności min. 100 ton/h, Układarka do układania mieszanek mineralno - asfaltowych wyposażona w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy, Walec stalowy gładki 11 -14 Mg, Walec stalowy wibracyjny ciężki, Skrapiarka emulsji asfaltowej z możliwością programowania ilości rozkładanego lepiszcza, Szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące, Koparka, Ładowarka, Samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe, Dostęp do zaplecza laboratoryjnego z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzętem do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych, Zagęszczarka płytowa, ubijak mechaniczny lub mały walec wibracyjny. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem, będzie oceniane łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować na czas realizacji odpowiednio wykwalifikowanym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia i aktualne zaświadczenia do obsadzenia niżej podanego stanowiska. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Kierownik budowy/robót w specjalności drogowej z doświadczeniem min. 5 lat, Kierownik robót w branży sanitarnej z doświadczeniem min. 2 lat, Kierownik robót w branży elektrycznej z doświadczeniem min. 2 lat.Posiadane przez ww. osoby uprawnienia w wymaganym zakresie - stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ - powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz. 394) oraz w rozumieniu art. 20a ust.1 ustawy z dn. 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 roku Nr 5, poz. 42 ze zmianami). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia - i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, wykazują te dokumenty jako obowiązujące. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, będzie oceniane łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Każda ze Stron może wnioskować o zmianę niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1) inne okoliczności niepowodujące zmian parametrów wykonania robót przewidzianych w umowie, a przewidziane w katalogu zmian umowy, 2) zmiana numeru rachunku bankowego i danych teleadresowych stron, 3) zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla wykonywanego zamówienia lub zmiana technologii, systemu - poprzedzona protokołem konieczności sporządzonym przez inspektora nadzoru, inicjowana przez obie strony umowy; 4) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów - inicjowana przez obie strony umowy; 5) zmiana terminu wykonania zadania - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację - inicjowana przez obie strony umowy: a) epidemii lub działań rządowych; b) siły wyższej rozumianej jako: wystąpienie nadzwyczajnych zjawisk przyrody, takich jak: trzęsienia ziemi, powodzie, huragany; wystąpienie zdarzeń wywołanych przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej, którym należy się podporządkować; 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia w ramach zmiany umowy nie może dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc w sekretariacie Zamawiającego (pokój 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane w ramach: Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.