eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z podziałem na 3 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 73233 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Białystok: Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z podziałem na 3 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 20068982800000, ul. ul. Kawaleryjska  70, 15-601   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 261 398 839, e-mail 25wog.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 398 813.
Adres strony internetowej (URL): www.25wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jenostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.25wog.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.25wog.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z podziałem na 3 części.
Numer referencyjny: 23/PN/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jedn.:Dz. U. z 2015r.,poz. 2100 z późn. zm.-dalej: "Ustawa o lasach". 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na 3 części tj: Część I Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona Część II Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec. Część III Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych - rejon Skład Hajnówka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że nie wymaga określonych cech usługi, dotyczących dostosowania usługi do potrzeb wszystkich użytkowników z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w nawiązaniu do art. 30 ust. 9 pkt 1 i niniejszej treści SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG. Usługa została podzielona na trzy części: Część I Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona Część II Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec. Część III Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych - rejon Skład Hajnówka. Warunki ogólne Pasy i wały przeciwpożarowe na dzień odbioru muszą być oczyszczone z gałęzi, samosiejek, wykoszonych lub wyoranych traw, wrzosów itp.. Pielęgnacja pasów musi być wykonana poprzez orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową. W miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego pasy należy zmineralizować glebogryzarką ręczną. Szczegółowy zakres robót oraz ich częstotliwość określona została dla każdej części usługi w szczegółowym zakresie działania odrębnie, z uwagi na specyfikę przyrodniczą kompleksów. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego lub osoba przez niego wyznaczona wskaże Wykonawcy miejsce realizacji usługi. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi dostarcza do Infrastruktury 25 WOG listę pracowników i wykaz sprzętu uczestniczącego w zadaniu. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r, poz. 1502 ze zm.), zawartej na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby wykonującej w szczególności czynności: koszenie, wycinanie, rekultywacja przy czym: Wymagania dotyczące zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę 5a) rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 5b) Dokumentowanie zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 5a) przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę: 5.1 Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt. 5a) (załącznik nr 7), z którymi zawarto umowę o pracę. 5.2 Termin na dostarczenie powyższego dokumentu: a) 3 dni robocze od dnia podpisania umowy; b) 3 dni robocze po dokonaniu zmiany pracownika w trakcie realizacji zamówienia; c) Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniana warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zgodnie z projektem umowy, który stanowi załącznik do siwz. d) Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, o których mowa wyszczególnione są w zapisach projektu umowy załącznik do siwz. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. Wykonawca robót w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji usługi zostaną zapoznani przez przedstawiciela Użytkownika lub osobę przez niego upoważnioną z uregulowaniami dotyczącymi wstępu na obszar chroniony, z systemem przepustkowym, zakazami lub nakazami obowiązującymi na danym terenie, w tym używania telefonów komórkowych, wykonywania zdjęć, przyjmowania interesantów itp. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy realizujący usługę na terenie kompleksów wojskowych 2RBLog w Składach Hajnówka i Osowiec powinni okazać zaświadczenie o aktualnym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010 rok o ochronie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r. poz.1167 t.j.). W przypadku braku zaświadczenia o szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych 2RBLog lub osobę przez niego upoważnioną. Szkolenie przeprowadzone będzie bezpłatnie. Terminy przeprowadzenia zabiegów określono szczegółowo w każdej części zadania. Wykonana usługa musi być potwierdzona protokołem odbioru. Brak zatwierdzonego protokołu będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. Protokół odbioru usługi z każdego zabiegu jest załącznikiem do faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zamówienia wykonuje na własny koszt. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w czasie pracy. Usługi powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi, przepisami ochrony środowiska i bez stworzenia zagrożeń dla zdrowia ludzi. Przewiduję się wizję lokalną w celu oszacowania stopnia trudności i warunków realizacji zadania. Część I - Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona 1. Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Białystok. 2. Rodzaj prac do wykonania: 2.1. Mineralizacja istniejących pasów przeciwpożarowych o szerokości 3 m i szacunkowej długości 7,500 m (powierzchnia 2,250 ha) poprzez: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt 2.2. Wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym zmineralizowanego pasa ppoż (pow. 2,25 ha) 2.3. Wycinka samosiejek na terenie o łącznej powierzchni 2 ha w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz i wykoszenie trawy na terenie o łącznej powierzchni 8,5 ha w miejscach wskazanych przez Zamawiającego poprzez: a. wykoszenie trawy, chwastów oraz wycięciu samosiejek na wskazanej powierzchni, przy czym wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być wyższa niż 7 cm, a pozostałych pni po samosiejkach 10 cm, b. wykoszone trawy i chwasty należy zebrać i wywieźć na koszt Wykonawcy a wycięte samosiejki złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. c. wycince podlegają samosiejki - krzewy w wieku do 10 lat oraz samosiejki o obwodzie na wysokości 5 cm od podstawy . 3. Częstotliwość wykonywania zabiegów: a. mineralizacja pasów ppoż. - dwa razy w roku: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie - od 01.10.2017r. 31.10.2017r. b. wycinka samosiejek i wykoszenie trawy - jeden raz w roku od 01.07.2017r. do 31.08.2017r. (szczegółowy termin zostanie ustalony z Zamawiającym) c. Wykonanie oprysków środkiem chwastobójczym - jeden raz w roku od 01.08.2017r do 15.08.2017r. Część II - Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec. 1. Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Łomża. 2. Rodzaj prac do wykonania: Pielęgnacja pasów ppoż. przy budynkach magazynowych oraz pasów obwodnicy (łączna powierzchnia pasów 13,600 ha) poprzez wykonanie orki pługiem a w miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego glebogryzarką ręczną, bronowanie przeoranych pasów wraz z oczyszczeniem terenu, oraz oczyszczeniem ogrodzenia obwodnicy usytuowanego na pasach ppoż. z wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek: a. przy budynkach magazynowych o szerokości 2 m i łącznej powierzchni 0,68 ha; b. wzdłuż ogrodzeń obwodnicy (pasy zewnętrzne i wewnętrzne) o szerokości 5 m, długości 15 240 m i łącznej powierzchni 7,62 ha c. wzdłuż ogrodzenia zewnętrznego kompleksu od strony drogi krajowej nr 65 o szerokości 2 m i długości 2 200m (powierzchnia 0,11 ha), szerokości 3 m i długości 575 m (powierzchnia 0,17 ha) d. pas ochronny usytuowany po obu stronach drogi wewnętrznej między ogrodzeniem o szerokości 7,00 m i długości 7200 m (powierzchnia 5,04 ha) 3. Zakres usługi obejmuje: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt, c. usuwanie wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek z całej powierzchni ogrodzeń usytuowanych na pasach przeciwpożarowych. d. wykonanie oprysków wzdłuż ogrodzenia obwodnicy po każdym wykonanym zabiegu pielęgnacyjnym 4. Częstotliwość wykonywania zabiegów: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie - od 01.07.2017r. 15.07.2017r. III etap w terminie - od 01.08.2017r. do 15.08.2017r. IV etap w terminie - od 15.09.2017r. do 30.09.2017r. Część III - Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych - rejon Skład Hajnówka. 1. Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Hajnówka. 2. Rodzaj prac do wykonania: Koszenie trawy na wałach przeciwpożarowych budynków magazynowych o łącznej powierzchni 6,875 ha. Wały przeciwpożarowe zostaną wskazane Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji umowy. 3. Zakres usługi obejmuje: a. koszenie wałów do granic pasów ppoż. poszczególnych budynków, b. wygrabienie skoszonej trawy i wywiezienie jej na koszt Wykonawcy, c. uprzątnięcie podjazdów i opasek wokół budynków po koszeniu. 4. Częstotliwość wykonywania zabiegów - trzy razy w roku: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie - od 01.07.2017r. do 20.07.2017r. III etap w terminie - od 10.09.2017r. do 20.09.2017r. WIZJA LOKALNA: Termin wizji lokalnej zostaje wyznaczony na dzień: * Część I- OC Zielona- 28.04.2017r. o godz. 09:00. Osoba do kontaktu Aneta MAZUR tel. 261 39 88 49 * Część II- Rejon Skład Osowiec- 28.04.2017r. o godz. 11:00. Osoba do kontaktu Tadeusz JANCZYŁO tel.261 38 61 06 * Część III- Rejon Skład Hajnówka- 28.04.2017r. o godz. 12:00. Osoba do kontaktu Paweł PATEJUK tel. 261 398 032 Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. Zebranie o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego zachowując formę pisemną na adres e-mail: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl lub fax: 261 39 88 13.

II.5) Główny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20/09/2017

data zakończenia: 30/09/2017

data zakończenia: 31/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; w przypadku oferty wspólnej, zaświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku oferty wspólnej, zaświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, w przypadku oferty wspólnej, zaświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3. Wadium- potwierdzenie wpłaty. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.2.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.2 (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 1.2.2 Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.2 (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2.3 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.2 (załącznik nr 2 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, każdy Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składa każdy Wykonawca. Załącznik stanowiący- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - będzie do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego i zostanie zamieszczony w dniu otwarcia ofert tj. 05.05.2017r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1- 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). CZĘŚĆ 2- 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). CZĘŚĆ 3- 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych 00/100). 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 05 maja 2017r. r. do godz. 09:00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem "wadium w post. nr 23/PN/2017 -cz....... "Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z podziałem na 3 części " 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
CENA60
TERMIN PŁATNOŚCI40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia (w sposób proporcjonalny), gdy wystąpi zjawisko "siły wyższej" mające wpływ na termin realizacji. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska "siły wyższej" wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Białystok. 2. Rodzaj prac do wykonania: 2.1. Mineralizacja istniejących pasów przeciwpożarowych o szerokości 3 m i szacunkowej długości 7,500 m (powierzchnia 2,250 ha) poprzez: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt 2.2. Wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym zmineralizowanego pasa ppoż (pow. 2,25 ha) 2.3. Wycinka samosiejek na terenie o łącznej powierzchni 2 ha w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz i wykoszenie trawy na terenie o łącznej powierzchni 8,5 ha w miejscach wskazanych przez Zamawiającego poprzez: a. wykoszenie trawy, chwastów oraz wycięciu samosiejek na wskazanej powierzchni, przy czym wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być wyższa niż 7 cm, a pozostałych pni po samosiejkach 10 cm, b. wykoszone trawy i chwasty należy zebrać i wywieźć na koszt Wykonawcy a wycięte samosiejki złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. c. wycince podlegają samosiejki - krzewy w wieku do 10 lat oraz samosiejki o obwodzie na wysokości 5 cm od podstawy . 3. Częstotliwość wykonywania zabiegów: a. mineralizacja pasów ppoż. - dwa razy w roku: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie - od 01.10.2017r. 31.10.2017r. b. wycinka samosiejek i wykoszenie trawy - jeden raz w roku od 01.07.2017r. do 31.08.2017r. (szczegółowy termin zostanie ustalony z Zamawiającym) c. Wykonanie oprysków środkiem chwastobójczym - jeden raz w roku od 01.08.2017r do 15.08.2017r. Zamawiający informuje, że nie wymaga określonych cech usługi, dotyczących dostosowania usługi do potrzeb wszystkich użytkowników z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w nawiązaniu do art. 30 ust. 9 pkt 1 i niniejszej treści SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG. Usługa została podzielona na trzy części: Część I Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona Warunki ogólne Pasy i wały przeciwpożarowe na dzień odbioru muszą być oczyszczone z gałęzi, samosiejek, wykoszonych lub wyoranych traw, wrzosów itp.. Pielęgnacja pasów musi być wykonana poprzez orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową. W miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego pasy należy zmineralizować glebogryzarką ręczną. Szczegółowy zakres robót oraz ich częstotliwość określona została dla każdej części usługi w szczegółowym zakresie działania odrębnie, z uwagi na specyfikę przyrodniczą kompleksów. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego lub osoba przez niego wyznaczona wskaże Wykonawcy miejsce realizacji usługi. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi dostarcza do Infrastruktury 25 WOG listę pracowników i wykaz sprzętu uczestniczącego w zadaniu. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r, poz. 1502 ze zm.), zawartej na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby wykonującej w szczególności czynności: koszenie, wycinanie, rekultywacja przy czym: Wymagania dotyczące zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę 5a) rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 5b) Dokumentowanie zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 5a) przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę: 5.1 Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt. 5a) (załącznik nr 7), z którymi zawarto umowę o pracę. 5.2 Termin na dostarczenie powyższego dokumentu: a) 3 dni robocze od dnia podpisania umowy; b) 3 dni robocze po dokonaniu zmiany pracownika w trakcie realizacji zamówienia; c) Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniana warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zgodnie z projektem umowy, który stanowi załącznik do siwz. d) Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, o których mowa wyszczególnione są w zapisach projektu umowy załącznik do siwz. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. Wykonawca robót w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji usługi zostaną zapoznani przez przedstawiciela Użytkownika lub osobę przez niego upoważnioną z uregulowaniami dotyczącymi wstępu na obszar chroniony, z systemem przepustkowym, zakazami lub nakazami obowiązującymi na danym terenie, w tym używania telefonów komórkowych, wykonywania zdjęć, przyjmowania interesantów itp. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy realizujący usługę na terenie kompleksów wojskowych 2RBLog w Składach Hajnówka i Osowiec powinni okazać zaświadczenie o aktualnym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010 rok o ochronie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r. poz.1167 t.j.). W przypadku braku zaświadczenia o szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych 2RBLog lub osobę przez niego upoważnioną. Szkolenie przeprowadzone będzie bezpłatnie. Terminy przeprowadzenia zabiegów określono szczegółowo w każdej części zadania. Wykonana usługa musi być potwierdzona protokołem odbioru. Brak zatwierdzonego protokołu będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. Protokół odbioru usługi z każdego zabiegu jest załącznikiem do faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zamówienia wykonuje na własny koszt. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w czasie pracy. Usługi powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi, przepisami ochrony środowiska i bez stworzenia zagrożeń dla zdrowia ludzi. Przewiduję się wizję lokalną w celu oszacowania stopnia trudności i warunków realizacji zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA 60
TERMIN PŁATNOŚCI40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1- 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 WIZJA LOKALNA: Termin wizji lokalnej zostaje wyznaczony na dzień: * Część I- OC Zielona- 28.04.2017r. o godz. 09:00. Osoba do kontaktu Aneta MAZUR tel. 261 39 88 49 Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. Zebranie o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego zachowując formę pisemną na adres e-mail: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl lub fax: 261 39 88 13.


Część nr: 2    Nazwa: Część II - Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Łomża. 2. Rodzaj prac do wykonania: Pielęgnacja pasów ppoż. przy budynkach magazynowych oraz pasów obwodnicy (łączna powierzchnia pasów 13,600 ha) poprzez wykonanie orki pługiem a w miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego glebogryzarką ręczną, bronowanie przeoranych pasów wraz z oczyszczeniem terenu, oraz oczyszczeniem ogrodzenia obwodnicy usytuowanego na pasach ppoż. z wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek: a. przy budynkach magazynowych o szerokości 2 m i łącznej powierzchni 0,68 ha; b. wzdłuż ogrodzeń obwodnicy (pasy zewnętrzne i wewnętrzne) o szerokości 5 m, długości 15 240 m i łącznej powierzchni 7,62 ha c. wzdłuż ogrodzenia zewnętrznego kompleksu od strony drogi krajowej nr 65 o szerokości 2 m i długości 2 200m (powierzchnia 0,11 ha), szerokości 3 m i długości 575 m (powierzchnia 0,17 ha) d. pas ochronny usytuowany po obu stronach drogi wewnętrznej między ogrodzeniem o szerokości 7,00 m i długości 7200 m (powierzchnia 5,04 ha) 3. Zakres usługi obejmuje: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt, c. usuwanie wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek z całej powierzchni ogrodzeń usytuowanych na pasach przeciwpożarowych. d. wykonanie oprysków wzdłuż ogrodzenia obwodnicy po każdym wykonanym zabiegu pielęgnacyjnym 4. Częstotliwość wykonywania zabiegów: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie - od 01.07.2017r. 15.07.2017r. III etap w terminie - od 01.08.2017r. do 15.08.2017r. IV etap w terminie - od 15.09.2017r. do 30.09.2017r. Zamawiający informuje, że nie wymaga określonych cech usługi, dotyczących dostosowania usługi do potrzeb wszystkich użytkowników z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w nawiązaniu do art. 30 ust. 9 pkt 1 i niniejszej treści SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG. Usługa została podzielona na trzy części: Część II Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec. Warunki ogólne Pasy i wały przeciwpożarowe na dzień odbioru muszą być oczyszczone z gałęzi, samosiejek, wykoszonych lub wyoranych traw, wrzosów itp.. Pielęgnacja pasów musi być wykonana poprzez orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową. W miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego pasy należy zmineralizować glebogryzarką ręczną. Szczegółowy zakres robót oraz ich częstotliwość określona została dla każdej części usługi w szczegółowym zakresie działania odrębnie, z uwagi na specyfikę przyrodniczą kompleksów. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego lub osoba przez niego wyznaczona wskaże Wykonawcy miejsce realizacji usługi. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi dostarcza do Infrastruktury 25 WOG listę pracowników i wykaz sprzętu uczestniczącego w zadaniu. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r, poz. 1502 ze zm.), zawartej na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby wykonującej w szczególności czynności: koszenie, wycinanie, rekultywacja przy czym: Wymagania dotyczące zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę 5a) rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 5b) Dokumentowanie zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 5a) przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę: 5.1 Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt. 5a) (załącznik nr 7), z którymi zawarto umowę o pracę. 5.2 Termin na dostarczenie powyższego dokumentu: a) 3 dni robocze od dnia podpisania umowy; b) 3 dni robocze po dokonaniu zmiany pracownika w trakcie realizacji zamówienia; c) Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniana warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zgodnie z projektem umowy, który stanowi załącznik do siwz. d) Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, o których mowa wyszczególnione są w zapisach projektu umowy załącznik do siwz. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. Wykonawca robót w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji usługi zostaną zapoznani przez przedstawiciela Użytkownika lub osobę przez niego upoważnioną z uregulowaniami dotyczącymi wstępu na obszar chroniony, z systemem przepustkowym, zakazami lub nakazami obowiązującymi na danym terenie, w tym używania telefonów komórkowych, wykonywania zdjęć, przyjmowania interesantów itp. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy realizujący usługę na terenie kompleksów wojskowych 2RBLog w Składach Hajnówka i Osowiec powinni okazać zaświadczenie o aktualnym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010 rok o ochronie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r. poz.1167 t.j.). W przypadku braku zaświadczenia o szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych 2RBLog lub osobę przez niego upoważnioną. Szkolenie przeprowadzone będzie bezpłatnie. Terminy przeprowadzenia zabiegów określono szczegółowo w każdej części zadania. Wykonana usługa musi być potwierdzona protokołem odbioru. Brak zatwierdzonego protokołu będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. Protokół odbioru usługi z każdego zabiegu jest załącznikiem do faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zamówienia wykonuje na własny koszt. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w czasie pracy. Usługi powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi, przepisami ochrony środowiska i bez stworzenia zagrożeń dla zdrowia ludzi. Przewiduję się wizję lokalną w celu oszacowania stopnia trudności i warunków realizacji zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA60
TERMIN PŁATNOŚCI40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 2- 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). WIZJA LOKALNA: Termin wizji lokalnej zostaje wyznaczony na dzień: * Część II- Rejon Skład Osowiec- 28.04.2017r. o godz. 11:00. Osoba do kontaktu Tadeusz JANCZYŁO tel.261 38 61 06 Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. Zebranie o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego zachowując formę pisemną na adres e-mail: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl lub fax: 261 39 88 13.


Część nr: 3    Nazwa: Część III - Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych - rejon Skład Hajnówka.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Hajnówka. 2. Rodzaj prac do wykonania: Koszenie trawy na wałach przeciwpożarowych budynków magazynowych o łącznej powierzchni 6,875 ha. Wały przeciwpożarowe zostaną wskazane Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji umowy. 3. Zakres usługi obejmuje: a. koszenie wałów do granic pasów ppoż. poszczególnych budynków, b. wygrabienie skoszonej trawy i wywiezienie jej na koszt Wykonawcy, c. uprzątnięcie podjazdów i opasek wokół budynków po koszeniu. 4. Częstotliwość wykonywania zabiegów - trzy razy w roku: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie - od 01.07.2017r. do 20.07.2017r. III etap w terminie - od 10.09.2017r. do 20.09.2017r. Zamawiający informuje, że nie wymaga określonych cech usługi, dotyczących dostosowania usługi do potrzeb wszystkich użytkowników z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w nawiązaniu do art. 30 ust. 9 pkt 1 i niniejszej treści SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG. Część III Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych - rejon Skład Hajnówka. Warunki ogólne Pasy i wały przeciwpożarowe na dzień odbioru muszą być oczyszczone z gałęzi, samosiejek, wykoszonych lub wyoranych traw, wrzosów itp.. Pielęgnacja pasów musi być wykonana poprzez orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową. W miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego pasy należy zmineralizować glebogryzarką ręczną. Szczegółowy zakres robót oraz ich częstotliwość określona została dla każdej części usługi w szczegółowym zakresie działania odrębnie, z uwagi na specyfikę przyrodniczą kompleksów. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego lub osoba przez niego wyznaczona wskaże Wykonawcy miejsce realizacji usługi. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi dostarcza do Infrastruktury 25 WOG listę pracowników i wykaz sprzętu uczestniczącego w zadaniu. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r, poz. 1502 ze zm.), zawartej na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby wykonującej w szczególności czynności: koszenie, wycinanie, rekultywacja przy czym: Wymagania dotyczące zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę 5a) rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 5b) Dokumentowanie zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 5a) przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę: 5.1 Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt. 5a) (załącznik nr 7), z którymi zawarto umowę o pracę. 5.2 Termin na dostarczenie powyższego dokumentu: a) 3 dni robocze od dnia podpisania umowy; b) 3 dni robocze po dokonaniu zmiany pracownika w trakcie realizacji zamówienia; c) Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniana warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zgodnie z projektem umowy, który stanowi załącznik do siwz. d) Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, o których mowa wyszczególnione są w zapisach projektu umowy załącznik do siwz. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. Wykonawca robót w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji usługi zostaną zapoznani przez przedstawiciela Użytkownika lub osobę przez niego upoważnioną z uregulowaniami dotyczącymi wstępu na obszar chroniony, z systemem przepustkowym, zakazami lub nakazami obowiązującymi na danym terenie, w tym używania telefonów komórkowych, wykonywania zdjęć, przyjmowania interesantów itp. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy realizujący usługę na terenie kompleksów wojskowych 2RBLog w Składach Hajnówka i Osowiec powinni okazać zaświadczenie o aktualnym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010 rok o ochronie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r. poz.1167 t.j.). W przypadku braku zaświadczenia o szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych 2RBLog lub osobę przez niego upoważnioną. Szkolenie przeprowadzone będzie bezpłatnie. Terminy przeprowadzenia zabiegów określono szczegółowo w każdej części zadania. Wykonana usługa musi być potwierdzona protokołem odbioru. Brak zatwierdzonego protokołu będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. Protokół odbioru usługi z każdego zabiegu jest załącznikiem do faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zamówienia wykonuje na własny koszt. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w czasie pracy. Usługi powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi, przepisami ochrony środowiska i bez stworzenia zagrożeń dla zdrowia ludzi. Przewiduję się wizję lokalną w celu oszacowania stopnia trudności i warunków realizacji zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA 60
TERMIN PŁATNOŚCI40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 3- 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych 00/100). WIZJA LOKALNA: Termin wizji lokalnej zostaje wyznaczony na dzień: * Część III- Rejon Skład Hajnówka- 28.04.2017r. o godz. 12:00. Osoba do kontaktu Paweł PATEJUK tel. 261 398 032 Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. Zebranie o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego zachowując formę pisemną na adres e-mail: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl lub fax: 261 39 88 13.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.