eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa oraz Województwa Podkarpackiego w związku z organizacją Skandia Maraton Lang Team oraz Tauron Lang Team Race, w dniach 30-31 maja 2015 r., ze startem i metą w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Rzeszów: Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa oraz Województwa Podkarpackiego w związku z organizacją Skandia Maraton Lang Team oraz Tauron Lang Team Race, w dniach 30-31 maja 2015 r., ze startem i metą w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 73075 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634 , strona internetowa www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa oraz Województwa Podkarpackiego w związku z organizacją Skandia Maraton Lang Team oraz Tauron Lang Team Race, w dniach 30-31 maja 2015 r., ze startem i metą w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa oraz Województwa Podkarpackiego poprzez: 1) zmieszczenie materiału promocyjnego, dostarczonego przez Miasto Rzeszów i Województwo Podkarpackie w folderze promującym Skandia Maraton Lang Team, 2) zapewnienie możliwości ustawienia stoisk promocyjnych (strefy) Miasta Rzeszów i Województwa Podkarpackiego, 3) umieszczenie banerów oraz tablic promocyjnych dostarczonych przez Miasto Rzeszów oraz Województwo Podkarpackie na barierkach w obrębie startu/mety oraz na trasie zawodów (banery - 10 x 0,8 m każdy - długość dla Miasta Rzeszów i Województwa Podkarpackiego, po 30 m bieżących; tablice - 2 x 1 m każda - długość dla Miasta Rzeszów i Województwa Podkarpackiego, odpowiednio po 16m bieżących, 4) umieszczenie pneumatycznych materiałów ekspozycyjnych w postaci balonów oraz bram reklamowych Miasta Rzeszów i Województwa Podkarpackiego (po 3 balony i brama dla Miasta Rzeszów i Województwa Podkarpackiego - w obrębie startu/mety), 5) zamieszczenie logotypów (wraz z przekierowaniem na strony internetowe) Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego na stronie internetowej Wykonawcy, w tym we wszystkich informacjach poświęconych zawodom, ukazujących się na stronie Wykonawcy, 6) zaprezentowanie Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego jako gospodarzy Wydarzenia podczas konferencji prasowychz wizualizacjami w tym podczas oficjalnej prezentacji Wydarzenia, 7) umieszczenie logotypów Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego na bramie start/meta podczas Wydarzenia, 8) umieszczenie logotypów Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego na elementach scenografii Wydarzenia (t.j.. na ściance do wywiadów, podium do dekoracji zwycięzców, na bramie start/meta), 9) umieszczenie logotypów Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego na plakatach promujących edycje Wydarzenia, 10) emisję relacji z Wydarzenia w serwisach sportowych Telewizji Polskiej z zaznaczeniem miejsca Wydarzenia, 11) umieszczenie logotypów Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego na banerach umieszczonych w serwisach internetowych m.in. w serwisie Onet.pl, 12) zamieszczenie logotypów Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego w reklamach prasowych Wydarzenia, które ukażą się na łamach Przeglądu Sportowego, 13) emisję spotów radiowych w Polskim Radiu z zaznaczeniem słownym Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego, jako gospodarzy Wydarzenia, 14) zamieszczenie reklam z logotypami Miasta Rzeszów oraz Województwa Podkarpackiego w branżowych (rowerowych) magazynach, 15) reklamę Wydarzenia z zaznaczeniem udziału Miasta Rzeszów i Województwa Podkarpackiego w mediach regionalnych (prasa, radio, telewizja), 16) umożliwienie Miastu Rzeszów oraz Województwu Podkarpackiemu wykorzystania we własnych akcjach promocyjnych logo Wydarzenia oraz używanie tytułów Partnerów, 2. Łączna ilość reklam Miasta Rzeszów i Województwa Podkarpackiego, o których mowa pkt 11-15 nie może być mniejsza niż: - 1,5 mln odsłon banerów -Internet, -18 modułów reklamowych - prasa, - 40 spotów - radio. 3. Umożliwienie Miastu Rzeszów prawo wyboru miejsca startu/mety Wydarzenia na terenie Rzeszowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Stolica Podkarpacia może poszczycić się wieloma dyscyplinami sportowymi, w których pojedynczy zawodnicy jak i całe drużyny odnoszą znaczące sukcesy. Siatkówka, żużel, koszykówka, cieszą się dużą popularnością wśród kibiców, gromadząc rzesze sympatyków podczas zawodów. Wydaje się więc naturalnym promocja Miasta Rzeszowa w ramach rozgrywek oraz podczas imprez sportowych. Szczególnie słusznym kierunkiem promocji jest reklama w ramach dyscyplin, w których osiągane są sukcesy przez Polaków na arenie krajowej i międzynarodowej. W ścisłej czołówce najbardziej medialnych dyscyplin sportowych jest kolarstwo (górskie i szosowe), które z roku na rok zdobywa coraz większą popularność. Ubiegłoroczne sukcesy Polaków w kolarstwie (Mistrzostwo Świata Michała Kwiatkowskiego oraz zwycięstwo w Tour de Pologne oraz w klasyfikacji górskiej Tour de France Rafała Majki) sprawiły, że ww. sport staje się coraz bardziej popularny, a reklama podczas prestiżowych wyścigów kolarskich skuteczna. Wartość medialna dla Tour de Pologne wyniosła w minionym roku ponad 240 mln zł i była blisko dwukrotnie wyższa niż przed dwoma laty. Z uwagi na powyższe uwarunkowania podjęta została decyzja o zakupie usługi reklamowej w Skandia Maraton LangTeam oraz Tauron Lang Team Race w 2015 roku ze startem i metą w Rzeszowie. Lang Team Sp. z o.o. jest wyłącznym organizatorem obydwu wydarzeń sportowych zatem we wszczętej procedurze udzielenia zamówienia z wolnej ręki zachodzą przesłanki do jej zastosowania w myśl art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a i b (usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Lang Team Sp. z o.o., ul. Pachnąca 81, 02-792 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.