eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa materiałów dydaktycznych ze szkoleniem dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach zadania "Kompleksowe doposażenie szkół specjalnych" w projekcie pn."Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 73017 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Mikołów: Dostawa materiałów dydaktycznych ze szkoleniem dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach zadania "Kompleksowe doposażenie szkół specjalnych" w projekcie pn.: "Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. ul. Żwirki i Wigury  , 43190   Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@powiat.mikolow.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (URL): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zacowaniem formy piemnej pod rygorem nieważności. Zaawiajacy nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej
Adres:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów , wejscie B, parter, kancelaria- pokój 127


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych ze szkoleniem dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach zadania "Kompleksowe doposażenie szkół specjalnych" w projekcie pn.: "Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie materiałów dydaktycznych ze szkoleniem użytkowników w ramach projektu pn.: "Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020,oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zdania: 2.1 Zadanie I 2.1.Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I "DIAGNOZA FUNKCJONALNA" do ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wraz ze szkoleniem pn.: Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R)E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia - z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób. 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2a do SIWZ: 1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny . 2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2. 3. ZESTAW " MAŁA MATEMATYKA" lub produkt równoważny. 4. ZESTAW BAJEK "O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE", "CALINECZKA", "JAŚ I MAŁGOSIA" z płytą CD. 5. ZESTAW "GRA CIAŁA" lub równoważny. 6. Zestawy: "SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", "PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE" do teorii umysłu lub produkt równoważny. 7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R. 8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP. 9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera. 10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny 11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ -ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD 12. ZESTAW CZASOWNIKI . 13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", "MIEJSCA", "KUCHNIA", "ŁAZIENKA" do rozwijania percepcji słuchowej. 14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne. 15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej 16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny. 2.1.2. Szkolenie p.n.:"Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia - z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób". 2.1.2.1.Opis szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia - minimum 6 h dla każdego z uczestników; 3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania; 4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.; 5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.1.2.2. Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1 a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia. b) Posługiwanie się testem. c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju. d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań. e) Wypełnianie arkuszy ocen. f) Analiza wyników z obszaru rozwoju. 2.2. Zadanie II Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II "BIOFEEDBACK" do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.: 1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD 2. BIOFEEDBACK I stopień. 2.2.1.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ: 1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny. 2. HEG-System do procomp 5 równoważne 3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne. 4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne 5. Czujnik oddechowy 6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne 7. Animacje biograph X Infiniti dvd. 8. BioFun games lub równoważne 9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna. 10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem. 2.2.2. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń. 2..2.2.1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. b) Wymiar szkolenia - minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia; c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad; e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.2.2.2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. 2.2.3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinnypodstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10-20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia. 2.2.3. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować: a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych;  b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk;  c) obsługę podstawowych protokołów treningowych;  d) obsługę edytora ekranów Lite - w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu. 2.2.3.2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić: a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych; b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze; c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną; d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego. 2.2.3.3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego;  2. Wymiar szkolenia - minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe. 3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem. 3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad; 5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback. 2.2.3.3.2. W trakcie przerwy w szkleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. g) Analiza wyników z obszaru zachowań. h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników. i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy. 2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2: a) Rejestracja oprogramowania. b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych. c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania. d) Wygenerowanie wyników diagnozy. e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych. f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer. g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie. i) Archiwizacja danych dziecka. 2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno - terapeutycznego: a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów. b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach. c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno - terapeutycznym. d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii.2.2. Zadanie II Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II "BIOFEEDBACK" do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.: 1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD 2. BIOFEEDBACK I stopień. 2.2.1.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ: 1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny. 2. HEG-System do procomp 5 równoważne 3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne. 4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne 5. Czujnik oddechowy 6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne 7. Animacje biograph X Infiniti dvd. 8. BioFun games lub równoważne 9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna. 10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem. 2.2.2. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń. 2..2.2.1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. b) Wymiar szkolenia - minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia; c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad; e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.2.2.2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. 2.2.3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinny podstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10-20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia. 2.2.3. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować: a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych;  b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk;  c) obsługę podstawowych protokołów treningowych;  d) obsługę edytora ekranów Lite - w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu. 2.2.3.2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić: a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych; b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze; c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną; d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego. 2.2.3.3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego;  2. Wymiar szkolenia - minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe. 3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem. 3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad; 5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback. 2.2.3.3.2. W trakcie przerwy w szkleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.

II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
Dodatkowe kody CPV:39162110-9, 80510000-2, 48190000-6, 22110000-4, 37000000-8, 48520000-2, 37524100-8, 33196200-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 90


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia minimum następujące osoby: dla Zadania I obejmującego szkolenie PEP-R E. Schoplera , - skieruje do przeprowadzenia szkolenia 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu specjalistycznych szkoleń dotyczących diagnozy funkcjonalnej. dla Zadania II obejmującego szkolenia nIR HEG BIOFEEDBACK i BIOFEEDBACK I stopień. -skieruje do przeprowadzenia szkolenia z zakresu nIR HEG BIOFEEDBACK minimum 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min. 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu nIR HEG BIOFEEDBACK, która w podanym okresie przeprowadziła min. 5 szkoleń.-skieruje do przeprowadzenia szkolenia z zakresu BIOFEEDBACK I stopień minimum 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min. 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu BIOFEEDBACK I stopień, która w podanym okresie przeprowadziła min. szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca w zadaniu II może podać tą samą osobę, która spełnia oba warunki w zakresie zdolności zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp w szczególności odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub jego oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt III.1 niniejszego rozdziału SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ dla zadania I i zał. 1b do SIWZ dla zadania II.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp w szczególności odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej, wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub jego oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt III.1 niniejszego rozdziału SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60.00
termin realizacji40.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2 2. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) jeśli dane pozycje pomocy dydaktycznych, będące przedmiotem umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej umowie, a w szczególności w załącznikach do umowy, c) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę. e) w przypadku wystąpienia "siły wyższej". "Siła wyższa" oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, f) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy, g) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych. h) w przypadkach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt.2 - 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I "DIAGNOZA FUNKCJONALNA" do ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wraz ze szkoleniem pn.: Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia - z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2a do SIWZ: 1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny . 2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2. 3. ZESTAW " MAŁA MATEMATYKA" lub produkt równoważny. 4. ZESTAW BAJEK "O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE", "CALINECZKA", "JAŚ I MAŁGOSIA" z płytą CD. 5. ZESTAW "GRA CIAŁA" lub równoważny. 6. Zestawy: "SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", "PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE" do teorii umysłu lub produkt równoważny. 7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R. 8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP. 9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera. 10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny 11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ -ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD 12. ZESTAW CZASOWNIKI . 13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", "MIEJSCA", "KUCHNIA", "ŁAZIENKA" do rozwijania percepcji słuchowej. 14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne. 15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej 16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny. 2.1.2. Szkolenie p.n.:"Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia - z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób". 2.1.2.1.Opis szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia - minimum 6 h dla każdego z uczestników; 3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania; 4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.; 5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1 : a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia. b) Posługiwanie się testem. c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju. d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań. e) Wypełnianie arkuszy ocen. f) Analiza wyników z obszaru rozwoju. g) Analiza wyników z obszaru zachowań. h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników. i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy. 2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2: a) Rejestracja oprogramowania. b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych. c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania. d) Wygenerowanie wyników diagnozy. e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych. f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer. g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie. i) Archiwizacja danych dziecka. 2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno - terapeutycznego: a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów. b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach. c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno - terapeutycznym. d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6, 80510000-2, 48190000-6, 48520000-9, 37524100-8, 37000000-8, 22110000-4, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60.00
termin realizacji40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II "BIOFEEDBACK" do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.: 1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD 2. BIOFEEDBACK I stopień.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ: 1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny. 2. HEG-System do procomp 5 równoważne 3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne. 4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne 5. Czujnik oddechowy 6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne 7. Animacje biograph X Infiniti dvd. 8. BioFun games lub równoważne 9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna. 10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń. 1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. b) Wymiar szkolenia - minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia; c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad; e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g. 3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinny podstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10-20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować: a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych;  b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk;  c) obsługę podstawowych protokołów treningowych;  d) obsługę edytora ekranów Lite - w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu. 2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić: a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych; b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze; c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną; d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego. 3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego;  2. Wymiar szkolenia - minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe. 3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem. 3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę; 4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad; 5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6, 80510000-2, 48190000-6, 48520000-9, 33196200-2, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60.00
termin realizacji40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.