eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku na nieruchomościach MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19 w Płocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 72979 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Płock: Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku na nieruchomościach MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19 w Płocku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 30156900000, ul. ul. Kolegialna  17, 09402   Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 678 452, e-mail u.zolek@mwomp.pl, faks 242 628 842.
Adres strony internetowej (URL): www.mwomp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.mwomp.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.mwomp.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku na nieruchomościach MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19 w Płocku
Numer referencyjny: ZP. 3331/PN - 7/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z niezbędnymi usługami konserwatorskimi na nieruchomościach MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19, w tym: Część I - świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w obiektach MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 - budynek przychodni, budynek dyrekcji i budynek gospodarczy (garaż). Część II - świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w obiekcie MWOMP przy ul. Kolegialnej 19 - budynek administracyjny; Część III - utrzymanie czystości i porządku na terenach zewnętrznych obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19. Część IV - usługa konserwatora elektryka dla obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19. Część V - usługa konserwatora instalacji wod.-kan. i c.o. dla obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 dla Części I, Załącznik Nr 2 dla Części II, Załącznik Nr 3 dla Części III, Załącznik Nr 4 dla Części IV i Załącznik Nr 5 dla Części V do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które będą podstawą do sporządzenia oferty.

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
Dodatkowe kody CPV:90919200-4, 77310000-6, 90620000-9, 50800000-3, 90911300-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe: Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winny być świadczone w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem obiektów użyteczności publicznej. W przypadku Części I usługa będzie realizowana z uwzględnieniem obowiązującej w MWOMP Księdze Procedur Higienicznych - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu i swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą wskazaną do kontaktu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca na potwierdzenie złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 500 000,00 zł - dla Części I, 300 000,00 zł - dla Części II, 100 000,00 zł - dla Części III, 20 000,00 zł dla Części IV i 20 000,00 zł dla Części V.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Dla Części I: - dysponuje odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie sprzątania pomieszczeń w obiektach podmiotów leczniczych o powierzchni użytkowej budynku min. 1 000 m2. Zamawiający wymagać będzie, na potwierdzenie spełnienia warunku, sporządzenia przez Wykonawcę wykazu usług wraz z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i na potwierdzenie złoży wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoba nadzorująca powinna posiadać doświadczenie w tym zakresie, będzie m.in. odpowiadała za właściwą organizację pracy oraz nadzór nad pracą pozostałych pracowników, dbając o odpowiedni dobór środków, sprzętu i narzędzi pracy, przestrzeganie zasad i przepisów BHP oraz obowiązki zawarte w umowie. Osoba ta będzie umocowana przez Wykonawcę do kontaktów z pracownikami Zamawiającego w zakresie realizacji umowy. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje: - min. 1 osobą nadzorującą jakość wykonywanych usług - osoba ta powinna posiadać co najmniej 12 miesięczny - staż pracy polegającej na nadzorowaniu usług sprzątania w obiektach podmiotów leczniczych, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, - min. 4 pracownikami przy wykonywaniu usługi sprzątania. Dla Części II: - dysponuje odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie sprzątania pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej budynku min. 1 000 m2. Zamawiający wymagać będzie, na potwierdzenie spełnienia warunku, sporządzenia przez Wykonawcę wykazu usług wraz z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i na potwierdzenie złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: - min. 1 osobą nadzorującą jakość wykonywanych usług - osoba ta powinna posiadać co najmniej 6 miesięczny - staż pracy polegającej na nadzorowaniu usług sprzątania w obiektach użyteczności publicznej, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, - min. 3 pracownikami przy wykonywaniu usługi sprzątania. Dla Części III: - dysponuje odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie: - jedna usługa - pielęgnacji terenów zielonych - min. 1 000 m2 - jedna usługa - czyszczenie dróg i parkingów wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym, o powierzchni drogi, parkingi min. 1 000 m2 Zamawiający wymagać będzie, na potwierdzenie spełnienia warunku, sporządzenia przez Wykonawcę wykazu usług wraz z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i na potwierdzenie złoży wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: - min. 1 osobą nadzorującą jakość wykonywanych usług - osoba ta powinna posiadać co najmniej 6 miesięczny - staż pracy polegającej na nadzorowaniu przedmiotowych usług, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, - min. 1 pracownikiem przy wykonywaniu usługi pielęgnacji terenów zielonych, czyszczeniu dróg i parkingów i min. 1 pracownikiem przy wykonywaniu usługi odśnieżania. Dla Części IV: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i na potwierdzenie złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje: - min. 1 osobą konserwatora elektryka z uprawnieniami do 1kV. Dla Części V: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i na potwierdzenie złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje: - min. 1 osobą konserwatora instalacji wod.-kan. i c.o.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 500 000,00 zł dla Części I; 2)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 300 000,00 zł dla Części II; 3)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł dla Części III; 4)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 20 000,00 zł dla każdej z Części IV i V; 5) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 odpowiednio dla Części I, Części II i Części III; 6)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (według Załącznika nr 10 odpowiednio dla Części I, Części II oraz Części III) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Z przedstawionego wykazu oraz z dowodów potwierdzających, iż zamówienia te zostały wykonane należycie musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w sposób, niebudzący żadnych wątpliwości. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej, - w przypadku, gdy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane na rzecz Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa jw. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według Załącznika Nr 11 odpowiednio dla Części I, Części II, Części III, Części IV i Części V.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Inne dokumenty: - formularz oferty według Załącznika Nr 8 do SIWZ odpowiedni dla Części I, II, III, IV i V wraz z podpisanym załącznikiem Nr 1 i/lub Nr 2 i/lub Nr 3 i/lub Nr 4 i/lub Nr 5 do SIWZ - kopia dokumentu potwierdzająca wniesienie wadium dla Części I, II i III - oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca składający ofertę dla Części I jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wykonawca składający ofertę dla Części II i III jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości po 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Część I - świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w obiektach MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 - budynek przychodni, budynek dyrekcji i budynek gospodarczy (garaż).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w obiektach MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 - budynek przychodni, budynek dyrekcji i budynek gospodarczy (garaż). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winny być świadczone w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem obiektów użyteczności publicznej. W przypadku Części I usługa będzie realizowana z uwzględnieniem obowiązującej w MWOMP Księdze Procedur Higienicznych - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu i swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą wskazaną do kontaktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90919200-4, 90911300-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Wiedza i doświadczenie 20
Zastępowalność personelu sprzątającego 20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Część II - świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w obiekcie MWOMP przy ul. Kolegialnej 19 - budynek administracyjny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w obiekcie MWOMP przy ul. Kolegialnej 19 - budynek administracyjny. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu i swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą wskazaną do kontaktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90919200-4, 90911300-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Wiedza i doświadczenie 20
Zastępowalność personelu sprzątającego 20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Część III - utrzymanie czystości i porządku na terenach zewnętrznych obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III - utrzymanie czystości i porządku na terenach zewnętrznych obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu i swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą wskazaną do kontaktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Wiedza i doświadczenie 30
Zastępowalność personelu 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Część IV - usługa konserwatora elektryka dla obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV - usługa konserwatora elektryka dla obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą wskazaną do kontaktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Czas reakcji na zgłoszoną awarię 30
Zastępowalność personelu 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Część V - usługa konserwatora instalacji wod.-kan. i c.o. dla obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V - usługa konserwatora instalacji wod.-kan. i c.o. dla obu nieruchomości MWOMP przy ul. Kolegialnej 17 i ul. Kolegialnej 19. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą wskazaną do kontaktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Czas reakcji na zgłoszoną awarię 30
Zastępowalność personelu 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.