eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Kosakowo: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach
Numer ogłoszenia: 72738 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: a) Kierowanie pracami inspektorów nadzoru inwestorskiego w wymaganych siedmiu branżach; b) Koordynowanie prac nadzoru autorskiego ( nadzór autorski zapewniony przez Zamawiającego na podstawie odrębnej umowy); c) Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z przekazaną dokumentacją pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej; d) Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę do wbudowania; e) Sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających, przeprowadzanie odbiorów częściowych; f) Opiniowanie wniosków Wykonawcy dotyczących robót zamiennych i dodatkowych i przedstawianie ich Zamawiającemu do akceptacji oraz wprowadzanie do realizacji wniosków akceptowanych; g) Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych budowy (narady będą się odbywać w pomieszczeniu przygotowanym przez Wykonawcę Robót); h) Wprowadzenie w trakcie realizacji robót (w porozumieniu nadzorem autorskim), zaleceń Zamawiającego i/lub Wykonawcy robót; i) Sprawdzanie i zatwierdzanie Wniosków o Przejściowe Świadectwa Płatności, wystawionych przez Wykonawcę robót oraz wystawienie Przejściowych Świadectw Płatności wraz z ustaleniem wartości wykonanych robót; j) Wydawanie zgodnie z warunkami Kontraktu, Wykonawcy robót, poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań , także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych , oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz urządzeń technicznych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy; k) Żądanie od Wykonawcy robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją lub pozwoleniem na budowę; l) Nadzór na właściwym wywiązywaniem się z Kontraktu przez Wykonawcę robót; m) Pisemne opiniowanie wystąpień Wykonawcy robót; n) Podjęcie niezbędnych działań celem ochrony Zamawiającego przed podwójną płatnością wynagrodzenia za roboty podwykonawców w sytuacji przewidzianej w przepisie art. 6471 kodeksu cywilnego; o) Powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania a następnie dokonania odbioru wykonanych terminów ich wykonania a następnie dokonania odbioru wykonanych robót usuwających wad; p) W przypadkach nie wywiązywania się Wykonawców z podjętych zobowiązań przygotowywanie dokumentów do egzekwowania ich odpowiedzialności; q) Sporządzanie niżej wymienionych raportów dotyczących realizacji inwestycji:. r) Raporty miesięczne, Inspektor Nadzoru w ciągu 10 dni po zakończeniu każdego miesiąca przedłoży Zamawiającemu Raport miesięczny wyszczególniający opis czynności i decyzji Inżyniera Kontraktu w raportowanym okresie, informacje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. s) Zarządzanie kontraktem i nadzorowanie budowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B-ACT Sp. z o.o, ul. Paderewskiego 24, 85-075 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70598,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86836,12

  • Oferta z najniższą ceną: 86836,12 / Oferta z najwyższą ceną: 86836,12

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z zapisami § 2 ust. 4 umowy nr DI/82/2011 z dnia 20.12.2011 r. Inżynier zobowiązany jest do wykonania czynności związanych z rozliczeniem końcowym projektu dla instytucji finansującej. Zgodnie z Decyzją nr WI-II.7840.536.536.2011.MW z dnia 08.12.2011 r., której przedmiotem jest udzielenie pozwolenia na budowę/rozbiórkę/wykonanie robót budowlanych dla gminy Kosakowo dla inwestycji Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach Gmina Kosakowo zlokalizowanej przy ul. Nadmorskiej na działkach nr 99/1, 101/14, 104/1, 69/11, 214/3, 230 obręb Mechelinki oraz na obszarze Wód Morskich inwestor (Zamawiający) zobowiązany jest ustanowić inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z brzmieniem § 2 ust. 1 pkt 2, § 2 ust. 2 oraz § 3 ust. 1 Ministra Infrastruktury z dnia 19.11.2001 w sprawie rodzajów obiektów budowlanych przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego. W związku z zaistniałą sytuacją Inżynier wykonał dodatkowe czynności związane z realizacją dodatkowego zakresu usług związanego z wykonaniem dodatkowych usług przez Inżyniera w zakresie wykonania dodatkowych czynności związanych z nadzorem nad usuwaniem skutków powstałych w wyniku zniszczenia pomostów pływających spowodowanego zintensyfikowaniem i nałożeniem się niekorzystnych warunków atmosferycznych w postaci niskich temperatur, silnych wiatrów, opadów śniegu i silnego zalodzenia oraz wykonania powtórnie czynności polegających na nadzorze nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem pomostów pływających w trybie wykonawstwa zastępczego, co skutkowało przedłużeniem terminu realizacji usług w zakresie nadzoru inwestorskiego o dodatkowy okres od dnia 15.08.2014 do 15.05.2015 r. Strony nie mogły przewidzieć konieczności wykonania dodatkowych prac przez Inżyniera oraz przedłużeniem terminu realizacji robót z powodu zniszczenia pomostów pływających spowodowanym zintensyfikowaniem i nałożeniem się niekorzystnych warunków atmosferycznych w postaci niskich temperatur, silnych wiatrów, opadów śniegu i silnego zalodzenia a w konsekwencji tego w związku z postawą Wykonawcy robót podjęcia działań w celu realizacji pozostałej części zadania inwestycyjnego w formule wykonawstwa zastępczego. Potwierdza to zaistnienie sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, która ma charakter obiektywny i nie wynika z zaniedbań (niezachowania staranności) zamawiającego. Inżynier nie może wykonać zamówienia podstawowego w zakresie rozliczenia końcowego dopóki nie zostaną wykonane roboty budowlane których zakres objęty został umową o dofinansowanie nr 00048-61722-OR1100003/11 z dnia 15.07.2011 r., co stanowi realizację przesłanki udzielenia zamówienia dodatkowego określonej w art. 67 ust. 1 pkt 5 ppkt b) PZP. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.