eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa dwóch kładek dla pieszych w ramach zadania pn."Rozbudowa ul. Krzewinkowej i ul. Budziszyńskiej o ciąg pieszo rowerowy łączący z ul. Budziszyńską i z ul. Zagonową w Szczecinie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 72686 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Szczecin: Budowa dwóch kładek dla pieszych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Krzewinkowej i ul. Budziszyńskiej o ciąg pieszo rowerowy łączący z ul. Budziszyńską i z ul. Zagonową w Szczecinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16127-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21794-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, krajowy numer identyfikacyjny 32116569800000, ul. ul. Klonowica  5, 71241   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 914 800 444,48, faks 91 4393003, 4800453, e-mail zditm@zditm.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szczecin.zditm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dwóch kładek dla pieszych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Krzewinkowej i ul. Budziszyńskiej o ciąg pieszo rowerowy łączący z ul. Budziszyńską i z ul. Zagonową w Szczecinie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP/1/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Budowa dwóch kładek dla pieszych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Krzewinkowej i ul. Budziszyńskiej o ciąg pieszo rowerowy łączący z ul. Budziszyńską i z ul. Zagonową w Szczecinie". 2. Kod CPV: 45.00.00.00 - 7 - Roboty budowlane; 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robot budowlanych dla zadania Budowa dwóch kładek dla pieszych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul.Krzewinkowej i ul.Budziszyńskiej o ciąg pieszo rowerowy łączący z ul. Budziszyńską i z ul. Zagonową w Szczecinie" na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektowe Pracownie Inżynierskie Socha Sp. z o.o. Na prowadzenie robót została uzyskana decyzja nr 7/16 z dnia 12.05.2016r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, na podstawie której będą realizowane roboty budowlane. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w umowie (Załącznik nr 7 do siwz) oraz w dokumentacji projektowej opracowanej na zlecenie Gminy Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie przez Biuro Projektowe Pracownie Inżynierskie Socha Sp. z o.o. w maju 2016 r., stanowiącym Załącznik nr 9 do siwz. 4. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) Wykonania robót budowlanych, 2) Wykonania dokumentacji powykonawczej, 3) Udział w oddaniu wykonanych obiektów do eksploatacji oraz udział w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 4) Usuwania wad i usterek w ramach gwarancji i rękojmi. 5. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Rozbiórkę ustroju nośnego i podpór istniejącej kładki dla pieszych nad torami PKP przy ul. Budziszyńskiej, 2) Budowa kładki dla pieszych nad ul. Ustowską z wykorzystaniem rozebranego ustroju nośnego, po jego wcześniejszej adaptacji zgodnie z dokumentacją projektową, 3) Budowa kładki dla pieszych nad torami PKP między ul. Budziszyńską a ul. Krzewinkową, 4) Budowa zejścia z kładki dla pieszych nad torami PKP na ul. Przy ogrodach w formie schodów oraz szybu windowego. 5) Budowę oświetlenia kładek oraz ciągów pieszo - rowerowych, 6) Budowę odwodnienia kładek oraz ciągów pieszo-rowerowych, 7) Przebudowę kolidującego uzbrojenia, 8) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu, 9) Wykonanie elementów małej architektury i zieleni 6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu Umowy w oparciu o dokumentację, o której mowa w załączniku nr 9 do SIWZ, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przyjętą przez Zamawiającego technologią i wymogami poczynionych uzgodnień w ścisłej współpracy z Zmawiającym, Inspektorem Nadzoru i Nadzorem Autorskim. 7. Na etapie wykonywania robót budowlanych i rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 1) zapewnić stałą obecność kierownika budowy na placu budowy, w trakcie wykonywania robót budowlanych, 2) przejąć plac budowy i przygotować się do realizacji robót oraz koordynować wszelkie prace prowadzone w obrębie terenu budowy, 3) przestrzegać przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, 4) podjąć wszelkie kroki dla ochrony środowiska na placu budowy w celu uniknięcia szkód lub nadmiernej uciążliwości dla osób i dóbr publicznych lub innych ujemnych skutków, związanych z działaniem wykonawcy, 5) wykonać próby i sprawdzenia przewidziane warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 8. Wykonawca w trakcie trwania realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest: 1) uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach roboczych w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy i współpracować z Zamawiającym w zakresie w jakim wymaga tego prawidłowe i terminowe wykonanie umowy, 2) w ciągu 3 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego począwszy od przekazania placu budowy przedłożyć dla Inspektora Nadzoru i Zamawiającego Raport pisemny przedstawiający aktualny stan realizacji przedmiotu umowy wraz z dokumentacją fotograficzną dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności robót zanikających; Raport będzie przekazywany w wersji drukowanej i elektronicznej. Raport podlega sprawdzeniu i zatwierdzaniu przez Inspektora Nadzoru w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli: w zakresie postępowania z odpadami,wytwórni materiałów, hal produkcyjnych i montażowych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni i umożliwi przeprowadzenie powyższej kontroli na każdym etapie realizacji umowy na polecenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. 10.Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do: 1) bezpośredniego zapoznania się z terenem planowanego zadania, 2) dysponowania wytwórnią konstrukcji stalowej o wyposażeniu gwarantującym wytworzenie konstrukcji w terminach i wielkościach przewidzianych niniejszą umową, 3) dostarczenia, zainstalowania i obsługiwania wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pieszych, pojazdów oraz do zabezpieczenia i zapewnienia stałych warunków widoczności tych zapór i znaków w dzień i w nocy, co jest nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. 4) wykonania pomiarów geodezyjnych - wyniesienia projektu w terenie, inwentaryzacji zanikających prac, pomiary powykonawcze łącznie z kompletną mapą powykonawczą, 5) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, oraz wszelkimi w niej zawartymi warunkami wynikającymi z uzgodnień i decyzji a w szczególności z decyzji nr 7/16 z dnia 12.05.2016 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Roboty należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień, oraz obowiązującymi przepisami, 6) Opracowania, uzgodnienia i wdrożenia harmonogramu wyłączeń torowych, 7) wykonania dokumentacji powykonawczych, 8) poniesienia innych kosztów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad. Kierownik budowy/robót ma obowiązek stałego nadzoru wykonywanych prac i przebywania na placu budowy podczas wykonywanych robót. Wykonawca musi zapewnić odpowiedni potencjał ludzki do nadzorowania i wykonywania robót objętych zamówieniem a w szczególności: 1) kierownika budowy i kierowników robót posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej w zakresie opisanym w SIWZ, oraz zapewniające prowadzenie robót zgodnie z wydaną decyzją ZRiD nr 7/16 i przepisami obowiązującego prawa, 2) osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, 3) osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, 4) specjalistyczną firmę do prac związanych z zielenią. 12. Wszystkie roboty zanikające winny być kontrolowane, a ich wykonanie potwierdzone w dzienniku budowy. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. 14. Kierowanie i nadzór nad robotami sprawowany będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących samodzielne funkcje w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. Zmiana nastąpić może jedynie na osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu określonemu w siwz. 15. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokoły z pomiarów, badań i sprawdzeń do protokołu odbioru końcowego, jako warunek tego odbioru. 16. Dopuszcza się do stosowania jedynie materiały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Materiały winny być opatrzone znakiem budowlanym B - jeżeli są zgodne z polską normą (PN) lub krajową aprobatą techniczną oraz zostały poddane ocenie zgodności lub znakiem CE jeżeli są zgodne z europejską normą zharmonizowaną lub w przypadku ich braku z europejską aprobatą techniczną oraz zostały poddane ocenie zgodności. 17. Organizacja robót: 1) roboty ziemne i rozbiórkowe należy prowadzić w sposób zabezpieczający istniejące uzbrojenie podziemne oraz istniejące obiekty. Koszty zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia oraz istniejących obiektów przez Wykonawcę nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę ofertową, 2) w pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie. 3) W przypadku kolizji korzeni lub korony drzew z realizowanym zakresem zadania należy dokonać odpowiednich cięć korekcyjnych wraz z dokonaniem zabiegów pielęgnacyjno- zabezpieczających po wykonanych cięciach. Należy również przewidzieć cięcia w koronach wynikające ze zmniejszenia bryły korzeniowej w wyniku przeprowadzonych cięć korekcyjnych, 4) roboty będące Przedmiotem Umowy należy wykonać zgodnie z warunkami Umowy, siwz, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień oraz obowiązującego prawa, 5) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zgodnie w szczególności z projektem czasowej organizacji ruchu oraz zasadami BHP, 6) przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zawiadomić poszczególnych użytkowników infrastruktury podziemnej i nadziemnej o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót. Nadzór ze strony użytkowników jest wliczony w cenę ofertową i nie podlega odrębnej zapłacie. 7) Roboty w zakresie zieleni winny być wykonywane przez firmę specjalistyczną w zakresie terenów zielonych. Dodatkowo należy przewidzieć ewentualną docinkę drzewostanu. 8) Wykonawca zobowiązany jest do podawania bieżących ogłoszeń w prasie, radiu i telewizji lokalnej o uciążliwościach związanych z prowadzonymi robotami, 9) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania środków ostrożności i zabezpieczenia przed zanieczyszczeniami zbiorników i cieków wodnych przed płynami lub substancjami toksycznymi,gruzem lub odpadami pochodzącymi z rozbiórki mostu, natomiast powietrze przed pyłami i gazami oraz możliwością powstania pożaru, przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej, 10) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu oraz dna rzeki po zakończeniu robót;odtworzenia ewentualnych uszkodzonych elementów i przywrócenia ich do stanu z dnia przejęcia placu budowy, w tym do ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 18. Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, nieuwzględnionych w Harmonogramie realizacji robót, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy (ponad czas ustawowy) w dni robocze lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym. 19. Inspektor nadzoru, Zamawiający lub jego personel może zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze były nieprawidłowe. 20. Jeżeli w dokumentacji przetargowej wystąpią nazwy własne należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy oraz zostaną zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru/Zamawiającego. 21. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu i zapewnienie wszelkich niezbędnych dokumentów w celu uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 22. Wykonawca najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia Umowy, lecz nie później niż w dniu przekazania placu budowy, przekaże Zamawiającemu: 1) Szczegółowy Harmonogram Realizacji Zadania (Robót), określający terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót z uwzględnieniem koniecznej koordynacji robót związanych z przezbrojeniem istniejących sieci wg dokumentacji technicznej oraz z uwzględnieniem organizacji ruchu drogowego, który będzie podlegał akceptacji Zamawiającego. 2) Plan Płatności (Harmonogram Rzeczowo- Finansowy), zawierający "kamienie milowe"(zdarzenia w harmonogramie) określające stopnie zaawansowania robót. 23. Wykonawca będzie na bieżąco aktualizował Harmonogram Realizacji Zadania i przedkładał go do akceptacji Zamawiającego w przypadku jego każdorazowej zmiany w celu jego omówienia podczas Rad Budowy. Ponadto na każdorazowy wniosek Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca będzie aktualizował Harmonogram Realizacji Zadania i przedkładał go do akceptacji Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Dopuszcza się również aktualizację Tabeli Elementów Rozliczeniowych na polecenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. 24. Zamawiający na dzień przekazania placu budowy wyznaczy osoby pełniące nadzór inwestorski. 25. Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przekaże Inspektorowi Nadzoru: 1) Wykaz sposobów zagospodarowania odpadów, 2) Programy Zapewnienia Jakości (PZJ) dla wszystkich rodzajów robót, opisujące m.in. przyjętą przez wykonawcę technologię wykonania robót. PZJ powinien zapewnić zamawiającemu możliwość kontroli realizacji przedmiotu zamówienia m.in. poprzez bezzwłoczne przekazywanie zamawiającemu wszystkich bieżących dokumentów związanych z funkcjonowaniem PZJ oraz gwarantować prawo do akceptacji decyzji naprawy wad i skutków błędów popełnionych przez wykonawcę. PZJ podlega sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. 26. Wykonawca najpóźniej w terminie 14 dni od dnia przekazania placu budowy przekaże Inspektorowi nadzoru inwentaryzację z placu budowy oraz okolicznych dróg sprzed rozpoczęcia robót (zdjęcia oraz filmy wideo wraz z opisem umożliwiającym lokalizację) w wersji elektronicznej. 27. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót. 28. Wykonawca uzgodni z Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie: 1) warunki przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Szczecinie, 2) procedury pozyskiwania materiałów kamiennych i betonowych. W przypadku materiałów drogowych nie nadających się do ponownego użycia np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się przeróbką i utylizacją, 3) warunki spełnienia wymogów niezbędnych do odbioru ostatecznego robót realizowanych w pasie drogowym, 4) oczyszczenie terenu z wszelkich zalegających tam przeszkód, śmieci wraz z usunięciem i wywiezieniem ich z terenu budowy. 29. Tymczasowe zajęcie terenów, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na swój koszt. 30. Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach zadania robót, wymagające wywozu np.materiał z rozbiórki obiektów budowlanych, gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. 31. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. z późniejszymi zmianami winien prowadzić gospodarkę odpadami zgodnie z ww. ustawą, w tym ilościową i jakościową ewidencję odpadów. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zadania. 32. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się przeróbką i utylizacją. Koszty z tego tytułu dla Wykonawcy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę ofertową. 33. Materiały pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Gminy Miasto Szczecin reprezentowanej przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Pozyskane materiały powinny być odtransportowane do magazynu depozytowego mieszczącego się przy ul. Narzędziowej 37 w Szczecinie, a Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia właściwego sprzętu ciężkiego w miejscu depozytu (koparka, ładowarka) do załadunku jak i rozładunku, umożliwiającego złożenie i przechowanie zdeponowanego materiału (np. kostka, frezy itp.) zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Koszty z tego tytułu dla Wykonawcy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę ofertową. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania "Warunków przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Szczecinie" oraz "Procedur pozyskiwania materiałów kamiennych i betonowych" - Załącznik nr 10 do siwz. 34. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że przedstawione rodzaje robót i ilości mogą ulec zmianie. Załączone przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy. 35. Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające dokumentacji projektowej, a także uwzględnił utrudnienia czasowe i koszty wynikające z prowadzenia robot w pobliżu i nad czynną linią kolejową oraz koniecznością budowy tymczasowych dróg dojazdowych. 36. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz odtworzenie ewentualnych uszkodzonych elementów i przywrócenie ich do stanu z dnia przejęcia placu budowy, w tym do ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac 2) zapewnienie w ramach zaplecza Wykonawcy (znajdującego się na placu budowy) - pomieszczenia o powierzchni umożliwiającej organizację Rad Budowy itp., 3) zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. poż., 4) zapewnienie bezpieczeństwa i praw właścicielom obiektów budowlanych sąsiadujących z terenem budowy i w razie roszczeń z ich stron powinien je rozpatrywać i załatwiać bez zbędnej zwłoki. Brak reakcji ze strony Wykonawcy, bądź opieszałość w załatwianiu roszczeń będzie upoważniała Zamawiającego do pokrycia kwot zaspokajających roszczenia z należnych płatności Wykonawcy, 5) oznaczenie terenu budowy, wygrodzenie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, 7) zgłaszanie Inspektorowi Nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 8) wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia, jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, 9) ścisła współpraca z Inspektorem Nadzoru, Nadzorem autorskim i Zamawiającym, 10) wykonanie oględzin drzew podlegających wycince w zakresie występowania na nich siedlisk ptaków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7273834.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STRABAG Sp. z o.o.,  lukasz.kazmierski@strabag.com,  ul. Parzniewska 10,  05-800,  Pruszków,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8946816.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8946816.53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9464145.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawcy zostanie powierzona do wykonania następująca część zamówienia: a) dostawa i montaż konstrukcji stalowej b) roboty związane z posadowieniem obiektów mostowych c) roboty branży sanitarnej d) roboty branży telekomunikacyjnej e) roboty branży elektroenergetycznej


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.