eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup i dostawa odzieży roboczej dla uczestników projektu Lepsze jutro realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Zielona Góra: Zakup i dostawa odzieży roboczej dla uczestników projektu Lepsze jutro realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 72618 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43008 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, ul. Staszica 4, 65-175 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 470 33 03, 455 33 04, faks 68 455 33 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odzieży roboczej dla uczestników projektu Lepsze jutro realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę odzieży roboczej i obuwia dla uczestników projektu Lepsze jutro zgodnie z zastawieniem ilościowym i harmonogramem dostawy zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokonywać będzie zamówień zgodnie z harmonogramem w formie pisemnej za pomocą faxu lub drogą e-mailową, w których będą określone szczegółowo ilości i rozmiary odzieży i obuwia, a także na życzenie Wykonawcy również inne informacje niezbędne do realizacji zamówienia. 2. Miejsce dostawy: ul. Staszica 4, 65-175 Zielona Góra. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu na 5 zadań i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno, kilka lub wszystkie zadania. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 4.1 Zadanie I - Pracownik gospodarczy: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla niniejszego zadania wykonawca dostarczy odzież i obuwie w ilości łącznie 240 kompletów w asortymencie (1 szt./ 1 para): a) Ubranie robocze (bluza + spodnie); b) Ocieplacz bez rękawów z podszewką; c) Kurtka ochronna przeciwdeszczowa z kapturem; d) Koszula robocza; e) Buty robocze gumowe; f) Trzewiki ochronne; g) Hełm ochronny; h) Kamizelka ostrzegawcza oraz Rękawice robocze - 720 par. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki odzieży i obuwia dostarczonych w ramach niniejszego zadania. 4) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 5) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu pierwszej dostawy atesty, certyfikaty lub deklarację zgodności CE na dostarczoną odzież potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.8. SIWZ. 4.2 Zadanie II - Opiekun dziecka: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla niniejszego zadania wykonawca dostarczy odzież i obuwie w ilości łącznie 36 kompletów w asortymencie (1 szt./ 1 para): a) Fartuch biały; b) Spodnie; c) Saboty lub sandały damskie i męskie; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki odzieży i obuwia dostarczonych w ramach niniejszego zadania. 4) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 5) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu pierwszej dostawy atesty, certyfikaty lub deklarację zgodności CE na dostarczoną odzież potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.8. SIWZ. 4.3 Zadanie III - Opiekun środowiskowy: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla niniejszego zadania wykonawca dostarczy odzież i obuwie w ilości łącznie 54 komplety w asortymencie (1 szt./ 1 para): a) Fartuch biały; b) Spodnie; c) Saboty lub sandały damskie i męskie; oraz Rękawice jednorazowe - 4.000 par i Fartuch jednorazowy - 3.240 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki odzieży i obuwia dostarczonych w ramach niniejszego zadania. 4) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia określony w pkt 3.5.3.1)a)-c) SIWZ udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 5) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu pierwszej dostawy atesty, certyfikaty lub deklarację zgodności CE na dostarczoną odzież potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.8. SIWZ. 4.4 Zadanie IV - Pracownik fizyczny: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla niniejszego zadania wykonawca dostarczy odzież i obuwie w ilości łącznie 18 kompletów w asortymencie (1 szt./ 1 para): a) Ubranie robocze (bluza + spodnie); b) Kurtka ochronna przeciwdeszczowa z kapturem; c) Koszula robocza; d) Buty robocze gumowe; e) Trzewiki ochronne; g) Saboty lub sandały damskie i męskie; h) Kurtka ocieplana z kapturem; oraz Rękawice robocze - 72 pary. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki odzieży i obuwia dostarczonych w ramach niniejszego zadania. 4) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 5) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu pierwszej dostawy atesty, certyfikaty lub deklarację zgodności CE na dostarczoną odzież potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.8. SIWZ. 4.5 Zadanie V - Pracownik sklepowy: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dla niniejszego zadania wykonawca dostarczy odzież i obuwie w ilości łącznie 54 komplety w asortymencie (1 szt./ 1 para): a) Sandały ochronne; b) Fartuch. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki odzieży i obuwia dostarczonych w ramach niniejszego zadania. 4) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 5) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu pierwszej dostawy atesty, certyfikaty lub deklarację zgodności CE na dostarczoną odzież potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.8. SIWZ. 5. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 6. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji odzieży i obuwia są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 7. Dostarczona odzież i obuwie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych nakładów Zamawiającego oraz dopuszczone do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Oferowana odzież i obuwie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Materiały użyte do wykonania odzieży i obuwia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 8. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 9. Określone w pkt 3.5. SIWZ ilości odzieży i obuwia są wartościami maksymalnymi - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia tej ilości w zależności od liczby osób uprawnionych do otrzymywania odzieży i obuwia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem przewidzianych ilości. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określoną w niniejszej SIWZ odzież i obuwie. Transportu odzieży i obuwia objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko. 11. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych, zróżnicowanie wymiarów odzieży i obuwia (damskie i męskie) oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy. 12. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji - nie podlega przeliczeniom, z zastrzeżeniem postanowień § 8 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca - nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 13. Planuje się współfinansowanie projektu przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 dla poddziałania 7.4.2 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić niniejsze postępowanie jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. 14. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.5. SIWZ tj. ilości dostarczonej odzieży i obuwia pod warunkiem, że wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, w szczególności spowodowane brakiem uzyskania planowanego dofinansowania ze środków zewnętrznych, z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywistą ilość dostarczonych elementów do czasu wprowadzenia ww. zmiany. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia pisemnej korekty terminów określonych w harmonogramie, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ w zależności od potrzeb wynikających z realizacji projektu Lepsze jutro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.81.22.00 - Buty gumowe 18.81.31.00 - Sandały 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.44.33.20 - Czapki 18.44.33.40 - Czapeczki 18.44.41.11 - Hełmy ochronne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Planuje się współfinansowanie projektu przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 dla poddziałania 7.4.2 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - Pracownik gospodarczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAGOT mgr inż. Jan Bożek, ul. Leśna 71, 42-360 Poraj, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52808,33

  • Oferta z najniższą ceną: 52808,33 / Oferta z najwyższą ceną: 73008,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - Opiekun dziecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGROBUD BHP S.A., ul. Kręta 11, 65-770 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3487,05

  • Oferta z najniższą ceną: 3487,05 / Oferta z najwyższą ceną: 6325,56

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III - Opiekun środowiskowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGROBUD BHP S.A., ul. Kręta 11, 65-770 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13497,17

  • Oferta z najniższą ceną: 13497,17 / Oferta z najwyższą ceną: 24838,52

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie IV - Pracownik fizyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIFORM Sp. z o.o., ul. Redutowa 25, 01-106 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4843,80

  • Oferta z najniższą ceną: 4843,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6770,70

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie V - Pracownik sklepowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zachodnie Centrum Zaopatrzenia AS Sp. z o.o., ul. Botaniczna 70, 65-306 65-306 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4161,24

  • Oferta z najniższą ceną: 4161,24 / Oferta z najwyższą ceną: 5936,62

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.