Bolesławiec: BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO WE WSI STARA OLESZNA
BUDOWA PLACU ZABAW WE WSI STARA OLESZNA
Numer ogłoszenia: 72417 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec , ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO WE WSI STARA OLESZNA BUDOWA PLACU ZABAW WE WSI STARA OLESZNA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego we wsi Stara Oleszna oraz budowa placu zabaw we wsi Stara Oleszna. 1.2 W zakres zamówienia budowy boiska sportowego wchodzi wykonanie następujących robót: 1.2.1 Boisko sportowe Budowa boiska do piłki koszykowej wraz z polem do gry w siatkówkę o wymiarach 32x19 m. Boisko o nawierzchni poliuretanowej, położonej na płycie betonowej. Warstwa dolna nawierzchni z granulatu SBR o grubości 8 mm, warstwa górna typu EPDM o grubości 8 mm. Nawierzchnia EPDM z granulatu barwionego w masie w dwóch kolorach czerwonym RED RAL 3016 i zielonym GREEN RAL 6017 wg części rysunkowej projektu budowlanego. Linie boisk malowane w dwóch kolorach (biały i żółty). Płyta betonowa z betonu B-15 zbrojona siatką z prętów o średnicy 10 mm, oczka siatki 15x15 cm. 1.2.2 Ogrodzenie boiska Budowa ogrodzenia boiska. Ogrodzenie systemowe o wysokości minimum 4 m. Długość poszczególnych odcinków ogrodzenia określa się jako minimalną możliwą do uzyskania przez ich dostawcę (wykonawcę) a wynikającą ze stosowanych rozwiązań konstrukcyjnych (rozstawu słupków).Panele ogrodzenia zgrzewane, pręty pionowe min. 6 mm, pręty poziome min.2 x 8 mm. Słupki z profili 40 x 80. Panele mocowane na obejmy systemowe dla obiektów sportowych zgodnie z rysunkiem nr 9. Ogrodzenie ocynkowane, powlekane powłoką poliestrową. Słupki bramowe 100 x 100 a słupki bramki wejściowej z profili 80 x 100.Ogrodzenie przy boisku zgodnie z rysunkami szczegółowymi. Kolor ogrodzenia zielony. Ogrodzenie wyposażone w jedną bramę wjazdową z furtką i furtkę, komplet zamków, klamek i kluczy. Jeden klucz do wszystkich zamków. Furtki wyposażone w zawiasy samozamykające, np. system zawiasów Lockinox Swing 40 lub równoważny. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowników, nie dopuszcza się stosowania samozamykaczy w postaci sprężyn ani innych tego typu ruchomych elementów zewnętrznych. Dodatkowo na słupku zamontować należy gumowy odbojnik uniemożliwiający otwieranie furtki w dwie strony. W miejscu furtki z bramą wjazdową należy przewidzieć obniżenie krawężnika na długości 6 m. Słupki ogrodzenia osadzone w fundamentach (35x40x100 cm) z betonu C16/20. 1.2.3 Chodnik wewnętrzny o nawierzchni z kostki betonowej typu B- STONE Budowa chodnika wewnętrznego dla boiska o nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu B - STONE, kolor antyk, na podbudowie kamiennej i podsypce z piasku zgodnie z planem zagospodarowania terenu, o szerokości 2,30 m oraz opaski z kostki betonowej dookoła boiska o szerokości 0,30 m. 1.2.4 Chodnik zewnętrzny o nawierzchni z kostki betonowej. Budowa chodnika zewnętrznego do boiska z kostki betonowej gr. 6 cm, 70% kostki w kolorze szarym a 30% kostki w kolorze czerwonym. Pod stojak na rowery należy wykonać plac z kostki betonowej. Chodniki zewnętrzne i dojścia do boiska z kostki betonowej gr. 6 cm wg planu zagospodarowania terenu. Dojścia (chodnik zewnętrzny) do boiska z kostki betonowej gr. 6 cm, 70% kostki w kolorze szarym a 30% kostki w kolorze czerwonym na podbudowie kamiennej i podsypce z piasku zgodnie z planem zagospodarowania terenu. 1.2.5 Oświetlenie boiska Oświetlenie boiska o nawierzchni poliuretanowej wykonać latarniami z oprawami metalohalogenkowymi zamontowanymi na wysięgnikach podwójnych (o kącie 135°) - 2 szt. i wysięgniku potrójnym - 2 szt. wraz z lampami 150 W. Oświetlenie na słupach wielokątnych z blachy giętej ocynkowanej mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych o wys. 8 m. Zasilanie oświetlenia należy wykonać kablem YAKY 4x25 mm2 wpiętym do istniejących latarni oświetlenia drogowego. Na każdej latarni należy wykonać możliwość odłączenia zasilania sterownikiem. 1.2.6 Sprzęt sportowy - dostawa i montaż sprzętu sportowego na boisku: - słupki do siatkówki stalowe z regulacją wysokości wraz z siatką - 2 kpl., - stojaki stacjonarne do koszykówki wraz z tablicą do koszykówki, z obręczami, siatkami na obręcze - 2 kpl., - tablica z regulaminem boisk - 2 kpl., - szafa na sprzęt sportowy z blachy stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie i pomalowanej - 1 kpl., - stojak na rowery, 5-cio stanowiskowy, stalowy, ocynkowany, malowany proszkowo - 1 kpl., - 3 zestawy ławek sportowych po 5 siedzisk plastikowych bez oparcia zamontowanych na konstrukcji stalowej ocynkowanej wraz z koszami na śmieci stalowymi, ocynkowanymi, malowanymi proszkowo - 3 kpl., - stojak na rowery pięciostanowiskowy - 1 kpl. 1.2.7 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 1.2.8 Tereny zewnętrzne Przed rozpoczęciem robót teren należy wyrównać, drobne krzewy i zarośla należy usunąć a teren uporządkować, natomiast powierzchnię zniszczoną podczas robót budowlanych należy wyrównać, zagrabić ręcznie i obsiać trawą. Teren wokół boiska w pasie 2 m należy wykonać poprzez położenie trawy z rolki. Po wykonaniu robót budowlanych teren wokół boiska, na pozostałej części działki należy rozplantować i obsiać trawą. Zamawiający nie dopuszcza wykonania nawierzchni poliuretanowej metodą natryskową a jedynie za pomocą układarki do mas syntetycznych. 1.3 W zakres zamówienia budowy placu zabaw wchodzi wykonanie następujących robót: 1.3.1 Zdjęcie humusu, wyrównanie powierzchni terenu pod plac zabaw. 1.3.2 Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw zgodnie z projektem budowlanym. zestaw zabawowy - 1 kpl. huśtawka wagowa z pochwytem w kształcie zwierząt- 1 kpl. karuzela z siedziskami - 1 kpl. piaskownica sześcioboczna z wypełnieniem - 1 kpl. zabawka sprężynowiec - 1 kpl. huśtawka podwójna z siedziskiem prostym i z siedziskiem typu PAMPERS - 1 kpl. ławka z oparciem - 4 kpl. tablica informacyjna drewniana - 1 kpl. kosz na śmieci stalowy- 4 kpl. ławostół zadaszony, drewniany - 1 kpl. stojak na rowery pięciostanowiskowy - 1 kpl. 1.3.3 Rozścielenie warstwy humusu pod nawierzchnię z trawy w rolkach. 1.3.4 Wykonanie strefy bezpiecznej przy karuzeli i huśtawce wagowej, zabawce sprężynowiec z poliuretanu grubości 40 mm. Warstwa dolna z granulatu SBR o grubości 20 mm, warstwa wierzchnia z EPDM o gr. 20 mm na płycie żelbetowej. Kolor RED RAL nr 3016. 1.3.5 Wykonanie nawierzchni bezpiecznej urządzenia zabawowego z piasku o grubości 50 cm. 1.3.6 Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu B - STONE kolor antyk na ciągach pieszych oraz pod ławostół na podbudowie kamiennej i podsypce z piasku zgodnie z planem zagospodarowania terenu. 1.3.7 Wykonanie nawierzchni z trawy w rolkach na pozostałej części wygrodzonego terenu placu zabaw. 1.3.8 Karczowanie, usuwanie krzewów oraz uporządkowanie terenu wraz z obsianiem trawą. 1.3.9 Ogrodzenie placu zabaw. Zaprojektowano ogrodzenie panelowe systemowe. Panele wysokości 1,5 m i szerokości 2,5 m montowane na słupkach systemowych z profili zamkniętych 60x40 mm. Panele ogrodzeniowe z prętów 5 mm zgrzewanych punktowo, oczka 50x200 mm. Pręty poziome minimum 2x5 mm. Furtki wejściowe systemowe szer. 1,20 m, w takiej samej technologii jak ogrodzenie, wyposażone w klamki, komplet zamków i komplet kluczy. Furtki wyposażone w zawiasy samozamykające, np. system zawiasów Lockinox Swing 40 lub równoważny. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowników, nie dopuszcza się stosowania samozamykaczy w postaci sprężyn ani innych tego typu ruchomych elementów zewnętrznych. Dodatkowo na słupku zamontować gumowy odbojnik uniemożliwiający otwieranie furtki w dwie strony. Jeden komplet kluczy jeden do wszystkich zamków. Panele mocowane na obejmy systemowe dla obiektów sportowych, zgodnie z rysunkiem szczegółowym w projekcie. Ogrodzenie ocynkowane, powlekane powłoką poliestrową. Kolor zielony. Po obwodzie wykonywanego ogrodzenia należy przewidzieć opaskę o szer. 30 cm z kostki betonowej gr. 6 cm w obrzeżach betonowych. 1.3.10 Oświetlenie placu zabaw wykonać latarnią z oprawami metalohalogenkowymi zamontowanymi na wysięgniku podwójnym (o kącie 135°) - 2 szt. Oświetlenie na słupach wielokątnych z blachy giętej ocynkowanej mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych o wys. 8 m. Zasilanie oświetlenia należy wykonać kablem YAKY 4x25 mm2 wpiętym do istniejących latarni oświetlenia drogowego. Na latarni należy wykonać możliwość odłączenia zasilania sterownikiem. 1.3.11 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.37.53.52 - 45.37.53.52 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000 zł (słownie dwanaście tysięcy złotych 00/100) na okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie należytego wykonania, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych robót budowlanych (w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegających na budowie jednego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2, oraz budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji jakości - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres przewidzianych zmian obejmuje: 1) zmianę kierownika robót - Wykonawca może dokonać zmiany kierownika robót przedstawionych w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika robót na następujących warunkach: a) Wykonawca proponuje zmianę kierownika robót w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tej osoby itp. b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kierownika robót, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 2) Zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy ani od Zamawiającego, przy czym każda ze stron musi tą zmianę zaakceptować. Przesłanki zmiany terminu: a) Na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) Jeżeli warunki atmosferyczne, geotechniczne, terenowe, hydrologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części - uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuka budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Zamawiającego, wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy. c) Wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego. d) W przypadku wystąpienie zmian w przepisach prawa uzasadniających zmianę terminu. e) W przypadku przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. f) W przypadku wydania postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane albo wydania orzeczenia przez sąd bądź inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. g) W przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. h) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3) Zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwe umotywowanie potwierdzone przez każdą ze stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Osiedlu Przylesie w Bolesławcu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Modernizacja i przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład"
- Przebudowa drogi - ul. Widok w Bolesławcu (boczna od tunelu) - II postępowanie
- "Modernizacja dróg na obszarach popegeerowskich na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład"
- Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie.
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie
- Budowa wodnego placu zabaw i tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa szatni dla LKS w Karłowicach
- Centrum Sportowe Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.