To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-31
Kraków: świadczenie usług cateringowych na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w trakcie szkoleń organizowanych na terenie całej Polski przez Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie w roku 2015
Numer ogłoszenia: 72360 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4222 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług cateringowych na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w trakcie szkoleń organizowanych na terenie całej Polski przez Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie w roku 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleń Ustawicznych i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły w okresie od stycznia 2015 r. do grudnia 2015 r. na 357 szkoleniach dla ok. 18 791 uczestników. Usługa polega na min. przygotowaniu potraw wraz z ich dostawą, obsługą kelnerską i serwisem, dostarczaniem odpowiedniej zastawy stołowej, szkła oraz dekoracji florystycznych, jak również na sprzątaniu po realizacji usługi i wywozie na własny koszt odpadów konsumpcyjnych i produkcyjnych. Świadczenie usług będzie odbywało się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, zawsze w dni robocze, w większości przypadków w salach konferencyjnych sądów i prokuratur w 43 miastach na terenie Polski. Każdorazowo Zamawiający będzie informował mailem Wykonawcę o terminie, godzinach i miejscu świadczenia usługi w danym mieście oraz liczbie uczestników szkolenia co najmniej na 2 dni robocze przed realizacją zamawianej usługi cateringowej. Zestawienie liczby szkoleń oraz ilości uczestników zawarte zostało w TABELI nr 1( Załącznik nr 1A do SIWZ), jako Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Podane ilości uczestników są tylko przybliżone i będą potwierdzane każdorazowo po zakończonym naborze na szkolenie. Wartość usługi będzie iloczynem potwierdzonej mailem liczby uczestników na danym szkoleniu i ceny jednostkowej za usługę podaną przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiane usługi cateringowe będą świadczone w formie bufetu wg opisu zawartego w TABELI nr 2 ( Załącznik nr 1A do SIWZ) - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje również: - zapewnienie sprzętu cateringowego (w tym zabudowę oraz specjalistyczne urządzenia typu: termosy, podgrzewacze itp. oraz niezbędnej zastawy w postaci naczyń (białe, porcelanowe filiżanki na kawę oraz herbatę, talerze na ciastka i kanapki, szklanki na wodę mineralną), sztućców (ilości sprzętu i naczyń gwarantujące wszystkim uczestnikom sprawne korzystanie z bufetu w trakcie przerw - ilości dostosowane do liczebności grupy), w tym jej bieżące uzupełnianie; - przygotowanie miejsca serwowania, utrzymywanie go na bieżąco w czystości w trakcie każdej z przerw kawowych. Wykonawca wyposaży stoły wykorzystywane podczas przerw kawowych w białe obrusy oraz ozdoby florystyczne; - zapewnienie innych narzędzi niezbędnych do wykonywania zamówienia a także transport, montaż i demontaż po wykonaniu usługi; - zapewnienie profesjonalnej obsługi ( w tym osoby/osób odpowiedzialnych za obsługą bufetu)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Białystok
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeszowska Rafał Witek, Kurpiowska 2, 35-620 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28840,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32362,80
Oferta z najniższą ceną: 32362,80 / Oferta z najwyższą ceną: 103170,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Kalisz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeszowska Rafał Witek, Kurpiowska 2, 35-620 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7958,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7986,40
Oferta z najniższą ceną: 7986,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18492,00
Waluta: PLN.
Część NR: 27
Nazwa: Przemyśl
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeszowska Rafał Witek, Kurpiowska 2, 35-620 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 926,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1216,80
Oferta z najniższą ceną: 1216,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 29
Nazwa: Rzeszów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeszowska Rafał Witek, Kurpiowska 2, 35-620 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34699,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20360,40
Oferta z najniższą ceną: 20360,40 / Oferta z najwyższą ceną: 86640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 36
Nazwa: Tarnobrzeg
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeszowska Rafał Witek, Kurpiowska 2, 35-620 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1055,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1221,80
Oferta z najniższą ceną: 1221,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 42
Nazwa: Zamość
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeszowska Rafał Witek, Kurpiowska 2, 35-620 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3191,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3039,60
Oferta z najniższą ceną: 3039,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług gastronomicznych oraz cateringowych na terenie Ośrodka w Rucianem - Nidzie wraz z prawem opcji
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- Usługi hotelowe - Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego II
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Organizacja warsztatów pn. "Wykorzystanie sprzętu multimedialnego przez rzeczników prasowych w działaniach profilaktyczno-edukacyjnych"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.