eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Konstancin-Jeziorna: Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie.
Numer ogłoszenia: 72281 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47775 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o., ul. Wierzejewskiego 12, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 22 711 90 37, 711 90 48, faks 22 711 90 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie, w podziale na pakiety: 1- Materace zmiennociśnieniowe przeciwodleżynowe, 2- aparat EKG z wózkiem, 3- Kardiomonitor mobilny, 4- waga lekarska, 5- wózek kąpielowy, 6- zmywarko wyparzarka do szkła i naczyń, zmiękczacz wody ręczny, 7- szafki przyłożkowe, stanowisko pobierania krwi, wózek zabiegowy, wózek na posiłki dwupiętrowy, szafa lekarska dwudrzwiowa, taca do dystrybucji leków, 8- stół do rehabilitacji. Dokładny opis i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 dostępny na stronie internetowej www.stocer.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.12.15.00 - Elektrokardiogram 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 33.19.22.00 - Stoły medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 Aparat EKG z wózkiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Aparatury Rentgenowskiej i Urządzeń Medycznych Farum SA, ul. Jagielońska 74, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3 Kardiomonitor mobilny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Viridian Polska Sp. z o.o., ul.Bielawska 6 lok 9, 02-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4 Waga lekarska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naturfarm Piotr Wojciechowski, ul. Jaśminowa 12, Dąbrówka, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2246,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2036,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2246,30

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 Zmywarko-wyparzarka do naczyń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Gastro Centrum Adam Koprowski, ul. Siemiradzkiego 15, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9785,08

  • Oferta z najniższą ceną: 9785,08 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet 7 Szafka przyłóżkowe, stanowisko do pobierania krwi, wózek zabiegowy, wózek na posiłki, szafa lekarska, taca na leki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Famed Żywiec Sp. z o.o., ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43488,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43488,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet 8 Stół rehabilitacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meden-Inmed Sp. z o.o., ul.Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4990,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3992,59

  • Oferta z najniższą ceną: 3992,59 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.