eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Legnica: Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej
Numer ogłoszenia: 72281 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy , Rynek 39, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 72 33 500, faks 76 72 33 501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup i dostawę sprzętu oświetleniowego, akustycznego, komputerowego, multimedialnego (system sprzedaży biletów), jak również maszyn do pracowni teatralnych oraz mebli. Zamówienie ze względu na swą różnorodność jest podzielone na 6 części: 1. Zakup i dostawa sprzętu oświetleniowego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9a do SIWZ) 2. Zakup i dostawa sprzętu akustycznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9b do SIWZ) 3. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9c do SIWZ) 4. Zakup i dostawa systemu sprzedaży biletów (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9d do SIWZ) 5. Zakup i dostawa maszyn do pracowni teatralnych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9e do SIWZ) 6. Zakup i dostawa mebli (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9f do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.52.70.00-6, 31.53.11.00-8, 35.11.30.00-9, 31.52.72.60-6, 32.33.13.00-5, 32.34.23.00-5, 32.35.13.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7, 30.21.30.00-5, 30.12.00.00-6, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 43.81.20.00-8, 42.90.00.00-5, 44.42.32.00-3, 39.14.31.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) dla zadania 1 - min. 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu oświetleniowego na kwotę minimum 45 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; b) dla zadania 2 - min. 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu akustycznego na kwotę minimum 11 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; c) dla zadania 3 - min. 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu komputerowego na kwotę minimum 20 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; d) dla zadania 4 - min. 7 zadań polegających na dostawie do teatru i montażu systemu sprzedaży biletów na kwotę minimum 7 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; e) dla zadania 5 - min. 1 zadania polegającego na dostawie maszyn warsztatowych na kwotę minimum 40 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; f) dla zadania 6 - min. 1 zadania polegającego na dostawie mebli na kwotę minimum 4 500 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany formularz oferty. b) Kalkulacja ofertowa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatr.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy Rynek 39, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy Rynek 39 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu oświetleniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup 30 reflektorów wraz z akcesoriami, maszyna do mgły, rozdzielacz sygnału, naświetlacz LED oraz akcesoria do podwieszania reflektorów I kable sygnałowe. Szczegółowy opis w załączniku nr 9a do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.52.70.00-6, 31.53.11.00-8, 35.11.30.00-9, 31.52.72.60-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu akustycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup Di box, uchwytu do projektora, zestawu 8 mikrofonów do mikroportów, system bezprzewodowego, miksera analogowego. Szczegóły w załączniku nr 9b do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.13.00-5, 32.34.23.00-5, 32.35.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup zestawu MacBook Pro wraz z iPadem, komputera MacBook, komputera typu all in one, 3 zestawów komputerowych. Szczegóły w załaczniku nr 9c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7, 30.21.30.00-5, 30.12.00.00-6, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa system sprzedaży biletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup systemu sprzedaży biletów dedykowanego do teatru wraz ze sprzętem. Szczegóły w załączniku nr 9d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa maszyn do pracowni teatralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup strugarki, pilarki formatowej, stołu prasowniczego z wytwornicą pary, żelazkiem I prasulcem oraz drabin jezdnych z pomostem. Szczegóły w załączniku nr 9e do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.20.00-8, 42.90.00.00-5, 44.42.32.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup zestawu meblowego: 4 sof, 4 foteli, 2 stolików, 4 szaf, 6 komód, 1 stołu I 4 krzeseł. Szczegółowy opis w załączniku nr 9f do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.11.31.00-8, 39.14.33.10-2, 39.14.13.00-5, 39.14.31.22-7, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.