Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-05-19
Legnica: Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej
Numer ogłoszenia: 72281 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy , Rynek 39, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 72 33 500, faks 76 72 33 501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup i dostawę sprzętu oświetleniowego, akustycznego, komputerowego, multimedialnego (system sprzedaży biletów), jak również maszyn do pracowni teatralnych oraz mebli. Zamówienie ze względu na swą różnorodność jest podzielone na 6 części: 1. Zakup i dostawa sprzętu oświetleniowego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9a do SIWZ) 2. Zakup i dostawa sprzętu akustycznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9b do SIWZ) 3. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9c do SIWZ) 4. Zakup i dostawa systemu sprzedaży biletów (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9d do SIWZ) 5. Zakup i dostawa maszyn do pracowni teatralnych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9e do SIWZ) 6. Zakup i dostawa mebli (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik 9f do SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.52.70.00-6, 31.53.11.00-8, 35.11.30.00-9, 31.52.72.60-6, 32.33.13.00-5, 32.34.23.00-5, 32.35.13.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7, 30.21.30.00-5, 30.12.00.00-6, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 43.81.20.00-8, 42.90.00.00-5, 44.42.32.00-3, 39.14.31.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) dla zadania 1 - min. 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu oświetleniowego na kwotę minimum 45 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; b) dla zadania 2 - min. 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu akustycznego na kwotę minimum 11 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; c) dla zadania 3 - min. 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu komputerowego na kwotę minimum 20 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; d) dla zadania 4 - min. 7 zadań polegających na dostawie do teatru i montażu systemu sprzedaży biletów na kwotę minimum 7 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; e) dla zadania 5 - min. 1 zadania polegającego na dostawie maszyn warsztatowych na kwotę minimum 40 000 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie; f) dla zadania 6 - min. 1 zadania polegającego na dostawie mebli na kwotę minimum 4 500 zł netto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane/są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany formularz oferty. b) Kalkulacja ofertowa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatr.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy
Rynek 39,
59-220 Legnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy Rynek 39 59-220 Legnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu oświetleniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup 30 reflektorów wraz z akcesoriami, maszyna do mgły, rozdzielacz sygnału, naświetlacz LED oraz akcesoria do podwieszania reflektorów I kable sygnałowe. Szczegółowy opis w załączniku nr 9a do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.52.70.00-6, 31.53.11.00-8, 35.11.30.00-9, 31.52.72.60-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu akustycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup Di box, uchwytu do projektora, zestawu 8 mikrofonów do mikroportów, system bezprzewodowego, miksera analogowego. Szczegóły w załączniku nr 9b do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.13.00-5, 32.34.23.00-5, 32.35.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup zestawu MacBook Pro wraz z iPadem, komputera MacBook, komputera typu all in one, 3 zestawów komputerowych. Szczegóły w załaczniku nr 9c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7, 30.21.30.00-5, 30.12.00.00-6, 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa system sprzedaży biletów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup systemu sprzedaży biletów dedykowanego do teatru wraz ze sprzętem. Szczegóły w załączniku nr 9d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa maszyn do pracowni teatralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup strugarki, pilarki formatowej, stołu prasowniczego z wytwornicą pary, żelazkiem I prasulcem oraz drabin jezdnych z pomostem. Szczegóły w załączniku nr 9e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.20.00-8, 42.90.00.00-5, 44.42.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup zestawu meblowego: 4 sof, 4 foteli, 2 stolików, 4 szaf, 6 komód, 1 stołu I 4 krzeseł. Szczegółowy opis w załączniku nr 9f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.11.31.00-8, 39.14.33.10-2, 39.14.13.00-5, 39.14.31.22-7, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup z dostawą nowych licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w 2024 r.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu 8 osób dla potrzeb Działu Technicznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy.
- Dostawa z montażem mebli i oświetlenia do Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona - zadanie "Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na CKNiE Witelona"
- Dostawy środków ochrony indywidualnej
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- Dostawa i wdrożenie rutera brzegowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.