eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Docieplenie ścian zewnętrznych budynku



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Lublin: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
Numer ogłoszenia: 72160 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie, ul. Sulisławicka 7, 20-360 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7481881, fax 081 7481881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:ebip.lublin.pl/kpss

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot Zamówienia: 1. Roboty budowlane - Kod CPV: 45000000-7 dotyczące docieplenia ścian budynku głównego, łącznika i części dobudowanej (strona wschodnia) Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie, ul. Sulisławicka 7 w tym: 1.1. Postawienie i rozebranie rusztowań zewnętrznych o wys. do 16 m - 1072,83m2 i 237,51m2 o wys. do 10 m 1.2. Wykonanie robót rozbiórkowych: a) zerwanie cokołu z lastryka - 73,21 m2 b) odbicie tynku zewnętrznego c.w. - 160,92 m2 c) usunięcie gruzu - 5,85 m3 1.3. Docieplenie cokołu styropianem grub. 8 cm FS - 20, wykonanie tynku mozaikowego w kolorze grupy 3. - 73,21 m2 1.4. Wykonanie tynku mineralnego na gzymsie: a) odbicie odpadającego tynku pasami do 30 cm - 91 mb b) uzupełnienie tynku kat III - 36,45 m2 c) wykonanie tynku mineralnego - 54,95 m2 1.5. Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grub. 10 cm FS-15 - 1067,67 m2 a) uzupełnienie tynku c-w. kat II 160,92 m2. b) ocieplenie ścian płytami styropianowymi grub. 10 cm c) wykonanie tynku mineralnego grub. 3,5 mm d) ocieplenie ościeży styropianem grub. 2 cm FS-15 144,41 m2 e) narożniki ochronne z siatką - 736,71 m 1.6. Malowanie ścian zewnętrznych farbą silikonową zawierającą kwarc -(kolor grupa3): a) malowanie ścian - 1067,67 m2 b) malowanie ościeży - 144,41 m2 c) malowanie gzymsu - 54,96 m2 1.7. Remont pokrycia dachowego: a) wymiana pokrycia pasów pod i nadrynnowych z blachy ocynkowanej - 70,10 m2 b) rozbiórka rynien Ø150 - 127,80 mb c) ułożenie rynien Ø 150 mm - 133,30 mb d) demontaż rur spustowych - 63,76 mb e) założenie rur spustowych Ø 150 mm - 85,30 mb f) wymiana pokrycia z papy termozgrzewalnej - 139,30 m2 1.8. Wykonanie studzienki kanalizacyjnej o głębokości do 2 m i średnicy 1 m - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.21.00-0, 45.26.21.00-2, 45.11.12.20-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.12.10-9, 45.23.24.10-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 16, poz. 1163 z póź. zm.), nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ww. ustawy, a także spełniający warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi w oparciu o złożoną ofertę oraz dołączone do niej oświadczenie lub dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Złożą wymagane dokumenty: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.4 polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3.5 oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych 3.6 ofertę cenową wraz z kosztorysem ofertowym na przedmiot zamówienia 3.7 parafowany projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:ebip.lublin.pl/kpss

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-360 Lublin, ul. Sulisławicka 7 pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: 20-360 Lublin, ul. Sulisławicka 7 pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.