eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Wykonanie łącznika nadziemnego między budynkami B i C - Zespołu Szkół Technicznych w Turku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Turek: Wykonanie łącznika nadziemnego między budynkami B i C - Zespołu Szkół Technicznych w Turku.
Numer ogłoszenia: 71946 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 222 32 00, faks 63 278 83 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie łącznika nadziemnego między budynkami B i C - Zespołu Szkół Technicznych w Turku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę łącznika nadziemnego między budynkami B i C - Zespołu Szkół Technicznych w Turku. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę jednokondygnacyjnego łącznika nadziemnego pomiędzy istniejącymi budynkami szkoły (B i C), wspartego na 4 słupach, dach dwuspadowy o niesymetrycznym układzie połaci. Lokalizacja obiektu: ul. Milewskiego 3b, 62-700 Turek. 2. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia zabudowy: 56,47 m2 Kubatura: 221 m3 Powierzchnia użytkowa: 46,2 m2 3. Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia: 3.1. Zagospodarowanie placu budowy, roboty ziemne i przygotowawcze: a) wykonanie ogrodzenia budowy, montaż zaplecza, wykonanie stanowisk i tymczasowych obiektów pomocniczych, b) wykonanie placów składowych i magazynowych, wykonanie przyłączy mediów do zaplecza i dróg tymczasowych, c) zabezpieczeniu lub usunięciu istniejących w terenie urządzeń technicznych (dreny, przewody rurowe, kable i inne), d) usunięcie lub zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew i krzewów, e) przed przystąpieniem do wykonania robót ziemnych należy wykonać niezbędne drogi dojazdowe do terenu budowy oraz na jej obszarze z odpowiednim oznakowaniem, f) usunięcie darniny i gleby, g) prace rozbiórkowe i przygotowanie istniejących budynków B i C szkoły do budowy łącznika oraz roboty rozbiórkowe dotyczące rozbiórki istniejącego terenu w miejscu wykonywanych robót: - prace rozbiórkowe i przygotowanie istniejących budynków szkoły do budowy łącznika, - demontaż okien w ścianach zewnętrznych, - wywóz materiałów z rozbiórki i jego zagospodarowanie, - doprowadzenie drogi wewnętrznej oraz wjazdów w obszarze prac do stanu pierwotnego. h) w zakres robót ziemnych wchodzą roboty polegające na: - wykonaniu wykopu (ręczne) pod stopy fundamentowe, - prace ziemne związane z zabezpieczeniem sieci, przyłączy i innej infrastruktury technicznej, przeprowadzenie przyłączy i instalacji tymczasowych i stałych, - prace związane z demontażem i odtworzeniem nawierzchni jezdnych i chodnikowych. 3.2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych: Roboty żelbetowe oraz ogólnobudowlane obejmujące wykonanie stóp fundamentowych oraz wykonanie słupów i konstrukcji stalowej łącznika wraz z obudową ścian, dachu i stropu, okładziny izolacyjne. 3.3. Roboty w zakresie instalacji budowlanych: a) wykonanie instalacji grzewczych, instalowanie urządzeń grzewczych, b) roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej, c) roboty w zakresie opraw elektrycznych, d) Instalacje elektroenergetyczne, instalacja odgromowa, e) Instalowanie infrastruktury okablowania , f) zabezpieczenie istniejących instalacji w budynkach B i C, g) Instalacje niskiego napięcia. 3.4. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych a) Tynkowanie, b) Roboty w zakresie stolarki i ślusarki budowlanej (instalowanie okien i drzwi), c) Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian, d) Roboty malarskie. 3.5. Prace związane z zagospodarowaniem terenu: a) Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, b) Roboty drogowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: - projekt budowlany i projekt wykonawczy; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB); - przedmiar robót; - kosztorys ofertowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w punkcie 10.1 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - numer rachunku 31 1560 0013 2781 4918 3000 0002, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem), Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na wykonanie łącznika nadziemnego, nr AB.272.1.2015. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. (3.2) - (3.5) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta Getin Noble Bank Spółka Akcyjna nr 31 1560 0013 2781 4918 3000 0002 z opisem: budowa łącznika w ZST w Turku

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 5 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna spełnienie przez wykonawcę tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu obiektu budowlanego zawierającego stalowe elementy konstrukcyjne. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 5 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 5 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; lub uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o których mowa wyżej, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub też kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 ze zm.). 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 5 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 5 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), d) Wykonawca, wykazujący spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez poleganie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest do złożenia dokumentów dotyczących: - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 5.4 ppkt b-d SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt 5.6 SIWZ - termin wystawienia, stosuje się odpowiednio. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. 5.4 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych (długotrwałe, obfite deszcze, niskie temperatury w dzień i w nocy itp), uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z STWiORB; b) zlecania przez Zamawiającego prac dodatkowych, zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; d) wystąpi siła wyższa; za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, e) wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (w szczególności: awarii sieci uzbrojenia podziemnego, konieczności przebudowy innej infrastruktury technicznej, usunięcia niewypałów, wykopaliska archeologiczne) skutkujących niemożnością dotrzymania terminu. f) w dokumentacji projektowej wystąpiły istotne braki lub błędy stwierdzone w toku prowadzenia prac oraz istotne wady w dokumentacji lub rozbieżności ze stanem faktycznym na budowie, które wymagają poprawek, g) ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych (popartych pisemnym uzasadnieniem nadzoru inwestorskiego i zaakceptowanych przez Zamawiającego), - poprzez określenie nowego terminu wykonania umowy, z uwzględnieniem czasu trwania przeszkody. 2) zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad przedmiotem umowy: a) zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad przedmiotem umowy, której nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a która to zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy, w szczególności jeżeli wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie będą mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; b) w przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) konieczność zmiany zakresów rzeczowych elementów zamówienia ujętych w kosztorysie ofertowym wynikających z obmiaru wykonanych robót zgodnie z projektem budowlanym. c) konieczność zmiany zakresów rzeczowych elementów zamówienia ujętych w kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem inspektora nadzoru inwestorskiego i zaakceptowanych przez Zamawiającego) wynikających z takiej przyczyny, iż w dokumentacji projektowej wystąpiły braki lub błędy stwierdzone w toku prowadzenia prac oraz wady w dokumentacji lub rozbieżności ze stanem faktycznym na budowie, d) zmian technicznych lub technologicznych, stosownie do pkt 4. e) konieczności ograniczenia zakresu robót poprzez pominięcie robót, które okazały się zbędne; f) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych (równoważnych) w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej. 4) zmiany przewidzianych w umowie rozwiązań technicznych/technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępnością na rynku materiałów lub/i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wynikającą z zaprzestania produkcji lub/i wycofania z rynku tych materiałów lub/i urządzeń; b) pojawieniem się na rynku materiałów lub/i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji oraz kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 3. Nie stanowią zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych, zmiana osób upoważnionych do kontaktów oraz usuwanie omyłek, błędów pisarskich i rachunkowych).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59 62-700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59 62-700 Turek Punkt Informacyjny (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.