eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Usuwanie skutków powodzi z 2011 i 2013 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadańOdbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Świeradów-Zdrój: Usuwanie skutków powodzi z 2011 i 2013 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.]
Numer ogłoszenia: 71932 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi z 2011 i 2013 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: I. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.] Nr działek: 27, 36, 24/1 am. 2, 1 am. 7, 12 am. 8, 23 am. 9, obr. II Projekt przewiduje odbudowę nawierzchni polegającą na przeprofilowaniu podłużnym niwelety jezdni w celu ujednolicenia spadków oraz wykonaniu nowej konstrukcji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej krawężnikami 15/22/100 cm obniżonymi do poziomu 4 cm ponad nawierzchnię. Wzdłuż obu krawędzi jezdni projektuje się wykonanie ścieku poprzez ułożenie rzędu kostki brukowej typu holland prostopadle do projektowanych krawężników, obniżonej względem nawierzchni o 2 cm. W celu ograniczenia oddziaływania inwestycji na środowisko projektuje się wykorzystanie pochodzących z rozbiórki elementów betonowych do ponownego wbudowania jako warstwę podbudowy po wcześniejszym skruszeniu elementów do frakcji 0/63. Wymagania dotyczące rodzaju zastosowanej kostki brukowej obejmują: kolor: mieszanka kostki określana przez producentów jako kolory jesieni; wymiary: grubość 8 cm, wymiary rzutu poziomego zmienne; ściek z kostki gr. 8 cm typ holland, kolor bordowy. W celu poprawy stanu technicznego nawierzchni na moście projektuje się rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego do poziomu płyty pomostu, oczyszczenie płyty pomostu, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poprzez ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, ułożenie warstwy ochronnej oraz warstwy ścieralnej. Ponadto wykonać należy remont cokołów betonowych poprzez uzupełnienie ubytków,zaszalowanie i nadlanie 3 cm opaski betonowej betonem C25/30. Uzupełnić należy także wszelkie ubytki betonu w ustrojach nośnych. Odbudowywany system kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur PVC o klasie sztywności SN8 łączonych na kielichy, o średnicy nominalnej 200 / 300 mm. Studnia betonowa systemowa o średnicy 1200 mm oraz właz w obrębie drogi klasy D400 z wentylacją oraz wkładką tłumiącą - odlew żeliwny z wypełnieniem betonowym z zabezpieczeniem przed obrotem. Do budowy studzienek kanalizacyjnych należy stosować beton hydrotechniczny wraz z domieszkami uszczelniającymi. W miejscach przejść rurami tworzywowymi przez ściany betonowe studzienek należy stosować przejścia szczelne z uszczelnieniem gumowym. Wpusty uliczne betonowe systemowe O450 z koszem osadczym. Ruszty żeliwne klasy D400. Połączenie z kanałem za pomocą przykanalików O200 PVC. Studnię kamienną oraz ściany czołowe przepustów projektuje się jako elementy murowane z kamienia. Ściany posadowić należy poniżej dna rowu na ławie betonu C15/20 gr. 30 cm wylewanej na ławie żwirowej gr. 10 cm. Rury PEHD o średnicy wewnętrznej 600 mm układać należy na podsypce piaskowej gr. 10 cm układanej na ławie żwirowej gr. 15 cm. Do zakrycia rury jako obsybkę zastosować należy piasek drobny. Dalej do poziomu posadowienia konstrukcji jezdni zastosować należy grunt niewysadzinowy. Roboty zasadnicze polegają na:wycięciu krzaków oraz samoistnie wysianych drzew o średnicy poniżej 6 cm, wykonaniu robót rozbiórkowych, wykonaniu odbudowy systemu odprowadzenia wód opadowych oraz elementów dodatkowych, zapewniających prawidłowe odprowadzenie wody z jezdni, wykonaniu robót ziemnych w celu wyrównania i profilowania jezdni,wykonaniu odbudowy nawierzchni mostu, ułożeniu krawężników na ławach betonowych z oporem oraz obrzeży, ułożeniu podbudowy z kruszonego betonu (recykling elementów pochodzących z rozbiórki) oraz z kruszywa łamanego,ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na jezdni i chodniku, uzupełnieniu poboczy ziemią urodzajną oraz obsianie trawą. Warstwy konstrukcyjne drogi: NAWIERZCHNIA JEZDNI:warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,podsypka piaskowo - cementowa gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm,podbudowa z kruszonego betonu (recykling) 0/63 mm gr. 15 cm. NAWIERZCHNIA NA MOSTACH:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,warstwa ochronna gr. 4 cm z betonu C25/30 zbrojonego siatką O 2 mm oczka 10/10 cm,dwie warstwy papy termozgrzewalnej, oczyszczenie i przygotowanie powierzchni,rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego. Odwodnienie drogi: Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Woda opadowa z jezdni odprowadzana będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zestawienie danych technicznych: powierzchnia jezdni z kostki brukowej: 4980 m2 powierzchnia mostu: 70 m2, długość krawężników 15/22/100 cm: 1460 mb,długość oporników 15/30/100 cm: 147 mb, studnie rewizyjne kd: 4 szt., wpusty uliczne kd: 16 szt.,kanał PCV O 200: 180 m,kanał PCV O 300: 14 m, ściany czołowe przepustu: 2 szt.,przepusty PEHD O 600: 9 m. II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.] Nr działek: 9 am. 7, 31 am. 8, obr. IV W ramach przedmiotowego zadania wykonana zostanie: Projekt przewiduje odbudowę nawierzchni drogi polegającą na przeprofilowaniu podłużnym niwelety jezdni w celu ujednolicenia spadków oraz wykonaniu nowej konstrukcji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej krawężnikami obniżonymi do poziomu 4 cm ponad nawierzchnię. W osi jezdni projektuje się wykonanie ścieku poprzez ułożenie rzędu kostki brukowej typu holland prostopadle do osi jezdni, obniżonej względem nawierzchni o 2 cm. Wymagania dotyczące rodzaju zastosowanej kostki brukowej obejmują:kolor: mieszanka kostki określana przez producentów jako kolory jesieni,wymiary: grubość 8 cm, wymiary rzutu poziomego zmienne,ściek z kostki gr. 8 cm typ holland, kolor bordowy. Istniejący kanał CO należy zlikwidować. W tym celu należy odkryć kanał, zapewnić odpływ wody poprzez wykonanie otworów w płycie dennej (min. 1 otwór na 5 m), a następnie zasypać materiałem pochodzącym z rozbiórki elementów ulicy, tj. elementów betonowych oraz materiału kamiennego pochodzącego z korytowania. Zasypkę zagęszczać należy mechanicznie warstwami grubości max. 25 cm do osiągnięcia współczynnika zagęszczenia 1,0. Ostatnie 10 cm wykonać należy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa. Ponadto na skrzyżowaniu z ul. Mickiewicza konieczna będzie odbudowa nawierzchni jezdni po przekopach polegająca na ułożeniu konstrukcji oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej na całej powierzchni skrzyżowania. Roboty zasadnicze polegają na: wycięciu krzaków oraz samoistnie wysianych drzew o średnicy poniżej 6 cm,wykonaniu odbudowy systemu odprowadzenia wód opadowych oraz elementów dodatkowych, zapewniających prawidłowe odprowadzenie wody z jezdni, wykonaniu robót ziemnych w celu wyrównania i profilowania jezdni oraz usunięcia zanieczyszczonej warstwy,likwidacji nieczynnego kanału CO, frezowaniu istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniu z ul. Mickiewicza, ułożeniu krawężników na ławach betonowych z oporem, ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego, ułożeniu nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej,uzupełnieniu poboczy ziemią urodzajną oraz obsianie trawą. Odbudowywany system kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur PVC o klasie sztywności SN8 łączonych na kielichy, o średnicy nominalnej 300 mm. Studnia betonowa systemowa o średnicy 1200 mm oraz właz w obrębie drogi klasy D400 z wentylacją oraz wkładką tłumiącą - odlew żeliwny z wypełnieniem betonowym z zabezpieczeniem przed obrotem. Do budowy studzienek kanalizacyjnych należy stosować beton hydrotechniczny wraz z domieszkami uszczelniającymi. W miejscach przejść rurami tworzywowymi przez ściany betonowe studzienek należy stosować przejścia szczelne z uszczelnieniem gumowym. Wpusty uliczne betonowe systemowe O450 z koszem osadczym. Ruszty żeliwne klasy D400. Połączenie z kanałem za pomocą przykanalików O200 PVC. Warstwy konstrukcyjne drogi: NAWIERZCHNIA JEZDNI W OBRĘBIE SKRZYŻOWANIA Z UL. MICKIEWICZA: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość 4 cm. ODTWORZENIE NAWIERZCHNI PO PRZEKOPACH W OBRĘBIE SKRZYŻOWANIA Z UL. MICKIEWICZA:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie,warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm. NAWIERZCHNIA JEZDNI: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podsypka piaskowo - cementowa gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm. Odwodnienie drogi: Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Woda opadowa z jezdni odprowadzana będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zestawienie danych technicznych: powierzchnia jezdni z kostki brukowej: 1250 m2, powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego: 140 m2, długość krawężników 15/22/100 cm: 415 mb,długość oporników 15/30/100 cm: 71 mb, korytowanie 1300 m2,studnie rewizyjne kd: 4 szt.,wpusty uliczne kd: 3 szt., kanał PCV O200: 6 m,kanał PCV O300: 19 m. III. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.] Nr działek: 30, 31 am. 1, 10 am. 4, 15 am. 3, 11 am. 5, obr. II Projekt przewiduje odbudowę nawierzchni polegającą na wykonaniu nakładki na istniejącą nawierzchnię ze wzmocnieniem uszkodzonej nawierzchni kompozytem z siatki i włókniny do zbrojenia nawierzchni bitumicznych. Jako wzmocnienie warstw asfaltowych nawierzchni drogowej należy użyć kompozytu z siatki o sztywnych węzłach, jednostronnie zespolonej termicznie z igłowaną geowłókniną. Siatka powinna być wyprodukowana z pasma polipropylenu, w taki sposób, że powstała struktura jest zorientowana w dwóch kierunkach. Węzły siatki powinny być sztywne i stanowić integralny element struktury siatki. Przekrój poprzeczny żeber siatki powinien być prostokątny. Siatka stosowana zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami projektowymi powinna być odporna na czynniki klimatyczne i środowiskowe spowodowane zastosowaniem materiałów, technologii i warunków eksploatacyjnych. Jezdnię ograniczyć krawężnikiem drogowym 15/30/100 cm bez ścięcia, zatopionym do projektowanego poziomu nawierzchni jezdni. W zakresie odprowadzenia wód opadowych odbudowa polega na oczyszczeniu i ponownym uformowaniu rowów odwadniających oraz wymianie istniejących przepustów pod drogą i zjazdami. W celu poprawy stanu technicznego nawierzchni na moście projektuje się rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego do poziomu płyty pomostu, oczyszczenie płyty pomostu, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poprzez ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, ułożenie warstwy ochronnej oraz warstwy ścieralnej. Ponadto wykonać należy remont cokołów betonowych poprzez uzupełnienie ubytków, zaszalowanie i nadlanie 3 cm opaski betonowej betonem C25/30. Uzupełnić należy także wszelkie ubytki betonu w ustrojach nośnych. Ściany czołowe przepustów projektuje się jako elementy murowane z kamienia. Ściany posadowić należy poniżej dna rowu na ławie betonu C15/20 gr. 30 cm wylewanej na ławie żwirowej gr. 10 cm. Rury PEHD o średnicy wewnętrznej 600 mm / 400 mm układać należy na podsypce piaskowej gr. 10 cm układanej na ławie żwirowej gr. 15 cm. Do zakrycia rury jako obsybkę zastosować należy piasek drobny. Dalej do poziomu posadowienia konstrukcji jezdni zastosować należy grunt niewysadzinowy. Roboty zasadnicze polegają na:wycięciu krzaków oraz samoistnie wysianych drzew o średnicy poniżej 6 cm, wykonaniu odbudowy systemu odprowadzenia wód opadowych, wykonaniu odbudowy nawierzchni mostu, ułożeniu krawężników na ławach betonowych z oporem,ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach,ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, ułożeniu kompozytu do wzmocnienia nawierzchni, ułożeniu nowej warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,uzupełnieniu poboczy kruszywem łamanym. Warstwy konstrukcyjne drogi: NAWIERZCHNIA JEZDNI:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm,kompozyt do wzmacniania nawierzchni asfaltowych, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości średnio 100 kg/m2. NAWIERZCHNIA NA ZJAZDACH: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie,warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm. POBOCZA: Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5 mm warstwą grubości 15 cm. NAWIERZCHNIA NA MOŚCIE:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa ochronna gr. 4 cm z betonu C25/30 zbrojonego siatką O 2 mm oczka 10/10 cm, dwie warstwy papy termozgrzewalnej,oczyszczenie i przygotowanie powierzchni,rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego. Odwodnienie drogi:Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Woda opadowa z jezdni odprowadzana będzie do istniejących rowów odwadniających. Zestawienie danych technicznych:powierzchnia jezdni istniejąca: 8140 m2, powierzchnia jezdni projektowana: 8671 m2, powierzchnia mostu: 45 m2, długość oporników 15/30/100 cm: 2825 mb,pobocza: 2100 m2,rowy: 1560 mb, ściany czołowe przepustu: 28 szt.,przepusty PEHD O 400: 53 m, przepusty PEHD O 600: 51 m.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju na terenie Gminy Świeradów-Zdrój, w szczególności obejmujące budowę oświetlenia drogowego ulicy Prusa (długość trasy projektowanego kabla wynosi około 270 m, łączna ilość projektowanych latarni wynosi 10 szt.)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do pełnienia funkcji kierownika budowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - wartość techniczna - 6
  • 3 - jakość - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadku wystąpienia jednego z następujących zdarzeń: a) uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia lub wykonanie zamówienia w terminie, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć, b) które mogą negatywnie wpłynąć na trwałość przedmiotu umowy, c) narazić Zamawiającego na szkodę, dopuszcza się w umowie zmiany terminu, zakresu, ilości i wysokości płatności, wysokości wynagrodzenia, zmiany harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, sposobu wykonania zamówienia. 2. Zakres dopuszczalnych zmian: a) konieczności zmiany terminu realizacji umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji zamówienia, b) wystąpienia w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia co którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w celu zorganizowania badania archeologicznego, c) wystąpienia warunków geotechnicznych lub geologicznych, odmiennych nie przewidzianych wcześniej w badaniach, d) działań i zaniechań organów władzy publicznej lub instytucji polskich, w tym zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania zamówienia, e) przerw w wykonywaniu zamówienia wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. f) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, z wyłączeniem zmiany stawki VAT. Termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy trwaniu warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, czasu niezbędnego na zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia, lub w celu zorganizowania badania archeologicznego, działaniu siły wyższej, trwaniu nietypowych warunków atmosferycznych, trwaniu warunków geotechnicznych lub geologicznych, podjęciu działań związanych z przeciwdziałaniem zdarzeniom o których mowa w pkt.e, d, trwaniu przerw w wykonywaniu zamówienia. g) Zmiana Harmonogramu Rzeczowo-Terminowo-Finansowego może nastąpić w przypadku gdy: projektant w trybie nadzoru autorskiego wprowadzi zmiany, uniemożliwiające wykonanie umowy z założonym harmonogramem, co będzie wynikać z zatwierdzonego przez Zamawiajacego protokołu konieczności, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i wzajemnych powiązań, co będzie wynikać z zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności, zmiana terminu realizacji zamówienia powoduje konieczność dokonania zmiany terminu płatności lub/i wysokości płatności.h) wystąpienia wad ukrytych dokumentacji projektowej w oparciu o którą wykonywane jest zamówienie, konieczności naniesienia przez projektanta zmian w projekcie, które mają wpływ na termin, realizacji zamówienia, wynagrodzenie; przez wady ukryte dokumentacji projektowej rozumie się wady które profesjonalny wykonawca może wykryć poprzez prace w terenie. i) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy, dopuszczalna jest na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę, w szczególności: zaistnienie warunków na terenie budowy wpływających na zakres lub sposób wykonania przedmiotu umowy, termin tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, geotechniczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające wykonanie zamówienia określonego w umowie. j) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy - zmiany technologicznie spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu umowy, bądź pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji, konieczności wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w obowiązującym prawie.k) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i wzajemnych powiązań. l) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, ł) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, nie wymienionych w treści umowy, m) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, n) z powodu wystąpienia konieczności pomniejszenia zakresu prac określonych niniejszą umową Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy, zostanie to rozliczone jako różnica pomiędzy ceną ofertową a rzeczywistym zakresem wykonanych prac, o) w przypadku wystąpienia niesprzyjających i nietypowych warunków atmosferycznych dla okresu i miejsca wykonywanych robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, odbiegających od wymagań STWiORB., p) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,r) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, s) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, t) powierzenia przez wykonawcę wykonywania robót budowlanych Podwykonawcy. u) zmiany ilości i wysokości płatności w przypadku zmiany harmonogramu wykonania prac , jeżeli zmiana ta jest uzasadniona zmianą harmonogramu. 3. Wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 obejmuje wszelkie zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i może ulec zmianie jedynie z tytułu: a) obniżenia jakości elementu przedmiotu umowy. W tym przypadku obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy będzie proporcjonalne do stopnia obniżenia wartości estetycznej i użytkowej przedmiotu odbioru. Obniżenie wynagrodzenia z tytułu jakości elementu robót nie pozbawia Zamawiającego prawa do rękojmi za ten element przedmiotu umowy, b) w przypadku nie wykonania przez Wykonawcę pełnego zakresu robót, stanowiącego przedmiot umowy. 4. Wszystkie powyżej opisane w ust. 2 okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmian. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego niezwłocznie, tj. w terminie 3 dni roboczych od wystąpienia tych okoliczności i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 5. Strony z powodów, jakie mogą mieć wpływać na zmianę terminu wykonywania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- go Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- go Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji z rezerwy celowej budżetu na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.