To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 71683 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Nowy Tomyśl: Remont doraźny dróg gminnych gruntowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48536-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
52693700000, ul.
ul. Poznańska
33,
64300
Nowy Tomyśl, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 4426600, 4426641, faks
614 422 754, e-mail
zamowienia@nowytomysl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowytomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont doraźny dróg gminnych gruntowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont doraźny dróg gminnych gruntowych 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) profilowanie i zagęszczenie dróg gruntowych; b) utwardzenie dróg gruntowych tłuczniem betonowo-ceglanym o frakcji 0-31,5 mm i zawartości cegły do 25 % wraz z rozłożeniem warstwy o gr. 10 cm po zagęszczeniu. (W celu potwierdzenia, że oferowany gruz betonowo - ceglany odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z kosztorysem ofertowym, orzeczenie o jakości oferowanego towaru (oświadczenie określające pochodzenie kruszywa, oraz wyniki badania laboratoryjnego poświadczające, że dostarczony materiał nie jest szkodliwy dla środowiska). 3. Z uwagi na prowadzenie prac na drodze bez wyłączenia jej z ruchu Wykonawca winien w cenie oferty uwzględnić wszystkie koszty, między innymi: oznakowania zapewniającego bezpieczeństwo ruchu na drodze, ubezpieczenia oraz zapewnić taką organizację pracy, aby cykl realizacji zamówienia był jak najkrótszy. 4. Roboty mają być wykonywane technologiami określonymi w "Ogólnej specyfikacji technicznej" załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Powyższe roboty planuje się wykonać na drogach z terenu gminy Nowy Tomyśl. Zakres będzie określany na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego. 6. Zakres i termin realizacji poszczególnych robót objętych umową będzie uzgadniany na bieżąco do 30-06-2017 roku z Wydziałem Infrastruktury i Drogowym UG Nowy Tomyśl. 7. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Zamawiającego robót najpóźniej w ciągu 72 godzin od otrzymania zlecenia. Wykonawca może zaoferować krótszy czas realizacji. Zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła kryterium oceny ofert (zgodnie z pkt. 14 SIWZ). 8. Zastrzega się dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z deklarowanym czasem reakcji w okresie od dnia podpisania umowy do 30-06-2017 roku - wg potrzeb Zamawiającego. 9. Sprzęt winien być sprawny w gotowości do wykonania zamówienia zgodnie z umową. 10. Do Wykonawcy robót należy ponadto: o zabezpieczenie i oznakowanie terenów, na których prowadzone będą roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, o uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. o urządzenie zaplecza, o roboty należy prowadzić w taki sposób, aby umożliwić dojazdy do budynków na bieżąco. 11. Zakres rzeczowy napraw dróg, będących przedmiotem umowy oraz informacja o miejscu planowanych robót przekazywane będą na bieżąco Wykonawcy pisemnie, faksem, e-mailem lub drogą pocztową. Wykonawca będzie realizował poszczególne naprawy dróg na podstawie zleceń dokonanych przez Zamawiającego. 12. Rozliczenie robót związanych z naprawą dróg gruntowych następować będzie po wykonaniu robót i dokonaniu odbioru napraw dróg wg faktycznie wykonanych jednostek. Rozliczanie robót związanych z obsługą inwestycji następować będzie wg faktycznie wykonanych jednostek po ich zakończeniu na danej drodze i spisania protokołu odbioru. 13. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych. 14. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Warunki płatności: sukcesywnie w ciągu trwania umowy, zgodnie ze zleceniami częściowymi, w terminie do 14 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. 16. Gwarancja: 3 miesiące od daty odbioru zamówienia. Rękojmia równa gwarancji. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach: Załącznik nr 6 do SIWZ -Ogólna Specyfikacja Techniczna; Załącznik nr 7 do SIWZ - Przedmiar Robót; oraz w warunkach Wzoru umowyzałącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Kosztorysy ofertowy na powyższe roboty należy sporządzić zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji przedmiarem robót uwzględniając wszystkie elementy ujęte w przedmiarze robót wg poziomu cen na dzień złożenia oferty z założeniem, że wartość robót zgodnie z opracowanym kosztorysem ofertowym nie ulegnie zmianie na czas obowiązywania 19. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.) Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 19.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) wykonywanie wszystkich prac fizycznych objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt 2 SIWZ w tym operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji w/w przedmiotu zamówienia. b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, 19.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 19.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 19.3. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w § 10 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w § 7 ust 11-13 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45233141-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT755702.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 929513.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego
- "Przebudowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) w miejscowości Paproć - Przebudowa ul. Krętej w Paproci"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.