eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Modernizacja nawierzchni dojazdów wewnątrzzakładowych w Nadleśnictwie Jabłonna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-09

Jabłonna: Modernizacja nawierzchni dojazdów wewnątrzzakładowych w Nadleśnictwie Jabłonna
Numer ogłoszenia: 71664 - 2011; data zamieszczenia: 09.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jabłonna , ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7744933, faks 022 7744596.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/web/jablonna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni dojazdów wewnątrzzakładowych w Nadleśnictwie Jabłonna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie oceny wpływu na środowisko, wykonanie projektów technicznych i na ich podstawie wykonanie modernizacji nawierzchni dwóch dojazdów w Nadleśnictwie Jabłonna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Sporządzenie oceny wpływu na środowisko, wykonanie projektu technicznego i na jego podstawie wykonanie modernizacji dojazdu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 71.31.34.00-9, 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1 wymagane jest wadium w wysokości 4500,00 PLN. Dla zadania częściowego nr 2 wymagane jest wadium w wysokości 7000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/modernizacji drogi/dojazdu o nawierzchni np.: żwirowej, tłuczniowej, z kruszywa hutniczego, żużla o wartości łącznej co najmniej 200000,00 PLN brutto. Wykonane roboty muszą być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełnenia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wykaz wykonanych robót budowlanych oraz w dokumentach potwierdzających, że wykonane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem, tj.:a) równiarka samojezdna - min. 1 szt., b) samochody lub przyczepy samowyładowcze - min.2 szt., c) walec drogowy - min. 1 szt., d) ładowarka czołowa - min. 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wykaz sprzętu. Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wskazane niżej kwalifikacje: a) projektant: wykształcenie wyższe lub średnie, posiadający uprawnienia do projektowania dróg, wykonał co najmniej 3 dokumentacje projektowe dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej lub ulepszonej i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, b) kierownik budowy: wykształcenie wyższe lub średnie, posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej, który kierował co najmniej trzema budowami dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej lub ulepszonej i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w opraciu o informacje zawarte w dokumencie wykaz osób oraz oświadczenie wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego pełnomocnictwa oraz umowy o współdziałaniu lub umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Tresć pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. Wykonawca zobowiązany jest złożyć również pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Okoliczności i warunki, na jakich Zamawiający zamierza dokonywać zmian zawartej umowy podczas realizacji inwestycji: a) związane z zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego, poprzez zmianę terminu realizacji inwestycji, b) związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych, takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, poprzez zmianę terminu realizacji inwestycji, c) wynikające z nieprzewidzianych sytuacji, takich jak siła wyższa, kolizje transportowe, komunikacyjne powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy, poprzez zmianę terminu realizacji inwestycji, d) siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. 2. Ponadto dopuszczalne będą zmiany umowy dotyczące: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający, c) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu konieczności wykonania przez zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej, d) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/web/jablonna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja nawierzchni wewnątrzzakładowego dojazdu gospodarczego do osady Leśnictwa Pomiechówek, oddz. 137g,h,j,k.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sporządzenie oceny wpływu na środowisko. 2. Wykonanie projektu technicznego. 3. Modernizacja nawierzchni dojazdu przeznaczonego do wywozu drewna i stanowiącego dojazd do osady Leśnictwa Pomiechówek zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 71.31.34.00-9, 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja nawierzchni wewnątrzzakładowego dojazdu gospodarczego i ppoż w Leśnictwie Pomiechówek, oddz. 103a, 104a,d, 128b, 129a,f.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sporządzenie oceny wpływu na środowisko. 2. Wykonanie proejktu technicznego. 3. Modernizacja nawierzchni dojazdu przeznaczonego do wywozu drewna oraz zadań ppoż z godnie z programem funkcjonalno - użytkowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 71.31.34.00-9, 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.