eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębia › AKTYWIZACJA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ TWORZENIE MIEJSC REKREACJI W GMINIE JASTRZĘBIA Z podziałem na zadania ZADANIE 1BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH ZADANIE 2WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 3WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 4WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 5WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 6WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 71624 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Jastrzębia: AKTYWIZACJA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ TWORZENIE MIEJSC REKREACJI W GMINIE JASTRZĘBIA Z podziałem na zadania ZADANIE 1: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH ZADANIE 2: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 4: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 5: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 6: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Prgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddzialanie Wsparcie na wdrazanie operacji w ramachstrategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jastrzębi, krajowy numer identyfikacyjny 53479900000, ul.   , 26631   Jastrzębia, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 840 505, e-mail wojt@jastrzebia.pl, faks 483 840 504.
Adres strony internetowej (URL): www.jastrzebia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.jastrzebia.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Jastrzębi, Jastrzębia 110, 26-631 Jastrzębia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AKTYWIZACJA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ TWORZENIE MIEJSC REKREACJI W GMINIE JASTRZĘBIA Z podziałem na zadania ZADANIE 1: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH ZADANIE 2: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 4: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 5: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA ZADANIE 6: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA
Numer referencyjny: RI.271.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE 1: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe - usunięcie humusu - przestawienie piłkochwytow - przestawienie ogrodzenia roboty ziemne - wykonanie rowków pod obrzeża podbudowy - wykonanie koryta w gr. kat. II-IV o gr. 20cm - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm - wzmocnienie podłoża geowłókniną boiska - ustawienie obrzeży bet 30x8cm z oporem z betonu C12/15 - wykonanie podbudowy z dwóch warstw kruszywa 31,5/63mm gr. 10cm, 0/31,5mm gr. 5cm. - wykonanie nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej o łącznej grubości 4,3mm - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (opaska wokół boiska) wyposażenie boisk - zakup i montaż dwóch kompletów koszy z tablicami, słupków i siatki do siatkówki, słupków i siatki do tenisa - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablicy informacyjno-regulaminowej - wykonanie zieleńca wokół boiska ZADANIE 2: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym ZADANIE 4: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym ZADANIE 5: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - mechaniczne przemieszczanie mas ziemnych na odl. do 50m - wykonanie wykopów mechanicznych z transportem urobku na odl. do 1km - wykonanie wykopów mechanicznych z transportem urobku na odl. do 1km i rozłożeniem na gr 25cm utwardzony ciąg komunikacyjny - wykonanie podsypki piaskowej gr. 5cm - wykonanie podbudowy z kruszywa 0/63mm o gr. 10cm - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm (kolor szar wyposażenie mała architektura - zakup i montaż zestawu do ćwiczeń typu " STREET WORKOUT" - zakup i montaż zestawy do piłki siatkowej plażowej - zakup i montaż drewnianej altany ogrodowej z wyposażeniem w ławki i stoły - zakup i montaż zestawu zabawowego dla dzieci i piaskownicy - zakup i montaż grilla betonowego, ławek ze stołami, betonowego stołu do tenisa stolowego - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lamp z zasilaniem solarnym ZADANIE 6: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA roboty ziemne - roboty pomiarowe - usunięcie humusu - wykonanie koryta o gr. 10cm - odwóz nadmiaru urobku na odl. do 5km nawierzchnia trawiasta - wykonanie zieleńca nawierzchnia piaskowa - zakup i ułożenie geowłókniny separacyjnej - wykonanie nawierzchni paskowej o gr 30cm urządzenia placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i posadzenie krzewów

II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
Dodatkowe kody CPV:45112723-9, 37440000-4, 45223800-4, 45100000-8, 45233120-6, 45212221-1, 45111200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:





II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu chodzi o budowę,przebudowę rozbudowę lub remont boiska ze sztuczną nawierzchnią (zadanie 1) i budowę, rozbudowę, montaż urządzeń małej architektury, montaż urządzeń placów zabaw, montaż urządzeń siłowni terenowych(zadania 2-6) o wartości minimum 25.000,00zł brutto każda.Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone. - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy w specjalności drogowej - 1 osoba (zadanie 1), - Kierownik budowy w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej - 1 osoba (zadania 2-6) Wskazana osoba kierownika winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej oraz posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe. -oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. -wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez Zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości Wykonania decyzji właściwego organu.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

- Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu chodzi o budowę, przebudowę rozbudowę lub remont boiska ze sztuczną nawierzchnią (zadanie 1) i budowę, rozbudowę, montaż urządzeń małej architektury, montaż urządzeń placów zabaw, montaż urządzeń siłowni terenowych(zadania 2-6) o wartości minimum 25.000,00zł brutto każda.Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone. - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy w specjalności drogowej - 1 osoba (zadanie 1), - Kierownik budowy w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej - 1 osoba (zadania 2-6)

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadania od 1 do 6) w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych Wadium na poszczególne zadania: Wadium (zadanie 1): 4 000 zł słownie: cztery tysiące złotych Wadium (zadanie 2): 1 500 zł słownie jeden tysiąc pięćset złotych Wadium (zadanie 3): 1 500 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych Wadium (zadanie 4): 1 500 zł słownie jeden tysiąc pięćset złotych Wadium (zadanie 5): 5 000 zł słownie: pięć tysięcy złotych Wadium (zadanie 6): 1 500 zł słownie jeden tysiąc pięćset złotych. Ustalone powyżej wadium Wykonawca wnosi na zadania na które składa ofertę.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
najniższa cena 60
gwarancja30
doświadczenie kierwnika budowy10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: Zadanie nr 1    Nazwa: BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE W MĄKOSACH STARYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe - usunięcie humusu - przestawienie piłkochwytow - przestawienie ogrodzenia roboty ziemne - wykonanie rowków pod obrzeża podbudowy - wykonanie koryta w gr. kat. II-IV o gr. 20cm - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm - wzmocnienie podłoża geowłókniną boiska - ustawienie obrzeży bet 30x8cm z oporem z betonu C12/15 - wykonanie podbudowy z dwóch warstw kruszywa 31,5/63mm gr. 10cm, 0/31,5mm gr. 5cm. - wykonanie nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej o łącznej grubości 4,3mm - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (opaska wokół boiska) wyposażenie boisk - zakup i montaż dwóch kompletów koszy z tablicami, słupków i siatki do siatkówki, słupków i siatki do tenisa - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablicy informacyjno-regulaminowej - wykonanie zieleńca wokół boiska
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4, 45112723-9, 37440000-4, 45223800-4, 45100000-8, 45233120-6, 45212221-1, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena 60
gwarancja30
doświadczenie kierwnika budowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie 2    Nazwa: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 959/7 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4, 45112723-9, 37440000-4, 45223800-4, 45100000-8, 45233120-6, 45212221-1, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena 60
gwarancja30
doświadczenie kierwnika budowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 3    Nazwa: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 648 W KOZŁOWIE GMINA JASTRZĘBIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4, 45112723-9, 37440000-4, 45223800-4, 45100000-8, 45233120-6, 45212221-1, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena60
gwarancja30
doświadczenie kierownika budowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 4    Nazwa: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ NA DZIAŁCE NR 496 W LESIOWIE GMINA JASTRZĘBIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:roboty ziemne - wykonanie dołów pod fundamenty urządzeń fundamenty - wykonanie fundamentów pod urządzenia z betonu C12/15 wyposażenie siłowni - zakup i montaż słupów nośnych - zakup i montaż urządzeń do ćwiczeń - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lampy z zasilaniem solarnym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4, 45112723-9, 37440000-4, 45223800-4, 45100000-8, 45233120-6, 45212221-1, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena60
gwarancja30
doświadczenie ierownika budowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 5    Nazwa: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA CZĘŚCI DZIAŁKI NR 1061/2 W JASTRZĘBI GMINA JASTRZĘBIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:roboty ziemne - mechaniczne przemieszczanie mas ziemnych na odl. do 50m - wykonanie wykopów mechanicznych z transportem urobku na odl. do 1km - wykonanie wykopów mechanicznych z transportem urobku na odl. do 1km i rozłożeniem na gr 25cm utwardzony ciąg komunikacyjny - wykonanie podsypki piaskowej gr. 5cm - wykonanie podbudowy z kruszywa 0/63mm o gr. 10cm - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm (kolor szar wyposażenie mała architektura - zakup i montaż zestawu do ćwiczeń typu " STREET WORKOUT" - zakup i montaż zestawy do piłki siatkowej plażowej - zakup i montaż drewnianej altany ogrodowej z wyposażeniem w ławki i stoły - zakup i montaż zestawu zabawowego dla dzieci i piaskownicy - zakup i montaż grilla betonowego, ławek ze stołami, betonowego stołu do tenisa stolowego - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i montaż lamp z zasilaniem solarnym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4, 45112723-9, 37440000-4, 45223800-4, 45100000-8, 45233120-6, 45212221-1, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena60
gwarancja30
doświadczenie kierowika budowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 6    Nazwa: WYPOSAŻENIE I MONTAŻ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 1184 W MIEJSCOWOŚCI GORYŃ GMINA JASTRZĘBIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:roboty ziemne - roboty pomiarowe - usunięcie humusu - wykonanie koryta o gr. 10cm - odwóz nadmiaru urobku na odl. do 5km nawierzchnia trawiasta - wykonanie zieleńca nawierzchnia piaskowa - zakup i ułożenie geowłókniny separacyjnej - wykonanie nawierzchni paskowej o gr 30cm urządzenia placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych - zakup i montaż ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowo - informacyjnych - zakup i posadzenie krzewów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4, 45112723-9, 45223800-4, 45100000-8, 45233120-6, 45212221-1, 45111200-0, 37440000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najnisza cena60
gwarancja30
doświadczenie kierownika budowy10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.