Ogłoszenie nr 7155 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Poznań: Prowadzenie zajęć w zakresie rekreacji ruchowej (spinning, aerobik, siłownia, Nordic Walking) w Klubie Nice Lady Fitness - Ośrodek Przywodny Rataje w Poznaniu os. Piastowskie 106 A
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Chwiałkowskiego
34,
61553
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 357 901, e-mail
zp@posir.poznan.pl, faks
618 334 651.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrdenictwem poczty, kuierem lub osobiście
Adres:
ul. Chwiałkowskiego34, 61-553 Poznań
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć w zakresie rekreacji ruchowej (spinning, aerobik, siłownia, Nordic Walking) w Klubie Nice Lady Fitness - Ośrodek Przywodny Rataje w Poznaniu os. Piastowskie 106 A
Numer referencyjny: DT.2.212.54.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1 - AEROBIK Poniedziałek godz. 9.00 Nordic Walking godz. 11.00 Gimnastyka dla Seniorów godz. 15.00 Zdrowy Kręgosłup godz. 17.00 XCO Środa godz. 9.00 Zdrowy Kręgosłup godz. 11.00 Nordic Walking godz. 17.00 Flexibar godz. 19.00 Fitball CZĘŚĆ 2 - AEROBIK II Wtorek godz. 16.00 Płaski Brzuch godz. 18.00 Speedball Czwartek godz. 9.00 XCO CZĘŚĆ 3 - AEROBIK III Poniedziałek godz. 18.00 Step godz. 20.00 Flexibar Środa godz. 9.00 Dance godz. 11.00 Gimnastyka Zdrowotna CZĘŚĆ 4 - AEROBIK IV Wtorek godz. 16.00 XCO godz. 18.00 Trening funkcjonalny godz. 20.00 Sztangi Czwartek godz. 11.00 Sztangi godz. 16.00 Kalistenika CZĘŚĆ 5 - ZUMBA Poniedziałek godz. 18.00 Zumba godz. 20.00 Zumba Środa godz. 19.00 Zumba CZĘŚĆ 6 - ZUMBA Wtorek godz. 18.00 Zumba Czwartek godz. 10.00 Zumba godz. 20.00 Zumba Niedziela godz. 11.00 Zumba CZĘŚĆ 7 - JOGA Wtorek godz. 18:30 Joga Sobota godz. 12:30 Joga CZĘŚĆ 8 - AEROBIK Wtorek godz. 11:00 Pilates godz. 19:30 Stretching Środa godz. 19:30 Pilates godz. 19:30 Tabata CZĘŚĆ 9 - SPINNING Poniedziałek godz. 17.30 Endurance Czwartek godz. 18.30 Endurance godz. 19.30 Endurance CZĘŚĆ 10 - SIŁOWNIA Opieka instruktorska od poniedziałku do piątku w godzinach 15.00 -21.00 oraz sobota i niedziela w godzinach 9.00-15.00.
II.5) Główny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
Dodatkowe kody CPV:98336000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zwiększenia zainteresowania prowadzonymi zajęciami w zakresie rekreacji ruchowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/01/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą iż dysponują
następującym sprzętem:
dla części I potrzebny sprzęt (ilość 20 sztuk lub kompletów)
kije do Nordic Walking
maty piankowe o wymiarach 120/60/1,5 cm lub 100/60/1,5 cm
piłki duże o średnicy 65 cm - piłki małe softgym overball o średnicy 20-26 cm
tubingi z uchwytami o długości 1,2 m, opór średni
XCO Trainer para z uchwytami i opaskami na ręce, długość 26 cm, średnica 4,5 cm, waga 600 g, Dysk równoważny Disco Dome średnica 55 cm z antypoślizgową podstawą
Flexi-Bar - drążek zakończony dwoma ciężarkami z naturalnego kauczuku, wzmocniony włóknem szklanym. Osiągający amplitudę drgań wynoszącą 4,6 herca zapewniającą właściwą częstotliwość do trenowania muskulatury głębokiej. Waga 508 g.
dla części II potrzebny sprzęt (ilość 20 sztuk lub kompletów)
maty piankowe o wymiarach 120/60/1,5 cm lub 100/60/1,5 cm
piłki duże o średnicy 65 cm
piłki małe softgym overball o średnicy 20-26 cm
tubingi z uchwytami o długości 1,2m, opór średni - XCO Trainer para z uchwytami i opaskami na ręce, długość 26 cm, średnica 4,5 cm, waga 600 g, wykonany z aluminium i plastiku.
Dysk równoważny Disco Dome średnica 55 cm z antypoślizgową podstawą
Flexi-Bar - drążek zakończony dwoma ciężarkami z naturalnego kauczuku, wzmocniony włóknem szklanym. Osiągający amplitudę drgań wynoszącą 4,6 herca zapewniającą właściwą częstotliwość do trenowania muskulatury głębokiej. Waga 508 g
piłki lekarskie do Speedball waga 1kg
stepy o wymiarach 90/35 cm, 3 stopnie regulacji wysokości, waga 7 kg
hantle 1-2 kg
sztangi z obciążeniami ( 1,25; 2,5; 5kg ).
dla części III potrzebny sprzęt (ilość 20 sztuk lub kompletów)
maty piankowe o wymiarach 120/60/1,5 cm lub 100/60/1,5 cm
piłki duże o średnicy 65 cm
piłki małe softgym overball o średnicy 20-26 cm
tubingi z uchwytami o długości 1,2 m, opór średni
Dysk równoważny Disco Dome średnica 55 cm z antypoślizgową podstawą
Flexi-Bar - drążek zakończony dwoma ciężarkami z naturalnego kauczuku, wzmocniony włóknem szklanym. Osiągający amplitudę drgań wynoszącą 4,6 herca zapewniającą właściwą częstotliwość do trenowania muskulatury głębokiej. Waga 508 g
stepy o wymiarach 90/35 cm, 3 stopnie regulacji wysokości, waga 7 kg
hantle 1-2 kg.
Dla części IV potrzebny sprzęt (ilość 20 sztuk lub kompletów)
maty piankowe o wymiarach 120/60/1,5 cm lub 100/60/1,5 cm
piłki duże o średnicy 65 cm
piłki małe softgym overball o średnicy 20-26 cm
tubingi z uchwytami o długości 1,2 m, opór średni
XCO Trainer para z uchwytami i opaskami na ręce, długość 26 cm, średnica 4,5 cm, waga 600 g, wykonany z aluminium i plastiku.
Dysk równoważny Disco Dome średnica 55 cm z antypoślizgową podstawą
Flexi-Bar - drążek zakończony dwoma ciężarkami z naturalnego kauczuku, wzmocniony włóknem szklanym. Osiągający amplitudę drgań wynoszącą 4,6 herca zapewniającą właściwą częstotliwość do trenowania muskulatury głębokiej. Waga 508 g
stepy o wymiarach 90/35 cm, 3 stopnie regulacji wysokości, waga 7 kg
hantle 1-2 kg.
sztangi z obciążeniami ( 1,25; 2,5; 5kg ).
dla części VII potrzebny sprzęt (ilość 20 sztuk lub kompletów)
maty piankowe o wymiarach 120/60/1,5 cm lub 100/60/1,5 cm
piłki duże o średnicy 65 cm
piłki małe softgym overball o średnicy 20-26 cm
klocki do jogi
pasy do jogi
dla części VII potrzebny sprzęt (ilość 20 sztuk lub kompletów)
maty piankowe o wymiarach 120/60/1,5 cm lub 100/60/1,5 cm
piłki duże o średnicy 65 cm
piłki małe softgym overball o średnicy 20-26 cm
dla części V i VI oraz IX, X, Zamawiający nie stawia wymagania dysponowania sprzętem.
- Doświadczenie:
dla części od I do X
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca samodzielnie lub jeden z członków konsorcjum lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) wykaże, iż:
- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum:
-dwie usługi polegające na prowadzeniu zajęć w zakresie rekreacji ruchowej np. spinning, aerobik, siłownia, Nordic Walking, o wartości nie niższej nniż 5 000,00 zł brutto każda;
W przypadku usługi wykonywanej (tj. rozpoczętej, a nie zakończonej) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość tej części może być przez Wykonawcę wskazana na poczet wymaganej, dla celów wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, łącznej wartości usługi w zakresie świadczonych usług informatycznych.
- Dysponuje osobami:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, po 1 osobie dla każdej części, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie,
dla części od I do IV i VIII w prowadzeniu zajęć treningowych poprawiających kondycję i aerobiku - po 1 osobie dla każdej części oraz posiadające wykształcenie lub stosowne udokumentowane uprawnienia do prowadzenia zajęć,
dla części od V i VI w prowadzeniu zajęć treningowych poprawiających kondycję oraz posiadających potwierdzenie z przeszkolenia dla prowadzących zajęcia o nazwie "zumba" wydane przez właściciela marki,członkostwo w ZIN (Zumba Instructor Network), doświadczenie w nauczania tańca, w tym bachaty - po 1 osobie dla każdej części,
dla części VII, w prowadzeniu zajęć treningowych poprawiających kondycję oraz posiadających potwierdzenie z przeszkolenia dla prowadzących zajęcia o nazwie "joga" 1 osoba,
dla części IX w prowadzeniu zajęć treningowych poprawiających kondycję oraz posiadających potwierdzenie z przeszkolenia dla prowadzących zajęcia o nazwie "spinning" wydane przez właściciela marki, uprawnienia do prowadzenia zajęć (minimum Spinning Instuctor Clinic - lub wyższy),
dla części X w prowadzeniu zajęć treningowych poprawiających kondycję na siłowni, wymagane wykształcenie lub uprawnienia instruktorskie (instruktor sportów siłowych)- 1 osoba.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
Stosownie do art 29 ust. 3a ustawy w okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
czynności ; prowadzenie zajęć w zakresie rekreacji ruchowej - dla każdej części 1 osoba.
Przed zawarciem umowy w/s realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w czynności oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia.
Nieprzedłożenie wykazu pracowników bądź oświadczenia o których mowa powyżej najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc składać Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia.
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi w/w czynności. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie zanonimizowanych kopii umów wraz z oświadczeniem w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.
Nieprzedłożenie polisy najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa powyższy dokument dotyczący tych podmiotów. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów.
1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykaz usług- załącznik nr 4 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami i wymaganiami Zamawiającego, i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
W przypadku złożenia innych dokumentów Wykonawca winien przedłożyć uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
termin płatności | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/01/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: AEROBIK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Poniedziałek
godz. 9.00 Nordic Walking
godz. 11.00 Gimnastyka dla Seniorów
godz. 15.00 Zdrowy Kręgosłup
godz. 17.00 XCO
Środa
godz. 9.00 Zdrowy Kręgosłup
godz. 11.00 Nordic Walking
godz. 17.00 Flexibar
godz. 19.00 Fitball
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posidane doświadczenie | 30 |
termin płatności | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: AEROBIK II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wtorek
godz. 16.00 Płaski Brzuch
godz. 18.00 Speedball
Czwartek
godz. 9.00 XCO
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
termn płatności | 10 |
Część nr: 3
Nazwa: AEROBIK III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Poniedziałek
godz. 18.00 Step
godz. 20.00 Flexibar
Środa
godz. 9.00 Dance
godz. 11.00 Gimnastyka Zdrowotna
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
termin płatności | 10 |
Część nr: 4
Nazwa: AEROBIK IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wtorek
godz. 16.00 XCO
godz. 18.00 Trening funkcjonalny
godz. 20.00 Sztangi
Czwartek
godz. 11.00 Sztangi
godz. 16.00 Kalistenika
CZĘŚĆ 5 - ZUMBA
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
tern płatności | 10 |
Część nr: 5
Nazwa: ZUMBA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Poniedziałek
godz. 18.00 Zumba
godz. 20.00 Zumba
Środa
godz. 19.00 Zumba
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
termin płatności | 10 |
Część nr: 6
Nazwa: ZUMBA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wtorek
godz. 18.00 Zumba
Czwartek
godz. 10.00 Zumba
godz. 20.00 Zumba
Niedziela
godz. 11.00 Zumba
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
termin płatności | 10 |
Część nr: 7
Nazwa: JOGA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wtorek
godz. 18:30 Joga
Sobota
godz. 12:30 Joga
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
termin płatności | 10 |
Część nr: 8
Nazwa: AEROBIK V
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wtorek
godz. 11:00 Pilates
godz. 19:30 Stretching
Środa
godz. 19:30 Pilates
godz. 19:30 Tabata
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
termin płatności | 10 |
Część nr: 9
Nazwa: SPINNING
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Poniedziałek
godz. 17.30 Endurance
Czwartek
godz. 18.30 Endurance
godz. 19.30 Endurance
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświadczenie | 30 |
termin płatności | 10 |
Część nr: 10
Nazwa: SIŁOWNIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opieka instruktorska od poniedziałku do piątku w godzinach 15.00 -21.00 oraz sobota i niedziela w godzinach 9.00-15.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1, 98336000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadane doświasczene | 30 |
termin płatności | 10 |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktyki zażywania substancji psychoaktywnych i przeciwdziałania przemocy.
- Obsługa Low Impact Renewable Energy Conference organizowanej z okazji 10-lecia Systemu KZR INiG przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 18-20 listopada 2024 r.
- Organizacja wypoczynku letniego na terenie Polski (nad morzem, w górach, nad jeziorami) dla dzieci i młodzieży w wieku 7 do 16 lat z terenu województwa lubuskiego.
- Organizacja wycieczek dla Seniorów (60+) na rzecz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piasecznie
- "Modernizacja obiektu krytej pływalni w Limanowej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.