eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wielka Wieś, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Wielka Wieś: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wielka Wieś, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy.
Numer ogłoszenia: 71554 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka- wies.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wielka Wieś, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Wielka Wieś (teren całej Gminy jest jednym sektorem) 2. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 3. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odbioru zużytych i bezużytecznych leków 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie odpadów do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 5. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych musi być zgodne z hierarchią postępowania z odpadami określoną w art. 4 ust. 1 Dyrektywy Ramowej UE w sprawie odpadów 2008/98/WE. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy i przekazanych przez właścicieli nieruchomości na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Wielka Wieś Uchwała nr XXVI/255/2013 z dnia 31 stycznia 2013 w szczególności: Tabela 6.1 Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia i ich kody 20 oraz odpady z podgrupy 15 01, i z grupy 17 tj. 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07,17 02 01,17 02 02, 17 02 03,17 03 02,17 04 01,17 04 02, 17 04 03,17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11,17 05 08,17 06 04,17 08 02,17 09 04 oraz 20 03 99,16 01 03. Lp. Rodzaje odpadów 1 komunalne odpady zmieszane i pozostałości z sortowania odpadów komunalnych 2 papier i tektura w tym opakowania, gazety i czasopisma. 3 tworzywa sztuczne , metal, opakowania wielomateriałowe 4 Szkło i odpady opakowaniowe ze szkła 5 Ulegające biodegradacji, odpady zielone 6 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 7 odpady wielkogabarytowe 8 Budowlane i rozbiórkowe 9 niebezpieczne 10 opony 11 popiół 7. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 120 l i 240 l. Wykonawca w ramach umowy z Zamawiającym dostarczy pojemniki do gospodarstw w ilościach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Wielka Wieś Uchwała nr XXVI/255/2013 z dnia 31 stycznia 2013 do odbioru opadów zmieszanych Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego dostarczy właścicielom nieruchomości pojemniki (kubły) na cały okres trwania umowy po podpisaniu umowy nie później jednak niż do dnia 25.06.2015r. według harmonogramu dostarczenia dla każdej miejscowości, ustalonego z Zamawiającym. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego dostarczy właścicielom nieruchomości worki na pierwsze wyposażenie po podpisaniu umowy nie później jednak niż do dnia 25.06.2015r. według harmonogramu dostarczenia dla każdej miejscowości ustalonego z Zamawiającym a na kolejne wyposażenie każdorazowo przy odbiorze odpadów komunalnych. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego w trakcie trwania umowy zobowiązany jest do dostarczenia pojemników i worków do nowo powstałych punktów odbioru odpadów. Dostarczone kubły muszą być czyste i w dobrym stanie technicznym. Uwaga 3: Wykonawca w ramach umowy z Zamawiającym wyposaży nieodpłatnie nieruchomości w pojemniki w ilościach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Wielka Wieś Uchwała nr XXVI/255/2013 z dnia 31 stycznia 2013 do odbioru opadów. 8. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy będzie się odbywać w systemie workowym o pojemności 120 l. Wykonawca będzie bezpłatnie dostarczał worki do gospodarstw w ilości odpowiadającej ilości worków odebranych selektywnie zebranych odpadów każdego rodzaju. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości worki standardowe (dostosowane do stojaków) oraz w sposób zapobiegający zniszczeniu, zagubieniu itp.) 9. Do gromadzenia odpadów segregowanych będzie obowiązywał system czterech kolorowych worków: 1) niebieski - papier makulatura i tekstylia, 2) zielony - szkło i opakowania szklane, 3) żółty - tworzywa sztuczne, metale, 4) brązowy - odpady ulęgające biodegradacji. 10. Sposób odbioru odpadów komunalnych: 1) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: a) w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego, b) w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, c) niezależnie od warunków atmosferycznych, d) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów, 2). Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych określonych w tabeli 6.1 wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zgromadzonych w pojemnikach, w tym w workach spełniających minimalne wymagania zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielka Wieś Uchwała nr XXVI/255/2013 z dnia 31 stycznia 2013r. stanowiącym integralną część specyfikacji 3). W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w pojemnikach, w tym w workach odpowiadających wymaganiom Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielka Wieś, Wykonawca obowiązany jest do ich odebrania oraz poinformowania Zamawiającego o nieruchomości, na której odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający wymaganiom Regulaminu. 4) Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt RTV i AGD, odpady budowlane i rozbiórkowe, niebezpieczne oraz opony które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesję lub przy pergolach śmietnikowych - zgodnie z uzgodnionym z gminą harmonogramem, z uwzględnieniem: a) zbierania sprzętu RTV i AGD w osobnym pojemniku lub osobnym pojazdem, b) zbierania odpadów budowlanych i rozbiórkowych w osobnym pojemniku lub osobnym pojazdem c) zbierania odpadów niebezpiecznych w osobnych pojemnikach lub osobnym pojazdem d) zabezpieczenia przewożonych odpadów przed rozsypywaniem oraz w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: a. zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, b. uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania i odebrania odpadów z miejsc gromadzenia odpadów (altanek śmietnikowych), również w przypadku, gdy ich wysypanie nie nastąpiło w trakcie odbierania. 7) Wykonawcę obowiązuje: a. bezwzględny zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, b. zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c. zakaz mieszania odpadów zebranych na terenie Gminy Wielka Wieś z odpadami zebranymi w innych gminach, d. zakaz mieszania odpadów z posesji zamieszkałych z odpadami z posesji niezamieszkałych, e. zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu. W przypadku wysypania Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.). 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów będących w dyspozycji właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do: rozpatrzenia reklamacji (odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem, brak pojemników - worków na odpady segregowane, zanieczyszczenie terenu w momencie odbioru odpadów przez Wykonawcę) w czasie do 2 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie, faksem lub na adres e-mail. 11. Zagospodarowanie odpadów. 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Komunalnymi,(Uchwała Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 02.07.2012 roku) b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło, tj.: a) w roku 2015 - co najmniej 16% za każdy kwartał, b) w roku 2016 - co najmniej 18 % za każdy kwartał, 3) Osiągane przez Wykonawcę poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 4) Weryfikacja osiąganych przez Wykonawcę poziomów recyklingu wykonywana będzie przez pracowników Zamawiającego na podstawie przekazywanych kwartalnych sprawozdań przez Wykonawcę, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630). 5) W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do maksymalnego ułatwienia właścicielom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych, m.in. poprzez: odbieranie ww. odpadów zebranych w sposób selektywny u źródła. 6) Wykonawca powinien prowadzić działania mające na celu osiągnięcie ww. poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, a także ograniczania składowania odpadów zielonych ulegających biodegradacji, w szczególności przez: a) sprawne dostarczanie właścicielom nieruchomości pojemników do zbierania odpadów komunalnych b) umożliwienie właścicielom nieruchomości wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania dodatkowymi pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych, na podstawie odrębnych umów (bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego), c) sprawne dostarczanie worków na odpady komunalne zbierane selektywnie, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielka Wieś 7) Wykonawca musi prowadzić działania mające na celu osiągnięcie ww. poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, a także ograniczania składowania odpadów zielonych ulegających biodegradacji, w szczególności prowadzenie działań informacyjnych edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi. Obowiązek ten będzie realizowany w terminie i w sposób uzgodniony z Zamawiającym, 12. Raporty i inne obowiązki informacyjne 1) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: a) ilości odebranych odpadów szkła, w tym opakowań szklanych [Mg], b) ilości odebranych odpadów papieru i tektury [Mg], c) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań wielomateriałowych [Mg], d) ilości odebranych odpadów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon [Mg], e) wykaz nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne zmieszane i pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, z podaniem ilości odebranych odpadów [Mg] f) wykaz nieruchomości , od których zostały odebrane odpady segregowane g) wykaz nieruchomości, z których odbierane są odpady popiołu - dwukrotnie w trakcie trwania umowy, w miesiącu kwietniu 2016 i 2017 r., h) wykaz nieruchomości z których odbierane są odpady biodegradowalne z podaniem ilości odebranych odpadów[Mg] i) wykaz nieruchomości z których odbierane są odpady budowlane i rozbiórkowe z podaniem ilości odebranych odpadów [Mg] j) wykaz nieruchomości z których odebrano odpady niebezpieczne z podaniem ilości odebranych odpadów[Mg] k) sposobach zagospodarowania ww. odpadów, 2) Raporty muszą być przekazane w formie pisemnej i elektronicznej - uzgodnionej z Zamawiającym. 3) Prawidłowo sporządzony raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 4) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielka Wieś gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do obierania w niewłaściwych pojemnikach. Informacja powinna zawierać w szczególności: a) adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielka Wieś, b) zdjęcia w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy. Zdjęcia muszą zostać wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników, w tym worków do konkretnej nieruchomości, 5) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy lub na których powstały odpady, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 6) Informacje, o których mowa powyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pisemnie i drogą elektroniczną. 13. Częstotliwość odbierania. Harmonogram. 1) Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów w sposób, opisany w tabeli 13.1 Tabela 13.1.Sposób, ilość i częstotliwość odbierania odpadów zmieszanych oraz odpadów wysegregowanych Rodzaj i ilości odpadów komunalnych zbieranych selektywnie Sposób odbioru Częstotliwość odbierania komunalne odpady zmieszane, w tym popiół w każdej ilości pojemniki, - bezpośrednio od mieszkańców nieruchomości 2 razy w miesiącu nie rzadziej jednak niż co 2 tygodnie biodegradowalne i odpady zielone w każdej ilości worki - bezpośrednio od mieszkańców nieruchomości szkło, w tym opakowania szklane w każdej ilości worki - bezpośrednio od mieszkańców nieruchomości 1 raz w miesiącu nie rzadziej jednak niż co 4 tygodnie papier, tektura w każdej ilości worki - bezpośrednio od mieszkańców nieruchomości tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe w każdej ilości worki - bezpośrednio od mieszkańców nieruchomości zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, w każdej ilościwystawka - bezpośrednio od mieszkańców nieruchomości 2 razy w roku meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony, popiół w każdej ilości Budowlane W ilości do 0,5 m3 w skali roku od każdej nieruchomości pojemniki, w tym worki - bezpośrednio od mieszkańców nieruchomości po zgłoszeniu potrzeby przez właściciela Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów oraz wymagań określonych w tabeli 13.1 w szczególności biorąc pod uwagę, iż odbiór odpadów nie może następować w niedziele i święta i w dni ustawowo wolne od pracy. Harmonogram musi obejmować również odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony i popiół. 1) Pierwszy harmonogram obejmujący okres od dnia 1 lipca 2015 do dnia 31 grudnia 2015 r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie 15 dni od dnia podpisania umowy lecz nie później niż do 15 czerwca 2015 roku. 2) Kolejny harmonogram powinien obejmować rok kalendarzowy. Wykonawca przekaże harmonogram Zamawiającemu w terminie co najmniej 30 dni przed początkiem roku kalendarzowego. 3) Harmonogram powinien być sporządzony w ten sposób, że odbiór odpadów, które odbierane są co najmniej 2 razy w miesiącu, lub rzadziej, powinien zostać ustalony w ten sam dzień miesiąca, np. każda druga środa miesiąca. 4) W przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. 5) Zadaniem Wykonawcy jest sporządzenie harmonogramu zapewniające regularność i powtarzalność odbierania, by mieszkańcy mogli w łatwy sposób zaplanować przygotowanie odpadów do odebrania. 6) Przygotowując harmonogram wykonawca uwzględnia m.in. względy sanitarne punktów zbiórki odpadów komunalnych przy domach wielorodzinnych i posesjach indywidualnych (fermentacja odpadów w pojemnikach, kontenerach, żerowanie gryzoni, bezdomnych zwierząt itp.) oraz potrzeby właścicieli nieruchomości. 7) Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: a) powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów, b) nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, a w szczególności reklam, itp. c) powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości. 8) Wykonawca powinien umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres na jaki został przygotowany. Zamawiający również umieści harmonogram na własnej stronie internetowej. 9) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości po 1 egzemplarzu w formie papierowej dla każdego właściciela. 10) Harmonogram przygotowany na wymagany okres obowiązuje do końca roku na który został ustalony. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie Zamawiającego w sposób określony w umowie oraz właścicieli nieruchomości o zmianie. 11) Harmonogram co do treści i formy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt harmonogramu w formie pliku Word lub pdf bez zabezpieczeń i haseł. Zamawiający zaakceptuje harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie 7 dni od jego otrzymania. Wykonawca w terminie 7 dni wprowadzi uwagi Zamawiającego oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. IV. Wymagania wobec Wykonawcy związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia następujących wymagań formalnych: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności: 1) posiadania aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w przepisach art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012, poz. 391 z poźn. zm.), prowadzonego przez właściwy organ, 2) posiadania aktualnego wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, 3) posiadania wydanego przez właściwy organ aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, 4) posiadania wydanego przez właściwy organ aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi przetwarzającemu odpady poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie, wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy, 5) posiadania umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu Zachodniego, o której mowa w Uchwale Nr XXV/397/12 z dnia 02.07.2012 roku Sejmiku Województwa Małopolskiego na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, 2) posiadania sprzętu/wyposażenia niezbędnego do wykonywania przedmiotu umowy określonego w SIWZ, w niniejszym dokumencie oraz w obowiązujących przepisach prawnych. 3) Wykonawca obowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U.: 2013r., poz. 122). W szczególności zobowiązany jest .: 1) posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Wielka Wieś lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Wielka Wieś, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: a) teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145), e) baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej, 2) trwale i czytelnie oznakować pojazdy, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, 3) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, 4) zapewnić, aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 5) zapewnić, aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, 6) poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, 7) na koniec każdego dnia roboczego opróżniać pojazdy z odpadów i parkować wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, 8) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, 9) wyposażyć pojazdy w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych (system GPS), 10) wyposażyć pojazdy w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikacje tych danych. 11).Przechowywać dane pochodzące z systemu monitoringu i systemu czujników, o których mowa w powyższych punktach w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres 2 lat od dnia ich zapisania. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz weryfikację przechowywanych danych. Dane powinny być udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego. 4) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielka Wieś. 5) Zakazuje się Wykonawcy mieszania odpadów komunalnych zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z odpadami zebranymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, jak i również odpadów powstających w innych (sąsiednich) gminach. 6) Wykonawca obowiązany jest do spełniania wymagań opisanych w ust. 1 ,2,3,4,5 przez cały okres realizacji zamówienia. 7) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia a w szczególności 1) specjalistycznymi jednostkami transportowymi, z zainstalowanymi nadajnikami GPS umożliwiającymi śledzenie trasy pojazdu wraz z programem do odczytu danych, w tym: a) min. 4 samochodami specjalnymi (śmieciarka) na odpady, przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemnościach od 120 l do 240, b) min. 4 samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w workach, c) min.2 samochodami specjalnym z HDS przystosowanym do odbioru odpadów, wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów budowlanych, opon i popiołu 2) pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu, 3) w razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach, 8) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowaniem informatycznym systemem monitorowania pojazdów opartym na satelitarnym systemie lokalizacji GPS umożliwiającym trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o co najmniej bieżącej i historycznej pozycji pojazdów, miejscach postoju, historii tras, przebiegach, godzinach pracy, sygnalizację, jeżeli pojazd z wyznaczonej floty znajdzie się poza wyznaczonym obszarem, a także dostarczanie raportów zawierających ww. informacje oraz systemem czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych. Gmina zastrzega sobie prawo zapoznania się z zapisami sytemu lokalizacji GPS pojazdów obsługujących Gminę Wielka Wieś w zakresie przedmiotowego zamówienia celem weryfikacji i kontroli sprawozdań przedstawianych przez Zamawiającego z realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania oprogramowania komputerowego kompatybilnego z oprogramowaniem używanym przez Zamawiającego do obsługi systemu odbioru odpadów z terenu Gminy Wielka Wieś. -tj. System Districtus - opłaty za usuwanie odpadów. Firma Korelacja SI Sp. z o. o w Krakowie przy ul. Juliusza Lea 114 UWAGA 4 Wykonawca winien posiadać w swojej ofercie pojazdy zapewniające odbiór odpadów komunalnych z każdej zamieszkałej nieruchomości na terenie Gminy Wielka Wieś..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 20 tys. złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: -aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności na transportu odpadów, -aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów - w przypadku, gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że wykonał/wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum 1.000 Mg

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - czteroma samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemnościach 120 l i 240 l, - czteroma samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w workach. - dwoma samochodem wyposażonym w HDS, przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlanych, popiołu, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy 00/100 zł),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wskazać co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum 1.000 Mg;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta - zał. nr 1 Oświadczenie Wykonawcy dot. art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin płatności faktury za wykonaną usługę - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z potrzeb Zamawiającego lub z przyczyn dotyczących Zamawiającego lub też z przyczyn obiektywnych, niezależnych od żadnej ze stron i dotyczy: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3) wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca wykaże ze zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 5) wprowadzenia zmian w załączniku nr 1 do umowy - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i jego realizacji - w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia - jedynie w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 6) wprowadzenia zmian w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia, 7) zmian, do których strony upoważnione są na podstawie ustawy. 3. W związku z wskazanymi w ust. 2 pkt 1-5 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, pok. 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.