Ogłoszenie nr 71550 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Radom: Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny
670897379, ul.
11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483453103, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks
483452002.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w forme pisemnej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego
Numer referencyjny: 17/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE NR I REJON RADOMSKI - Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia / wykaz asortymentowo ilościowy ZADANIE NR II REJON PŁOCKI - Załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia / wykaz asortymentowo ilościowy ZADANIE NR III REJON OSTROŁĘCKI - Załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia / wykaz asortymentowo ilościowy ZADANIE NR IV REJON SIEDLECKI - Załącznik nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia / wykaz asortymentowo ilościowy ZADANIE NR V REJON CIECHANOWSKI - Załącznik nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia / wykaz asortymentowo ilościowy ZADANIE I REJON RADOMSKI 1. KWP z siedzibą w Radomiu ul. 11-go listopada 37/59 26-600 Radom 2. Magazyn Wydziału GMT KWP zs. w Radomiu KP Pionki ul. Leśna 15 Pionki 26-670 3. Laboratorium Kryminalistyczne KWP z siedzibą w Radomiu ul. Limanowskiego 95 26-600 Radom 4. Komenda Miejska Policji w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom 5. Komenda Powiatowa Policji w Białobrzegach ul. Żeromskiego 23 26-800 Białobrzegi 6. Komenda Powiatowa Policji w Lipsku ul. Spacerowa 31A 27-300 Lipsko 7. Komenda Powiatowa Policji w Kozienicach ul. Radomska 1 26-900 Kozienice 8. Komenda Powiatowa Policji w Zwoleniu Pl. Kochanowskiego 10 26-700 Zwoleń 9. Komenda Powiatowa Policji w Grójcu ul. Brzozowa 108 05 - 600 Grójec 10. Komenda Powiatowa Policji w Przysusze ul. 3 Maja 8 26-400 Przysucha 11. Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu ul. Kościuszki 194 26-500 Szydłowiec ZADANIE II REJON PŁOCKI 1. SPPP w Płocku ul. Zglenickiego 42 Płock 09-400 2. Komenda Miejska Policji w Płocku ul. Kilińskiego 8 09-400 Płock 3. Komenda Powiatowa Policji w Gostyninie ul. 3 Maja 17 09 - 500 Gostynin 4. Komenda Powiatowa Policji w Sierpcu ul. Kilińskiego 24 c 09-200 Sierpc 5. Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie ul. Warszawska 23 96-500 Sochaczew 6. Komenda Powiatowa Policji w Żurominie ul. Warszawska 8 09-300 Żuromin 7. Komenda Powiatowa Policji w Żyrardowie ul. Chopina 4 96-300 Żyrardów 8. Oddział Zamiejscowy KGP ul. Kilińskiego 8 09-400 Płock ZADANIE III REJON OSTROŁĘCKI 1. Oddział Zamiejscowy KGP ul. Janusza Korczaka 16 07-410 Ostrołęka 2. Komenda Miejska Policji w Ostrołęce ul. Janusza Korczaka 16 07-410 Ostrołęka 3. Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej ul. Karola Piłata 12 07-300 Ostrów Mazowiecka 4. Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie ul. Kościuszki 13 07-200 Wyszków ZADANIE IV REJON SIEDLECKI 1. Komenda Miejska Policji w Siedlcach ul. Starowiejska 66 08-110 Siedlce 2. Komenda Powiatowa Policji w Garwolinie ul. Stacyjna 23 08-400 Garwolin 3. Komenda Powiatowa Policji w Łosicach ul. Kolejowa 6 08-200 Łosice 4. Komenda Powiatowa Policji w Sokołowie Podlaskim ul. Wolności 50 08-300 Sokołów Podlaski 5. Komenda Powiatowa Policji w Węgrowie ul. Piłsudskiego 6 07-100 Węgrów ZADANIE V REJON CIECHANOWSKI 1. Komenda Powiatowa Policji w Ciechanowie ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25 06-400 Ciechanów 2. Komenda Powiatowa Policji w Płońsku ul. 1 Maja 3 09-100 Płońsk 3. Komenda Powiatowa Policji w Pułtusku ul. Rynek 23 06-100 Pułtusk 4. Komenda Powiatowa Policji w Makowie Mazowieckim ul. Łąkowa 3 06-200 Maków Mazowiecki 5. Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu ul. Świerkowa 5 06-300 Przasnysz 6. Komenda Powiatowa Policji w Mławie ul. Sienkiewicza 1 06-500 Mława
II.5) Główny kod CPV: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji: 1. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od dnia podpisania przez strony aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: okręg radomski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR I REJON RADOMSKI
REJON RADOMSKI
1. KWP z siedzibą w Radomiu
ul. 11-go listopada 37/59
26-600 Radom
2. Magazyn Wydziału GMT KWP zs. w Radomiu
KP Pionki ul. Leśna 15
Pionki 26-670
3. Laboratorium Kryminalistyczne
KWP z siedzibą w Radomiu
ul. Limanowskiego 95
26-600 Radom
4. Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
5. Komenda Powiatowa Policji w Białobrzegach
ul. Żeromskiego 23
26-800 Białobrzegi
6. Komenda Powiatowa Policji w Lipsku
ul. Spacerowa 31A
27-300 Lipsko
7. Komenda Powiatowa Policji w Kozienicach
ul. Radomska 1
26-900 Kozienice
8. Komenda Powiatowa Policji w Zwoleniu
Pl. Kochanowskiego 10
26-700 Zwoleń
9. Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
ul. Brzozowa 108
05 - 600 Grójec
10. Komenda Powiatowa Policji w Przysusze
ul. 3 Maja 8
26-400 Przysucha
11. Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu
ul. Kościuszki 194
26-500 Szydłowiec
ilość ryz 13957
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31097644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: II
Nazwa: rejon płocki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR II REJON PŁOCKI
REJON PŁOCKI
1. SPPP w Płocku
ul. Zglenickiego 42
Płock 09-400
2. Komenda Miejska Policji w Płocku
ul. Kilińskiego 8
09-400 Płock
3. Komenda Powiatowa Policji w Gostyninie
ul. 3 Maja 17
09 - 500 Gostynin
4. Komenda Powiatowa Policji w Sierpcu
ul. Kilińskiego 24 c
09-200 Sierpc
5. Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
ul. Warszawska 23
96-500 Sochaczew
6. Komenda Powiatowa Policji w Żurominie
ul. Warszawska 8
09-300 Żuromin
7. Komenda Powiatowa Policji w Żyrardowie
ul. Chopina 4
96-300 Żyrardów
8. Oddział Zamiejscowy KGP
ul. Kilińskiego 8
09-400 Płock
ilość ryz 6724
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31097644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: III
Nazwa: rejon ostrołęcki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR III REJON OSTROŁĘCKI
REJON OSTROŁĘCKI
1. Oddział Zamiejscowy KGP
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka
2. Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka
3. Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
4. Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie
ul. Kościuszki 13
07-200 Wyszków
ilość ryz 3870
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31097644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: IV
Nazwa: reon siedlecki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR IV REJON SIEDLECKI
REJON SIEDLECKI
1. Komenda Miejska Policji w Siedlcach
ul. Starowiejska 66
08-110 Siedlce
2. Komenda Powiatowa Policji w Garwolinie
ul. Stacyjna 23
08-400 Garwolin
3. Komenda Powiatowa Policji w Łosicach
ul. Kolejowa 6
08-200 Łosice
4. Komenda Powiatowa Policji w Sokołowie Podlaskim
ul. Wolności 50
08-300 Sokołów Podlaski
5. Komenda Powiatowa Policji w Węgrowie
ul. Piłsudskiego 6
07-100 Węgrów
ilość ryz 5216
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31097644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: V
Nazwa: rejon ciechanowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR V REJON CIECHANOWSKI
REJON CIECHANOWSKI
1. Komenda Powiatowa Policji w Ciechanowie
ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25
06-400 Ciechanów
2. Komenda Powiatowa Policji w Płońsku
ul. 1 Maja 3
09-100 Płońsk
3. Komenda Powiatowa Policji w Pułtusku
ul. Rynek 23
06-100 Pułtusk
4. Komenda Powiatowa Policji w Makowie Mazowieckim
ul. Łąkowa 3
06-200 Maków Mazowiecki
5. Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu
ul. Świerkowa 5
06-300 Przasnysz
6. Komenda Powiatowa Policji w Mławie
ul. Sienkiewicza 1
06-500 Mława
ilość ryz 5233
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31097644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
- Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.