eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa serwohydraulicznego systemu badawczego z akcesoriami (maszyny wytrzymałościowej) do badań zmęczeniowych ? 100 kN wg opisu oraz oprogramowania do obsługi maszyny wytrzymałościowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Kraków: Dostawa serwohydraulicznego systemu badawczego z akcesoriami (maszyny wytrzymałościowej) do badań zmęczeniowych ? 100 kN wg opisu oraz oprogramowania do obsługi maszyny wytrzymałościowej
Numer ogłoszenia: 71541 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwohydraulicznego systemu badawczego z akcesoriami (maszyny wytrzymałościowej) do badań zmęczeniowych ? 100 kN wg opisu oraz oprogramowania do obsługi maszyny wytrzymałościowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwohydraulicznego systemu badawczego z akcesoriami (maszyny wytrzymałościowej) do badań zmęczeniowych ? 100 kN wg opisu oraz oprogramowania do obsługi maszyny wytrzymałościowej System powinien zapewnić obciążenie: siłę statyczną 100 kN zarówno przy ściskaniu jak i rozciąganiu, siłę dynamiczną ? 100 kN System musi być zintegrowany z istniejącym wyposażeniem laboratorium: Mostek MGC+ prod. HBM z programem akwizycji wyników CATMAN. Wszystkie podzespoły systemu badawczego powinny być nowe, urządzenia używane lub wykorzystywane wcześniej do pokazów nie zostaną zaakceptowane. Wymagania dodatkowe - znak CE - świadectwo wzorcowania maszyny wytrzymałościowej. - szkolenie pracowników w zakresie obsługi maszyny wytrzymałościowej ma być potwierdzone stosownym certyfikatem. - wymagane parametry techniczne Wykonawca musi udokumentować stosownym certyfikatem lub pomiarem przy odbiorze maszyny wytrzymałościowej. Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć instrukcję obsługi systemu w języku polskim; Wykonawca musi przedstawić wykaz niezbędnych do użytkowania systemu instalacji wraz z podaniem wszystkich parametrów (np. instalacja elektryczna, system chłodzenia), które Zamawiający winien wykonać przed dostawą . Wymagane warunki gwarancji i serwisu: okres gwarancji na dostarczony urządzenia systemu minimum 12 miesięcy, licząc od daty od zakończenia rozruchu i sporządzenia protokołu odbioru potwierdzającego sprawność techniczną urządzeń i ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzania w okresie gwarancji. okres rękojmi 2 lat , licząc od daty od zakończenia rozruchu, czas reakcji serwisu 48 godzin od zgłoszenia czas naprawy 14 dni (w przypadku konieczności sprowadzenia lub wyprodukowania nietypowych części naprawa może się wydłużyć do 30 dni). Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ będący integralną częścią SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.20.00 - Serwo-hydrauliczna aparatura testująca 48.78.30.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółową specyfikację techniczną oferowanego systemu pozwalającą na ocenę zgodności oferowanych urządzeń (systemu) z wymaganiami SIWZ zawierającą również : - typ, model, producenta urządzenia, - parametry techniczne (w tym wagę urządzenia i wymiary przesyłki) - wykaz koniecznych do wykonania przed dostawą instalacji (np. instalacja elektryczna, system chłodzenia), niezbędnych do użytkowania systemu (wraz z podaniem wszystkich parametrów)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - o ile dotyczy - Załącznik nr 9 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres dostępności części zamiennych (liczony w latach) - 2
  • 3 - Kompatybilność systemów sterowania i oprogramowania oraz przyrządów pomiarowo-sterujących Tak 10 Nie 0 - 8
  • 4 - Parametry techniczne - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: dopuszcza się zmianę ustalonego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji: ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy. terminu realizacji umowy w przypadku: jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu oprogramowania/ elementu została zakończona na etapie realizacji umowy. Zamawiający przewiduje zmianę terminu płatności za wykonaną usługę w przypadku opóźnienia wpływu na konto Zamawiającego kolejnej transzy środków finansowych na realizację projektu. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9,pokój nr 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9,pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wzmocnienie potencjału dydaktycznego Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego FunduszuSpołecznego. Kryteia oceny ofertCena (koszt) 70 Okres dostępności części zamiennych (liczony w latach) 2 Kompatybilność systemów sterowania i oprogramowania oraz przyrządów pomiarowo-sterujących. Tak - 10 /Nie - 0 8 Parametry techniczne 20 Sztywność ramy wytrzymałościowej przy maksymalnym obciążeniu i maksymalnej wysokości roboczej [N/m] 4 Zakres przestrzeni roboczej pomiędzy zamontowanymi uchwytami [mm] 3 Prześwit poziomy pomiędzy kolumnami [mm] 3 Maksymalna szybkość zadawania odkształcenia [mm/s] 2 Minimalna szybkość zadawania odkształcenia [mm/s] 2 Maksymalna podwójna amplituda przemieszczenia dla podwójnej amplitudy siły 100 kN przy częstotliwości 5 Hz (dla przebiegów cyklu o kształcie sinusoidy) [mm]3 Maksymalna podwójna amplituda przemieszczenia dla podwójnej amplitudy siły 100 kN przy częstotliwości 10 Hz (dla przebiegów cyklu o kształcie sinusoidy) [mm] 3 Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: -dostawa maszyny wytrzymałościowej, rozruch do 16.11.2015, przeszkolenie pracowników do 14 dni od dostawy, dostawa oprogramowania do 22.09.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.