eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa filtrów do pojazdów samochodowych dla Warsztatów Technicznych Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-22

Ogłoszenie nr 71513 - 2017 z dnia 2017-04-22 r.

Warszawa: Dostawa filtrów do pojazdów samochodowych dla Warsztatów Technicznych Jednostki Wojskowej Nr 6021.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34761-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38757-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 6021, krajowy numer identyfikacyjny 146268471, ul. Żwirki i Wigury  9/13, 00-909  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 261847581, faks 261847577, e-mail ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ozgst.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa filtrów do pojazdów samochodowych dla Warsztatów Technicznych Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

27/2017/PN/CZOŁG.SAM

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna (partiami) dostawa fabrycznie nowych części, spełniających normy jakości: "O", "Q" w opakowaniu fabrycznym oraz oznakowane kodem kreskowym, zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03 stycznia 2014r. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34300000-3, 42913300-2, 4291300-3, 42913500-4 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr od 1.1.do 1.4. treści SIWZ. 3.Miejscem dostawy będą Magazyny Techniczne Jednostki Wojskowej Nr 6021 w Warszawie (w dni robocze), pomiędzy godziną 08.00 a 13.00 tj.: ? ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa (teren JW 6021), ? ul. 29 listopada 1, 00-904 Warszawa (teren JW 2420). 4.WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. Z dostawą przedmiotu zamówienia wiąże się rozładunek do magazynu ZAMAWIAJĄCEGO. 5.Przekazanie/przyjęcie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej przez WYKONAWCĘ oraz protokołu przyjęcia/przekazania z wyszczególnioną ilością przedmiotu zamówienia oraz podaniem nr umowy. Jeden egzemplarz faktury otrzymuje ZAMAWIAJĄCY. 6.W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych lub wad jakościowych oraz niezgodności z przedmiotem zamówienia określonym w umowie dostarczonej partii, ZAMAWIAJĄCY pozostawi przedmiot zamówienia do dyspozycji WYKONAWCY, powiadamiając o stwierdzonych brakach lub wadach. WYKONAWCY nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec ZAMAWIAJĄCEGO. 7.WYKONAWCA winien udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszy niż 12 - mcy a maksymalnie 24 - mcy z zastrzeżeniem, że czas gwarancji rozpoczyna się z dniem ich dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8.ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zapewnienia odbioru (zakupu) min 70% z całej grupy asortymentowej (wyszczególnionej w załącznikach od 1.1. od 1.4. treści SIWZ). Ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO i nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez WYKONAWCĘ jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i zawartej umowy. 9.W związku z możliwymi różnicami konstrukcyjnymi pojazdów zbywanych dla resortu MON ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do wymiany części na inny typ z zachowaniem warunku nie przekroczenia wartości cenowej części odpowiadającej SIWZ. 10.Zamówienia będą składane w oparciu o bieżące potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO, za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną a czas na realizację danej partii zamówienia będzie wynosił do 2 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia (za pośrednictwem faksu lub e-mail.). 11.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 12.Oryginalne części zamienne mogą zostać zastąpione częściami zamiennymi o porównywalnej jakości. Użyte pojęcia oznaczają: 1)Części zamienne oryginalne - to części o tej samej, jakości, co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego przez producenta pojazdu, wytwarzane zgodnie z ustalonymi przez producenta pojazdu specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, dotyczącymi produkcji komponentów lub części do danej marki pojazdu samochodowego, w tym również części zamiennych produkowanych na tej samej linii produkcyjnej, co komponenty lub części. Przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli ich producent zaświadczy, że zostały wytworzone zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta pojazdu i są tej samej jakości, co części stosowane w procesie montażu pojazdu. 2)Zamienniki - to części zamienne porównywalnej jakości z oryginalnymi, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu pojazdów samochodowych. 3)Części zamienne regenerowane - to części zamienne wcześniej używane w pojazdach samochodowych, naprawione lub przywrócone do stanu technicznego zapewniającego ich kompletność i sprawność przy zastosowaniu nowych, oryginalnych elementów i materiałów do ich regeneracji. 13.Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez Zamawiającego nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV: 42913300-2, 42913500-4, 42913000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Filtry do pojazdów marki OPEL
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3463.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INTER CARS,  pboron@intercars.eu,  ul. Powsińska 64,  02-903,  Warszawa,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4260.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4260.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4858,21
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Filtry do pojazdów marki OPEL
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17665.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21728.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21728.17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67062.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Filtry do pozostałych pojazdów i agregatów.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [...]". Brak ważnych ofert.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Filtry do pojazdów osobowych marki SKODA, PASSATI HYUNDAI
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1321.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1625.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1625.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7048,59
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.