eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Widawa › PRZEBUDOWA TERENU ZIELENI URZĄDZONEJ NA RYNKU KOŚCIUSZKI W WIDAWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 71392 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Widawa: PRZEBUDOWA TERENU ZIELENI URZĄDZONEJ NA RYNKU KOŚCIUSZKI W WIDAWIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316984

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 364958

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Widawa, krajowy numer identyfikacyjny 730934571, ul. ul. Rynek Kościuszki  10, 98-170  Widawa, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 43 6721034, faks 43 6721152, e-mail poczta@widawa.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.widawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA TERENU ZIELENI URZĄDZONEJ NA RYNKU KOŚCIUSZKI W WIDAWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIK.271.7.2016.DK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową terenu zieleni urządzonej na Rynku Kościuszki w Widawie. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie utwardzenia kostką brukową nawierzchni gruntowych alejek parkowych; 2) Wydzielenie i aranżacja placu reprezentacyjnego; 3) Przeniesienie kamienia upamiętniającego 600 lecie powstania Widawy do części wschodniej Rynku Kościuszki od strony kościoła; 4) Wymiana istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej chodnika dla ruchu pieszych wokół Rynku wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 480; 5) Wykonanie barier ochronnych przy chodniku od strony północno-wschodniej; 6) Wykonanie kwiatonu murowanego wraz z siedziskiem drewnianym; 7) Przebudowa obszarów zielonych poprzez nasadzenie roślinnością niskopienną; 8) Przyłącze wodociągowe; 9) Przyłącze elektroenergetyczne; 10) Wykonanie nowego oświetlenia parkowego; 11) Wyposażenie w element malej architektury tj. ławki parkowe, kosze na śmieci, tablice informacyjne;


II.4) Główny kod CPV: 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45233300-2, 45233200-1, 45233100-0, 45233253-7, 45112710-5, 45311000-0, 45316100-6, 45112210-0, 45113000-2, 45111220-6, 45111220-6, 45111291-4, 45232150-8, 45332200-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
5 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

FirmaUsługowo - Handlowa ,,MARTOM" Mariusz Rubajczyk, ,  ,  ul. Osmolińska 8/12 lok.56,  98-170,  Zduńska Wola,  kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 322271.58 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/04/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększony zakres robót.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
brak


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.