eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Częstochowa: Dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 71347 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wniesienie do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy, a znajdujących się w siedzibie Zamawiającego druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (zwanych dalej ZPO) zgodnych z KPA, w ilościach, asortymencie oraz o parametrach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy - Opis przedmiotu zamówienia, wzór druku ZPO. 2.Druki ZPO zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Śląskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa i wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez Zamawiającego pomieszczeń. W budynku nie ma windy. 3.Dostarczane druki ZPO muszą być fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania, zniszczenia, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Zapakowane w paczkach po 100 sztuk druków ZPO. Opakowanie winno zabezpieczać druki przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz nadmierną emisją wilgoci zawartej w powietrzu. 4.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na druki zwrotnego potwierdzenia odbioru, w szczególności na trwałość kleju zastosowanego w perforowanych listwach bocznych - w ramach której zobowiąże się do wymiany wadliwych druków ZPO na wolne od wad, w terminie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 5.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Charakterystyka druku ZPO: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 000 sztuk druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (zwanego dalej ZPO), którego treść odpowiada wymaganiom określonym w Kodeksie Postępowania Administracyjnego, zgodnie ze wzorem ZPO prezentowany poniżej. Przedstawiony wzór druku ZPO zawiera treść i rozmieszczenie poszczególnych elementów na druku wymagane przez Zamawiającego. Druki ZPO nie mogą zawierać żadnych dodatkowych informacji, napisów i elementów graficznych poza tymi, które zawiera wzór np. oznaczeń firmowych Wykonawcy, znaków towarowych, treści reklamowych itp. Parametry szczegółowe druku ZPO: - druk wykonany na papierze białym o gramaturze minimum 140 g/m2 (gruby papier offsetowy), - wymiary druku: 160 x 100 mm razem z dwoma perforowanymi pionowymi listwami bocznymi o szer. 10 mm każda, na których znajduje się pasek klejowy o szer. 6-8 mm, zabezpieczony silikonową taśmą o szer. 10 mm ułatwiającą odrywanie podczas naklejania druku ZPO, - wymiary druku po oderwaniu listew bocznych: 140 x 100 mm, - perforacja pionowa winna być wykonana w taki sposób, aby pozwalała na swobodne wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia, - tolerancja wymiarów +/- 1mm, - trwałość zastosowanego kleju powinna wynosić minimum 2 lata od daty dostarczenia towaru, - druki pakowane w paczkach po 100 szt. Opakowanie winno zabezpieczać druki przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz nadmierną emisją wilgoci zawartej w powietrzu. Zamówienie poniżej 135 000 Euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Działalność prowadzona na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełenieni tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełenieni tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełenieni tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełenieni tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełenieni tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3.Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (w treści formularza ofertowego). 4. Trzy sztuki druku zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO). 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, kiedy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b wyżej wskazanej ustawy, winien w Formularzu ofertowym wskazać nazwy (firmy) tychże podwykonawców. W przypadku rezygnacji lub zmiany podwykonawcy, w sytuacji, kiedy zmiana ta dotyczy podmiotu, na zasoby którego powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca wykazujący spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów wg zasad określonych w rozdziale 3 SIWZ następujących dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ; - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjacha: a)zaistnienia obiektywnych okoliczności, niezależnych od stron umowy, w tym w sytuacji ograniczenia środków finansowych zamawiającego przewidzianych na realizację zamówienia, powodujących konieczność zmiany lub rozwiązania umowy; b)zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa tylko w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron postępowania (np. wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach); c)zmian organizacyjnych zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; d)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; e)mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; f)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiana sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 339 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 143 (I piętro, kancelaria główna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.