eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 71308 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Łódź: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
- w części 12 - z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ 2014-2020, - w części 24-29 - w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" (PO RYBY 2014-2020), - w części 30 - z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, krajowy numer identyfikacyjny 47207171500000, ul. al. Piłsudskiego  8, 90051   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6633385, 6633384, e-mail or.info@lodzkie.pl, faks 426 633 391.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.lodzkie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.lodzkie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, Biuro Podawcze (na parterze)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
Numer referencyjny: ZP.272.25.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa: materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje, materiałów promujących RPO WŁ na lata 2014-2020, materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniające rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki UMWŁ, materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich, materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" (PO RYBY 2014-2020) oraz materiałów promocyjnych w ramach działań informacyjno-promocyjnych PROW 2014-2020 w 2017 roku. Przedmiot zamówienia podzielony jest ogółem na 30 części. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwanego dalej SOPZ) stanowi: - Załącznik nr 1A do SIWZ (dla części 1 - 11) - Załącznik nr 1B do SIWZ (dla części 12) - Załącznik nr 1C do SIWZ (dla części 13 - 15) - Załącznik nr 1D do SIWZ (dla części 16 - 23) - Załącznik nr 1E do SIWZ (dla części 24 - 29) - Załącznik nr 1F do SIWZ (dla części 30)

II.5) Główny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe
Dodatkowe kody CPV:18318400-5, 18331000-8, 39294100-0, 30192000-1, 37520000-9, 15842300-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe: Odnośnie pkt II.8): TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać: - dla części 1-7 i 9-11 - w terminie max. do 21 dni od dnia akceptacji wizualizacji produktu (wizualizacji produktu z nadrukiem) przez Zamawiającego - dla części 8 - krówki będą dostarczone w 3 partiach po 100 kg w 3 terminach: 1 partia krówek - w terminie max. do 21 dni od dnia akceptacji wizualizacji produktu (tj. wizualizacji produktu z nadrukiem) przez Zamawiającego, 2 partia krówek - w dniu 01.08.2017 r., 3 partia krówek - w dniu 03.11.2017 r. - dla części 12 - w terminie max. do 40 dni od daty zaakceptowania przez Zamawiającego wizualizacji materiałów promocyjnych - dla części 13 - w terminie max. do 112 dni od dnia podpisania umowy - dla części 14 i 15 - w terminie max. do 40 dni od dnia podpisania umowy - dla części 16-23 - w terminie max. do 40 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od dnia podpisania (zawarcia) umowy - dla części 24-29 - w terminie max. do 21 dni od dnia zawarcia (podpisania) umowy - dla części 30 - w terminie max. do 30 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego (tj. od dnia akceptacji wizualizacji materiałów promocyjnych przesłanych przez Wykonawcę, o której mowa w § 3 ust. 5 projektu umowy dla tej części zamówienia).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że: - w części 1-11: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w sposób należyty wykonali (tj. zakończyli), min. 1 dostawę polegającą na dostarczeniu tych rodzajów produktów, które wskazane są w SOPZ dla danej części tj. od 1 do 11, przy czym w zakresie ilości minimum 50% każdego z rodzajów produktów wskazanych w SOPZ dla danej części/zadania (warunek ten odnosi się do każdej z części 1-11 z osobna tj. do każdej pojedynczej części, na które składana jest oferta), - w części 12: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w sposób należyty wykonali (tj. zakończyli), min. 1 dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych o wartości min. 80.000 PLN brutto - w części 13 i 15: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w sposób należyty wykonali (tj. zakończyli), min. 2 dostawy materiałów promocyjnych każda o wartości min. 30.000 PLN brutto - w części 14: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w sposób należyty wykonali (tj. zakończyli), min. 2 dostawy toreb papierowych każda o wartości min. 3.000 PLN brutto - w części 16 - 23: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w sposób należyty wykonali (tj. zakończyli), min. 2 dostawy materiałów promocyjnych każda o wartości min. 3.000 PLN brutto - w części 24 - 29: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie - w części 30: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w sposób należyty wykonali (tj. zakończyli), min. 3 dostawy materiałów promocyjnych o wartości min. 20.000 PLN brutto każda
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1-4.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
sporządzonego wg wzoru na odpowiednim do danej części przedmiotu zamówienia Załączniku do SIWZ tj.: - na Załączniku nr 4A do SIWZ (jeżeli wykonawca złoży ofertę na część 12) - na Załączniku nr 4B do SIWZ (jeżeli wykonawca złoży ofertę na część 13 lub 15) - na Załączniku nr 4C do SIWZ (jeżeli wykonawca złoży ofertę na część 14) - na Załączniku nr 4D do SIWZ (jeżeli wykonawca złoży ofertę na część 16-23) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenia wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3)oraz b) składa wraz z ofertą zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który musi określać: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt III.3) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 4. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W przypadku części nr 12 zamawiający wymaga próbki odpowiednich materiałów promocyjnych (dotyczy to wyłącznie oferty złożonej na cześć 12) - wykonawcy składający ofertę na cześć 12 zobowiązani są złożyć wraz z ofertą wymaganą próbkę zaproponowanych przez wykonawcę odpowiednich produktów, wskazanych w SOPZ do tej części przedmiotu zamówienia. Próbki te nie będą miały charakteru dokumentu przedmiotowego, lecz będą one służyć wyłącznie ocenie oferty z punktu widzenia kryterium Jakość materiałów promocyjnych. Oznacza to, że w stosunku do tych próbek nie będzie miał zastosowania art. 26 ust. 3 ustawy Pzp tj. brak próbki nie będzie mógł być uzupełniony w trybie ww. przepisu ustawy Pzp, tylko będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - materiały biurowe i eventowe:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - materiały biurowe i eventowe: Poz. 1.1 - długopis 2.200 szt. Poz. 1.2 - Zestaw piśmienniczy 150 szt. Poz. 1.3 - Eko notatnik z długopisem 600 szt. Poz. 1.4 - Karteczki samoprzylepne 1.500 szt. Poz. 1.5 - Pamięć USB 400 szt. Poz. 1.6 - Wieszak na torebkę 1.000 szt. Poz. 1.7 - Smycz do kluczy 5.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6, , , 39294100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40793.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - torba bawełniana

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - torba bawełniana 3.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24000.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - torba kraft:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - torba kraft: Poz. 3.1 - Ekologiczna torba z papieru kraft mała 1.500 szt. Poz. 3.2 - Ekologiczna torba z papieru kraft średnia 1.500 szt. Poz. 3.2 - Ekologiczna torba z papieru kraft duża 1.500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7335.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - stemple do ciastek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - stemple do ciastek 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2758.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - sitka do herbaty

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - sitka do herbaty 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3504.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - ręczniki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - ręczniki 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6, 39294100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5028.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - rekreacja:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - rekreacja: Poz. 7.1 - T-shirt damski z nadrukiem 300 szt. Poz. 7.2 - T-shirt męski z nadrukiem 300 szt. Poz. 7.3 - Komin wielofunkcyjny 300 szt. Poz. 7.4 - Opaska odblaskowa 2.000 szt. Poz. 7.5 - Etui dla biegaczy 500 szt. Poz. 7.6 - Piłka plażowa 2.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6, 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32466.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - krówki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - krówki 300 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6, 15842300-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5499.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - czyściki i magnesy:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - czyściki i magnesy: Poz. 9.1 - Czyścik do ekranów LCD 2.500 szt. Poz. 9.2 - Magnes 3.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12010.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - lampki rowerowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - lampki rowerowe 1.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12090.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - podstawki pod telefon

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych promujących markę Łódzkie Promuje - podstawki pod telefon 1.500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3555.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promujących RPO WŁ na lata 2014-2020

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promujących RPO WŁ na lata 2014-2020 tj.: poz. 1 - Notes 2.000 szt. poz. 2 - Pendrive z dwoma wejściami - USB 2.0 i micro USB, dzięki którym można podłączyć go bezpośrednio do telefonu komórkowego lub tabletu - wymagana próbka załączona do oferty 500 szt. poz. 3 - Torba bawełniana 500 szt. poz. 4 - Torba papierowa 1000 szt. poz. 5 - Wskaźnik laserowy z długopisem i wskaźnikiem teleskopowym - wymagana próbka załączona do oferty 250 szt. poz. 6 - Power bank - wymagana próbka zestawu załączona do oferty 400 szt. poz. 7 - Parasolka automatyczna - wymagana próbka załączona do oferty 500 szt. poz. 8 - Koszulka męska z krótkim rękawem 200 szt. poz. 9 - Koszulka damska z krótkim rękawem 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 98876.67
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
Termin realizacji zamówienia20
Jakość materiałów promocyjnych 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniające rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki UMWŁ - torby polipropylenowe tkane

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniające rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki UMWŁ - torby polipropylenowe tkane 10.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29950.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniające rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki UMWŁ - torby papierowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniające rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki UMWŁ - torby papierowe 1.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2497.50
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniające rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki UMWŁ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniające rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki UMWŁ tj.: poz. 1 - Długopis 1.600 szt. poz. 2 - Lizaki 3000 szt. poz. 3 - Brelok z filcu 500 szt. poz. 4 - Odblask mrugający led 1 000 szt. poz. 5 - Lampki Rowerowa LED PRZÓD TYŁ 2szt (zestaw) 500 zestawów poz. 6 - Dzwonek rowerowy 800 szt. poz. 7 - Mini apteczka - brelok ratowniczy 500 szt. poz. 8 - Pendrive 64 GB 100 szt. poz. 9 - Pendrive 16 GB 50 szt. poz. 10 - Szybkoschnący ręcznik z mikrofibry 330 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 46194.98
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - długopis metalowy z gumką do smartfona/tabletu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - długopis metalowy z gumką do smartfona/tabletu 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 975.61
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - torba bawełniana na zakupy z dnem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - torba bawełniana na zakupy z dnem 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2845.53
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - koszulka T-shirt, bawełniana męska

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - koszulka T-shirt, bawełniana męska 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6097.56
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - koszulka T-shirt, bawełniana damska

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - koszulka T-shirt, bawełniana damska 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6097.56
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - czyścik, ściereczka do ekranów LCD, okularów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - czyścik, ściereczka do ekranów LCD, okularów 1.000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2032.52
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - piłka plażowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - piłka plażowa 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1422.76
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - smycz reklamowa na klucze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - smycz reklamowa na klucze 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2032.52
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - miętówki w metalowym opakowaniu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - miętówki w metalowym opakowaniu 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3252.03
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - szybkoschnący ręcznik z mikrofibry

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - szybkoschnący ręcznik z mikrofibry 400 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9272.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin realizacji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - kamizelka odblaskowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - kamizelka odblaskowa 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4390.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - sitko do herbaty

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - sitko do herbaty 250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2437.50
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - komin wielofunkcyjny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - komin wielofunkcyjny 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2728.50
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - fartuch

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - fartuch 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2656.50
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - teczka ofertowa A4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze (PO RYBY 2014-2020) - teczka ofertowa A4 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 704.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30    Nazwa: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach działań informacyjno-promocyjnych PROW 2014-2020 w 2017 r.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach działań informacyjno-promocyjnych PROW 2014-2020 w 2017 r. tj.: Poz. 1 - Długopis z końcówką do ekranów dotykowych 250 szt. Poz. 2 - Pendrive 250 szt. Poz. 3 - Torba papierowa 400 szt. Poz. 4 - Czyścik 300 szt. Poz. 5 - Notes 250 szt. Poz. 6 - Torba bawełniana 300 szt. Poz. 7 - Gra MEMORY z nadrukiem 200 szt. Poz. 8 - Koszulka T-shirt 300 szt. Poz. 9 - Lizak reklamowy z nadrukowanymi logotypami 300 szt. Poz. 10 - Opaska odblaskowa na rzep dla biegaczy 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21294.54
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.