Og³oszenie nr 71188 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.
Warszawa: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ¦WIADCZENIE US£UG ZAKWATEROWANIA I WY¯YWIENIA DLA UCZESTNIKÓW WYCIECZKI TURYSTYCZNO-KRAJOZNAWCZEJ W OBIEKCIE ¦WIADCZ¡CYM US£UGI NOCLEGOWE i GASTRONOMICZNE USYTUOWANYM W OKOLICACH PORONINA.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki Wojennej, krajowy numer identyfikacyjny
011574244, ul.
al. Gen. A. Chru¶ciela
103,
00-910
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
261814085, e-mail
i.lopacinska@akademia.mil.pl, faks
261813217.
Adres strony internetowej (URL): www.akademia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.akademia.mil.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z pó¼n. zm.), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
tak
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ¦WIADCZENIE US£UG ZAKWATEROWANIA I WY¯YWIENIA DLA UCZESTNIKÓW WYCIECZKI TURYSTYCZNO-KRAJOZNAWCZEJ W OBIEKCIE ¦WIADCZ¡CYM US£UGI NOCLEGOWE i GASTRONOMICZNE USYTUOWANYM W OKOLICACH PORONINA.
Numer referencyjny: 15/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie zakwaterowania wraz z pe³nym wy¿ywieniem w obiekcie ¶wiadcz±cym us³ugi noclegowe i gastronomiczne w okolicach Poronina dla maksymalnej liczby 90 uczestników (pracowników i emerytów Akademii Sztuki Wojennej) w czasie 6 - dniowej wycieczki turystyczno-krajoznawczej w dniach od 27.08.2017 r. do 02.09.2017 r.
II.5) G³ówny kod CPV: 55.00.00.00 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
Dodatkowe kody CPV:55240000-4
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczêcia: 27/08/2017
data zakoñczenia: 02/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca z³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i po¶redników turystycznych jako podmiot prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie po¶rednictwa na zlecenie klientów w zawieraniu umów o ¶wiadczenie us³ug turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o us³ugach turystycznych (t.j. Dz.U. 2016r. poz. 187 z pó¼n. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej dwie umowy
o charakterze/rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. ¶wiadczenie us³ug zakwaterowania i wy¿ywienia dla kilkudniowych zorganizowanych wycieczek krajoznawczych) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40 000 z³ brutto;:
-z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których umowy zosta³y wykonane, oraz za³±czy dowody, ¿e umowy te zosta³y wykonane nale¿ycie.
Ocena spe³niania warunku, nast±pi na podstawie z³o¿onych dokumentów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2)odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3)dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i po¶redników turystycznych jako podmiot prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie po¶rednictwa na zlecenie klientów w zawieraniu umów o ¶wiadczenie us³ug turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o us³ugach turystycznych (t.j. Dz.U. 2016r. poz. 187 z pó¼n. zm.) 4) dokumentów dotycz±cych podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
5) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy us³ugi wykazane na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzaj±cymi czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie s±:
- referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane;
- o¶wiadczenie wykonawcy, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa powy¿ej. Je¶li wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania po¶wiadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci : 1000,00 z³
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz.U. z 2016 r, poz.359, z pó¼n. zm.).
3. Sposób wniesienia wadium:
1) wadium wnoszone w pieni±dzu wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Pekao S.A. X Oddzia³ Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem "wadium w postêpowaniu 15/2017. Zaleca siê kserokopiê potwierdzenia przelewu za³±czyæ do oferty;
2) pozosta³e formy wadium - orygina³ nale¿y za³±czyæ do oferty.
4. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w odpowiedniej wysoko¶ci.
1) za termin wniesienia wadium w pieni±dzu uznaje siê moment uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego kwot± wadium (zaksiêgowania na rachunku Zamawiaj±cego).
2) Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy.
3) Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46
ust. 3 ustawy.
4) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
upust dla dzieci | 25 |
atrakcje | 15 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± zachowania formy pisemnej i musz± byæ podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli obu Stron. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian tre¶ci umowy: 1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) terminu realizacji zamówienia, lub terminów dokonywania poszczególnych czynno¶ci. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mog± byæ dokonane w nastêpuj±cych przypadkach: 1) w razie wyst±pienia zdarzeñ losowych maj±cych charakter si³y wy¿szej, które uzasadniaj± wprowadzenie zmian do umowy. 2) zmiany okoliczno¶ci wymagaj±cej przesuniêcia terminów poszczególnych czynno¶ci lub p³atno¶ci, 3) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na warunki wykonywania umowy, 4) je¿eli zmiany s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji umowy. 4. Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy. 5. Zmiana terminu umowy nie mo¿e skutkowaæ roszczeniem Wykonawcy o dodatkow± zap³atê. 6. Wszystkie powy¿sze postanowienia opisane wy¿ej stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 04/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i monta¿ oznakowania szpitala WIM - PIB
- Po³±czenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz monta¿ artyku³ów ³azienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilo¶ciowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowuj±cego.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycieczka do Krakowa
- Kompleksowa us³uga organizacji wyjazdów demonstracyjnych w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych ¼róde³ bia³ka ro¶linnego na cele paszowe
- Wykonywanie us³ug z zakresu obs³ugi O¶rodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Ba¿yna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025 - II postêpowanie
- Us³uga przygotowania, transportu i dostarczania posi³ków na Oddzia³y Szpitalne
- Us³uga zapewnienia wy¿ywienia oraz sal szkoleniowych -10. jednodniowych szkoleñ I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników modu³ 1 "Szkolenia podstawowe dla rolników w ramach PS WPR 2023-2027".
- ¦wiadczenie us³ugi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XI Konferencji Ekonomiczno-Le¶nej. Nowoczesne zarz±dzanie gospodark± le¶n± w ¶wietle kryzysu
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.