eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA URZĄDZEŃ (WIERTNICA GEOTECHNICZNA 1 SZT., SONDA DYNAMICZNA 2 SZT.) NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ SŁUŻBY DS. BEZPIECZEŃSTWA BUDOWLI PIĘTRZĄCYCH ZADANIE 1Dostawa fabrycznie nowej (1 szt.) wiertnicy geotechnicznej zamontowanej na podwoziu kołowym dwuosiowym, umożliwiającym holowanie przez samochód ZADANIE 2Dostawa fabrycznie nowych (2 szt.) sond dynamicznych pracujących w zakresie sondowańDPM, DPH, DPSH, zamontowanych na podwoziach kołowych jednoosiowych, umożliwiających holowanie przez samochód

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Warszawa: DOSTAWA URZĄDZEŃ (WIERTNICA GEOTECHNICZNA 1 SZT., SONDA DYNAMICZNA 2 SZT.) NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ SŁUŻBY DS. BEZPIECZEŃSTWA BUDOWLI PIĘTRZĄCYCH ZADANIE 1: Dostawa fabrycznie nowej (1 szt.) wiertnicy geotechnicznej zamontowanej na podwoziu kołowym dwuosiowym, umożliwiającym holowanie przez samochód ZADANIE 2: Dostawa fabrycznie nowych (2 szt.) sond dynamicznych pracujących w zakresie sondowań: DPM, DPH, DPSH, zamontowanych na podwoziach kołowych jednoosiowych, umożliwiających holowanie przez samochód
Numer ogłoszenia: 71176 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ (WIERTNICA GEOTECHNICZNA 1 SZT., SONDA DYNAMICZNA 2 SZT.) NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ SŁUŻBY DS. BEZPIECZEŃSTWA BUDOWLI PIĘTRZĄCYCH ZADANIE 1: Dostawa fabrycznie nowej (1 szt.) wiertnicy geotechnicznej zamontowanej na podwoziu kołowym dwuosiowym, umożliwiającym holowanie przez samochód ZADANIE 2: Dostawa fabrycznie nowych (2 szt.) sond dynamicznych pracujących w zakresie sondowań: DPM, DPH, DPSH, zamontowanych na podwoziach kołowych jednoosiowych, umożliwiających holowanie przez samochód.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA URZĄDZEŃ (WIERTNICA GEOTECHNICZNA 1 SZT., SONDA DYNAMICZNA 2 SZT.) NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ SŁUŻBY DS. BEZPIECZEŃSTWA BUDOWLI PIĘTRZĄCYCH ZADANIE 1: Dostawa fabrycznie nowej (1 szt.) wiertnicy geotechnicznej zamontowanej na podwoziu kołowym dwuosiowym, umożliwiającym holowanie przez samochód ZADANIE 2: Dostawa fabrycznie nowych (2 szt.) sond dynamicznych pracujących w zakresie sondowań: DPM, DPH, DPSH, zamontowanych na podwoziach kołowych jednoosiowych, umożliwiających holowanie przez samochód. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagania zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ nr: 5 (wzór umowy Zadanie 1), 6 (wymagania techniczno-ekspoloatacyjne Zadanie 1), 7 (specyfikacja techniczna Zadanie 1), 8 (wzór umowy Zadanie 2), 9 (wymagania techniczno-eksploatacyjne Zadanie 2), 10 (specyfikacja techniczna Zadanie 2). Wymagany termin dostawy dla Zadania 1 i 2: 13 tygodni od dnia zawarcia umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.13.60.00-5, 38.20.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 91.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A)Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ , B) Specyfikację techniczną - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (dla ZADANIA 1) i/lub załącznik nr 10 (dla ZADANIA 2), w którym wykonawca wskazuje rzeczywiste parametry oferowanego urządzenia, pozwalające na zweryfikowanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego (dla każdego wymienionego parametru minimalnego Wykonawca wskaże parametry techniczne oferowanego urządzenia lub wpisze odpowiednio TAK lub NIE), C) Pełnomocnictwo do reprezentowania:Pełnomocnictwo do reprezentowania musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 1. Pełnomocnictwo wymagane jest w przypadku gdy: a)Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia powinno wyraźnie wskazywać: a) jakiego postępowania dotyczy, b)jakie podmioty występują wspólnie, c)kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcję pełnomocnika, d) jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik, e) na jaki okres jest udzielone., 3. Jeśli pełnomocnik ma być uprawniony do wykonywania czynności nie tylko w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, lecz również w imieniu każdego z tych Wykonawców z osobna, to należy taką informację zamieścić w treści pełnomocnictwa. D) Pisemne zobowiązanie, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności pojawienia się: 1)zmian lub wejścia w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych dostaw i usług, 2)zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota wynagrodzenia brutto, 3)zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 4)zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 5)zmian podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego, 6)zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl w zakładce zamówienia publiczne OTKZ w Katowicach
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IMGW-PIB Ośrodek Technicznej Kontroli Zapór, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 11:00, miejsce: IMGW-PIB Ośrodek Technicznej Kontroli Zapór, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, sekretariat pok. 129.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej (1 szt.) wiertnicy geotechnicznej zamontowanej na podwoziu kołowym dwuosiowym, umożliwiającym holowanie przez samochód.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.13.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych (2 szt.) sond dynamicznych pracujących w zakresie sondowań: DPM, DPH, DPSH, zamontowanych na podwoziach kołowych jednoosiowych, umożliwiających holowanie przez samochód.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.