eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Ochrona osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Międzyrzecz: Ochrona osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 71062 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39084 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Wojska Polskiego 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 742 40 00, faks 95 742 40 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stałej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia (ochrona świadczona całodobowo przez jedną osobę na zmianie) na potrzeby Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu wraz z przynależnym do budynku placem o pow. 765 m2 oraz monitorowanie sygnałów alarmowych z pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 1. 2. Przy wejściu zlokalizowane jest pomieszczenie, gdzie przyjmowane, wydawane i przechowywane są klucze do pomieszczeń sądowych. 3. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p. poż. oraz instrukcją i planem ochrony. 4. Usługa ochrony obiektu realizowana będzie w dni robocze oraz soboty, niedziele i święta - jednoosobowo przez całą dobę. 5. Wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony i przekaże je przeszkolonemu w tym zakresie personelowi wyposażonyemu w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. I. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia: 1. Stała, całodobowa (7 dni w tygodniu) bezpośrednia fizyczna ochrona osób i mienia, realizowana poprzez prowadzenie obserwacji, za pośrednictwem obrazów z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu, monitorowanie sygnałów alarmowych napadu i pożarowych, reagowanie na zaistniałe zdarzenia i sygnały alarmowe, bezzwłoczne powiadamianie właściwych służb (Pogotowie Ratunkowe, Policja, Straż Pożarna i inne), i Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności zagrożenia bezpieczeństwa w ochranianym budynku Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu. 2. Wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w techniczne środki łączności (telefony komórkowe) oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy (należy rozumieć urządzenia przymusu bezpośredniego wyszczególnione w art. 38 ustawy z 22sierpnia 1997r. - ochrona osób i mienia Dz.U. Nr 145 poz. 1221 z 2005r.); wymagana jest broń obiektowa zgodnie z Planem ochrony obiektu - Plan ochrony obiektu sporządzony zostanie przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, bezpłatnie w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. 3. Skierowanie do realizacji zamówienia jednego pracownika na zmianie, posiadającego niezbędne przygotowanie zawodowe potwierdzone posiadaniem aktualnej licencji minimum pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej, nie karanego, przeciwko któremu nie toczy się postępowanie karne, posiadającego aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone, wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, ubranie służbowe z logo firmy i imienny identyfikator. W sytuacjach wyjątkowych, w razie szczególnej potrzeby, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o doraźne ilościowe zwiększenie obsady pracowników wykonujących ochronę, 4. Przekazywanie Zamawiającemu list pracowników, którzy będą ochraniać obiekt, z zaznaczeniem, w jakim trybie zmianowym Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. W przypadku zmian kadrowych dot. osób ochraniających obiekt Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym fakcie pisemnie z tygodniowym wyprzedzeniem, a w przypadkach losowych - telefonicznie (niezwłocznie potwierdzając pisemnie) za pośrednictwem pracownika Zamawiającego, przewidzianego do kontaktów z Wykonawcą, 5. Przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie wykonywanej pracy oraz w zakresie określonym w przepisach o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych. 6. Zapoznanie pracowników ochrony z planami ewakuacyjnymi, przepisami BHP i PPOŻ. 7. Zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp. 8. Zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów alarmowych włamania i napadu oraz przeciwpożarowych. 9. Składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu 12 godzin od zdarzenia. 10. Prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. II. Do obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności: 1. Postępowanie z należytą starannością podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną, przeciwdziałania kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom porządku i spokoju oraz natychmiastowego podjęcia działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży i włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych. 2. Dokonywanie obchodów wewnętrznych ochranianego obiektu Sądu po godzinach pracy Sądu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, z częstotliwością nie rzadziej niż co 2 godziny. 3. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (do zakresów obowiązków Wykonawcy nie należy konserwowanie istniejących systemów alarmowych). 4. Prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi. 5. Składanie bieżących meldunków do Zamawiającego o niedociągnięciach i brakach w zabezpieczaniu mienia przez Zamawiającego, a także o stwierdzonych przypadkach niewłaściwego zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego. 6. Składanie Zamawiającemu raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru oraz o przypadkach wystąpienia kradzieży czy zniszczenia mienia. 7. Otwieranie obiektu i wpuszczanie na jego teren pracowników Sądu w godzinach porannych, ustalonych z Kierownikiem Oddziału Administracyjnego, oraz zamykanie obiektu niezwłocznie po zakończeniu godzin urzędowania. W przypadku wykonywania przez pracowników Sądu po godzinach urzędowania czynności związanych z pełnionymi przez nich dyżurami lub zadaniami (np. stosowanie tymczasowego aresztowania), osoba ochraniająca obiekt zobowiązana jest do wpuszczenia na teren obiektu osób wskazanych przez w/w pracowników i nadzorowania ich przebywania w budynku. 8. Niedopuszczanie do przebywania na terenie ochranianego obiektu osób postronnych po godzinach urzędowania Sądu, poza przypadkami opisanymi w pkt 7. 9. Prowadzenie ewidencji wydawania i zdawania kluczy od pomieszczeń osobom uprawnionym, zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego. 10. Sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu po godzinach urzędowania i po zakończeniu czynności wykonywanych w tych pomieszczeniach przez inne osoby (np. pracowników firmy świadczącej usługi sprzątania), celem m.in. zamknięcia otwartych okien, drzwi oraz wyłączenia elektrycznych urządzeń. 11. Zabezpieczanie śladów i dowodów przestępstw dokonanych na terenie budynku Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu oraz przynależnego do budynku placu. 12. Prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie na bieżąco wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony osób i mienia Zamawiającego, a także godziny rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. 13. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionych obiektów sprzętu i materiałów będących własnością Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu. III. Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: 1. Nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami, 2. Posiadające poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone w stosunku do pracowników, którzy mają wykonywać obowiązki u Zamawiającego, a nie mają poświadczeń bezpieczeństwa (na wniosek Wykonawcy postępowanie sprawdzające może przeprowadzić i wydać poświadczenie bezpieczeństwa Pełnomocnik Ochrony Zamawiającego). 3. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 pzp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum:Konsalnet Holding SA-lider,Konsalnet Security Sp.zo.o.Konsalnet Skorpion Sp.z o.o.Konsalnet-Inowopol Sp.z o.o.Konsalnet Monitoring Sp.z o.o, Przasnyska 6A, 01-756 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 288729,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166147,42

  • Oferta z najniższą ceną: 166147,42 / Oferta z najwyższą ceną: 198902,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.