eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Organizacja wycieczki do Austrii i Słowenii dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Nowy Sącz: Organizacja wycieczki do Austrii i Słowenii dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 71039 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki do Austrii i Słowenii dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wycieczki do Austrii i Słowenii dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Austria, Słowenia i Węgry - zgodnie z przedstawionym w pkt. 9 minimalnym programem wycieczki. 3. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: wycieczka 6-dniowa w okresie 29.04 - 4.05.2014 r. 1) Wyjazd o godzinie 7:00 w dniu 29.04.2014 r. z Nowego Sącza, 2) Powrót do Nowego Sącza w dniu 4.05.2014 r., w godzinach wieczornych (ok. 22-23), 3) Zamawiający najpóźniej na 3 dni przez wyjazdem poinformuje Wykonawcę o dokładnym miejscu wyjazdu z Nowego Sącza i przyjazdu do Nowego Sącza. 4. Zakres usługi: 1) grupa 48-osobowa, 2) zakwaterowanie: a) Wiedeń lub bezpośrednia okolica Wiednia (do 25 km drogi od centrum Wiednia - Stephansplatz) - 2 noclegi w hotelu 3*, pokoje 2- osobowe z łazienką, WC, b) Moravske Toplice - 3 noclegi o standardzie 3*, pokoje 2-osobowe z łazienką, WC, 3) zakwaterowanie całej grupy w jednym ośrodku. 4) wyżywienie : śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, napoje do kolacji płatne dodatkowo. 5. Transport: 1) autokar podczas całej trasy wycieczki, klimatyzowany, wyposażony w barek, video, uchylne siedzenia, WC, 2) autokar posiadający minimum 49 miejsc dla uczestników, 3) zastrzega się możliwość kontroli dokumentów dot. autokaru. 6. Ubezpieczenie: 1) KL - suma ubezpieczenia minimalnie 15.000 EUR. 2) NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 7.000 PLN, obejmujących choroby przewlekłe oraz sporty podwyższonego ryzyka. 3) bagażu - minimalnie 800 PLN na osobę. 7. Opieka doświadczonego, licencjonowanego polskojęzycznego pilota - przewodnika po Austrii, Słowenii, Węgrzech posługującego się również językiem angielskim. 8. Lokalny przewodnik po Wiedniu w drugim dniu na 3 godziny (wymagane potwierdzenie rezerwacji przewodnika). 9. Minimalny program wycieczki: 1) 1 dzień /29.04.2014/ - wyjazd z Nowego Sącza o godzinie 7:00. Przejazd non-stop przez Słowację, przyjazd do Wiednia w godzinach popołudniowych - zwiedzanie zewnętrzne oraz spacer po ogrodach Schonbrunn, przejazd przez Grinzing na Kahlenberg, zwiedzanie kościoła św. Józefa, przejazd do hotelu, obiadokolacja, nocleg; 2) 2 dzień /30.04.2014/- po śniadaniu przejazd do centrum Wiednia spotkanie z przewodnikiem, panoramiczny objazd miasta : Ring, Dom Hundertwassera, Wiedeński Belweder, pomnik Straussa. Czas wolny. Dalsze zwiedzanie : Opera Wiedeńska, Kościół Kapucynów, Katedra św. Stefana, Pomnik Marii Teresy, Parlament, Teatr Zamkowy, Ratusz, Hoffburg, spacer ulicą Karyncką. Wieczorem powrót do hotelu obiadokolacja, nocleg; 3) 3 dzień /1.05.2014/ - po śniadaniu przejazd autokarem do Mayerling - zwiedzanie klasztoru, następnie przejazd do Hinterbruhl - zwiedzanie podziemnego jeziora, rejs stateczkiem po grocie Seegrotte Hinterbruhl (Wykonawca przedstawi potwierdzenie rezerwacji rejsu). Przejazd do Morawskich Toplic w Słowenii, zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg; 4) 4 i 5 dzień /2-3.05.2014/ - po śniadaniu całodzienny relaks i kąpiele na termalnym kąpielisku, obiadokolacja, nocleg; 5) 6 dzień /4.05.2014/ - po śniadaniu wyjazd do Budapesztu, zwiedzanie miasta : Zamek Królewski, Stare Miasto, Katedra św. Stefana, Góra Gellerta, Cytadela. Wyjazd w drogę powrotną przez Słowację, przyjazd do Nowego Sącza w godzinach wieczornych (ok. 22 - 23). 10. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zmniejszenia ilości uczestników wycieczki o 30 %, przy czym Zamawiający jest zobowiązany o tym fakcie powiadomić Wykonawcę w terminie nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem wycieczki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia nie spełnia. Wykonawcy muszą wykazać, że a) posiadają aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych, zgodnie z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t. j: Dz. U. z 2014 r., poz. 196), b) posiadają aktualną umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowę ubezpieczeniową na rzecz klientów, zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy o usługach turystycznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. 2) Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczegółowy sposób. 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawcy którzy dysponują przynajmniej jedną osobą polskojęzyczną (osoba ta będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze pilota lub przewodnika), która musi posiadać (łącznie): a) uprawnienia pilota wycieczek pełniącego obowiązki przewodnika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych oraz b) znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczeniową lub gwarancyjną 200 000,00 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy). 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych właściwego Marszałka Województwa stwierdzające, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm); 2)aktualna umowa gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczeniowej na rzecz klientów - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.); 3) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 4)Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień umowy: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika z winy lub na wniosek Zamawiającego; 2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 3) zmiany osób wymienionych w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 08:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1 - Sekretariat Ogólny - pokój 16 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.