eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi kominiarskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Katowice: Usługi kominiarskie
Numer ogłoszenia: 7086 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398882 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, polegających na: 1) okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) - ZAKRES 1; 2) wykonywaniu usług kominiarskich zlecanych w zależności od potrzeb Zamawiającego - ZAKRES 2; 3) okresowym usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych a także awaryjnym czyszczeniu przewodów kominowych na zlecenie Zamawiającego - ZAKRES 3. Ilekroć w SIWZ jest mowa o EB-1, EB-2, EB-3, EB-4, EB-5 lub EB-6 oznacza to odpowiednio Oddział Eksploatacji Budynków: 1) nr 1 z siedzibą przy ul. Katowickiej 46b 2) nr 2 z siedzibą przy ul. Bednorza 60 3) nr 3 z siedzibą przy ul. Słowackiego 18 4) nr 4 z siedzibą przy ul. PCK 2 5) nr 5 z siedzibą przy ul. Koszalińskiej 2d 6) nr 6 z siedzibą przy ul. Janasa 6 Niniejsze zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Cześć 1 obejmuje wykonanie czynności obejmujących Zakres 1-3 w budynkach podlegających pod administracje EB-1 i EB-6; 2) Cześć 2 obejmuje wykonanie czynności obejmujących Zakres 1-3 w budynkach podlegających pod administracje EB-2 i EB-5; 3) Cześć 3 obejmuje wykonanie czynności obejmujących Zakres 1-3 w budynkach podlegających pod administracje EB-3 i EB-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7 do SIWZ), w szczególności: Zakres obowiązków umownych (Załącznik nr 1, 1a i 1b do Umowy), Zestawienie ilości budynków i lokali (Załącznik nr 2 do Umowy) oraz Wykaz budynków i lokali (Załącznik nr 2a do Umowy) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakres 2 i 3 (Załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu dla każdej części Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości: usług kominiarskich zlecanych w zależności od potrzeb Zamawiającego (Zakres 2) oraz ilości czynności polegających na usuwaniu zanieczyszczeń, w tym także awaryjnym usuwaniu zanieczyszczeń (Zakres 3). Zamawiający w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ) określił ilości koniecznych do wykonania kontroli (Zakres 1) oraz minimalne ilości koniecznych do wykonania usług i czyszczeń (Zakres 2 i 3). Ilość okresowych rocznych kontroli oraz minimalne ilości usług i czyszczeń stanowią gwarantowany zakres zamówienia, jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia tych ilości o 15% dla każdej usługi (Zakres 2) i czyszczenia (Zakres 3) wymienionych w tabelach Formularza ofertowego (Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ). Ilość kontroli pozostaje niezmienna. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto i maksymalnych ilości określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakres 2 i 3, powiększona o należny podatek VAT plus wartość brutto za wykonanie kontroli rocznych (Zakres 1). Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji i tym samym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ważnej umowy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia na ewentualność szkód, które mogą zaistnieć w związku z realizacją przedmiotu umowy w następstwie, których Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej w miejscu i sąsiedztwie jej prowadzenia. Umowa ubezpieczeniowa powinna uwzględniać odpowiedzialność deliktową, kontraktową oraz z tytułu wprowadzenia produktu do obrotu z rozszerzeniem przynajmniej o klauzule: dotyczącą szkód wyrządzonych przez Podwykonawców, o ile tacy będą; dotyczącą szkód w mieniu powierzonym, które stanowiło przedmiot obróbki, naprawy, czyszczenia lub innych podobnych czynności. Umowa ubezpieczeniowa powinna uwzględniać odpowiedzialność i ma być zawarta na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł i ma obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługi kominiarskie w budynkach podlegających pod administracje EB-1 i EB-6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO PROJEKTOWE EKO INVEST KAROL KASZEK, Powstańców 12a/9, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122534,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70592,66

  • Oferta z najniższą ceną: 70592,66 / Oferta z najwyższą ceną: 134688,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: usługi kominiarskie w budynkach podlegających pod administracje EB-2 i EB-5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD KOMINIARSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE DARIUSZ MĄDRALA, ul. Szymanowskiego 3/1, 41-711 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167409,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120823,72

  • Oferta z najniższą ceną: 120823,72 / Oferta z najwyższą ceną: 122650,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: usługi kominiarskie w budynkach podlegających pod administracje EB-3 i EB-4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEBASTIAN PŁONKA KOMI - KOM, Tomasza Baranowskiego 49, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146043,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92093,46

  • Oferta z najniższą ceną: 92093,46 / Oferta z najwyższą ceną: 237779,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.