eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetargu nieograniczonego na wykonaniu prac wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Bytom: Przetargu nieograniczonego na wykonaniu prac wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 70864 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetargu nieograniczonego na wykonaniu prac wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu prac budowlanych i instalacyjnych w tym wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Dostawę i montaż 1 dźwigu szpitalnego - 10 przystankowego, przelotowego, elektrycznego zlokalizowanego w łączniku. Wykonanie podłączenia rozdzielni głównej bloku Va i stacji transformatorowej Wykonanie obejmuje również : 1. Wykonie drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonie niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego GW. 2. Instalacje niskoprądowe należy wykonać w nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w przedmiotowym zadaniu z wyłączeniem I piętra i łącznika. Należy również wykonać projekt wykonawczy na podstawie założeń projektowych. Wszystkie podłączenia i wpięcia instalacji, badania, próby i sprawdzenie należy uzgodnić z GW wykonującym obecnie prace, tak, aby nie utracić gwarancji. 4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 4.1.1. Dostosowane I piętra budynku szpitalnego Bloku VA na - Oddział Noworodków ze stanowiskami intensywnej opieki; 4.1.2 Dostawę i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym. 4.1.3 Roboty wykończeniowe w obrębię łącznika komunikacyjnego łącznie z instalacją elektryczną, niskoprądową w tym przeciwpożarową i sygnalizacji pożaru 4.1.4 . Roboty ogólnobudowlane, w tym m.in: - wykonanie nowych ścianek działowych z dodatkowym wzmocnieniem - uzbrojeniem celem montażu specjalistycznych ciężkich urządzeń i aparatury medycznej. - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: wod-kan, co, instalacji elektrycznej, niskoprądowej, przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru, -wykonanie nowych posadzek (posadzki z materiałów gładkich, trwałych, zmywalnych, nienasiąkliwych i odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych) -wykonanie tynków, malowanie ścian i sufitów, ułożenie płytek gresowych, okładzin - montaż odbojnic i zabezpieczeń narożników - montaż stolarki drzwiowej i stolarki aluminiowej wewnętrznej - wykonanie sufitów podwieszanych - wykonanie otworów drzwiowych w bloku nr 5 wraz z osadzeniem drzwi i wykonanie niezbędnych prac wykończeniowych 4.2 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i stanowiąca część D niniejszej SIWZ, w zakresie I piętra i łącznika komunikacyjnego. 4.3 Zakres prac budowlanych został podzielony na 4 zadania tj: Zadanie nr 1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych oraz wszelkich wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. W ramach niniejszego zadania należy również wykonać wszelkie czynności związane z koordynacją wszystkich, poszczególnych branż i pakietów jak niżej na placu budowy. Instalacje niskoprądowe należy wykonać w nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w przedmiotowym zadaniu z wyłączeniem I piętra i łącznika wraz z projektem wykonawczym. Należy ująć z zakresu wykonania i wyceny: 1.ścianki ALU w łączniku za wyjątkiem ścianek od strony bloku VA na III i IV kondygnacji 2. posadzki żywiczne na I piętrze zastąpić posadzkami z PCV identycznymi jak realizowanymi obecnie tzn. firmy Tarkett. 3. zamiast odbojnic systemowych należy zastosować odbojnice zwykłe (tańsze i szybsze w wykonaniu) 4. w łączniku jako parapety należny zastosować płytki ceramiczne zamiast parapetów z konglomeratu 5.balustrady w łączniku zastosować jak rozwiązanie podane z projekcie tzn. jako wykonane ze stali nierdzewnej lecz w miejsce wypełnień ze szkła bezpiecznego zastosować wypełnienie z prętów stalowych z utrzymaniem normowych wysokości zabezpieczeń Zbiorczy całościowy HARMONOGRAM realizacji rzeczowo-finansowy winien być opracowany przez Wykonawcę realizującego Zadanie nr 1 na bazie i w uzgodnieniu z wykonawcami wykonującymi pozostałe zadania i przekazany Zamawiającemu. Zadanie nr 2 Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym pomiędzy blokiem nr 5 i 5a Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy wymagane dane techniczne dźwigu będące opisem stanowi Załącznik nr 1 do Zadania nr 2 będący stanowiąca część D niniejszej SIWZ. W ramach dostawy dźwigu należy uzyskać odbiór UDT, a także wykonać roboty w branży budowlanej i elektrycznej. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 1 niniejszej SIWZ ,. Zadanie nr 3 Instalacje elektryczne Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej, niskoprądowej w tym instalacji przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru, obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. łącznie z wykonaniem projektu wykonawczego. Dodatkowo na łączniku należy zastosować czujniki ruchu umożliwiające wł wył oświetlenia w zależności od ruchu pieszego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 3 niniejszej SIWZ ,. UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający wyłącza z wyceny i wykonania Dział 6 Instalacja detekcji gazów poz 79-91 oraz z Działy 7 poz 97 - Roboty dodatkowe. W Dziale 1 należy uwzględnić dodatkowe rozdzielnice w przedmiarze są 4 komplety prawidłowa wartość 5. Ponadto Zamawiający informuje iż w ramach Zadania nr 3 wchodzi ułożenie dwóch równoległych odcinków kabli typu 4*YAKXs 1 *240 mm2 pomiędzy istniejącą stacją transformatorową a rozdzielnią główną nN bloku Va ( każdy długości 220 mb) oraz kabla sterowniczego typu YKSY 7*1,5 mm2 - po tej samej trasie ( długość 220 mb). Zadanie nr 4 Instalacje wod-kan, c.o. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wod-kan, c.o, obejmującej 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c. , 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i stanowiąca część D Pakiet nr 4 niniejszej SIWZ ,. Należy w obiekcie stosować grzejniki higieniczne wg PN. oraz wykonać drugi hydrant na klatce schodowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem akceptacji rzeczoznawcy ppoż. Lokalizacja drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonanie niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego GW..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0, 45.31.10.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.4. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 12.5. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie nr 1 - 24 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych i 00/100). Zadanie nr 2 - 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100). Zadanie nr 3 - 24 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych i 00/100). Zadanie nr 4 - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych i 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.2. Jako robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie realizację dotyczącą wykonania robót objętych pakietami w obiektach szpitalnych wraz z robotami towarzyszącymi i wartości nie niższej jak: w ramach zadania nr 3 - min. 1 robota o wartości 500 000,00 PLN brutto w obiektach szpitalnych Jako robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie realizację dotyczącą wykonania robót objętych pakietem nr 1,4 wraz z robotami towarzyszącymi i wartości nie niższej jak: w zamach zadania nr 1 - co najmniej 3 roboty realizowane w obiektach użyteczności publicznej ( roboty sticto wykończeniowe) o wartościach min. 500 000,00 PLN brutto każda robota) w ramach zadania nr 4 - co najmniej 1 robota w obiektach użyteczności publiczne o wartościach min. 150 000,00 PLN brutto każda robota przy czym przez wartość roboty należy rozumieć kwotę umowną. W ramach zadania nr 2 o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy i montaż odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą i montażem stanowiącym przedmiot zamówienia, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.2. o wartości co najmniej - 200 000,00 PLN brutto przy czym przez wartość należy rozumieć kwotę umowną. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu kursów walutowych po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed upływem terminu składania ofert. 10.4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do IDW, 10.4.2. wykazu wykonanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych robót budowlanych (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy ująć roboty wykonane (tj. zakończone) w zakresie niezbędnym do wykazania w sposób bezsporny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. 9.1.2 oraz wszelkie roboty tego typu niewykonane lub wykonane nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk: Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących obiektów szpitalnych oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju., Kierownika robót instalacyjnych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4. w ramach zadania nr 4 Kierownika robót elektrycznych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy robót elektrycznych tym sieci i instalacji elektroenergetycznych i niskoprądowych., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( wymagane doświadczenie w wykonywaniu instalacji niskoprądowych) w ramach zadania nr 3, WYMAGANA min. JEDNA REALIZACJA W OBIEKTACH SZPITALNYCH Dla zadania nr 2 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 10.4.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do IDW, 10.4.4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wzór druku stanowi załącznik nr 4a do IDW,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk: Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących obiektów szpitalnych oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju., Kierownika robót instalacyjnych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4. w ramach zadania nr 4 Kierownika robót elektrycznych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy robót elektrycznych tym sieci i instalacji elektroenergetycznych i niskoprądowych., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( wymagane doświadczenie w wykonywaniu instalacji niskoprądowych) w ramach zadania nr 3, WYMAGANA min. JEDNA REALIZACJA W OBIEKTACH SZPITALNYCH Dla zadania nr 2 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 10.4.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do IDW, 10.4.4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wzór druku stanowi załącznik nr 4a do IDW,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na wykonanie zamówienia przy założeniu iż płatnośc nastąpi w II etapach po odbiorze częściowym i końcowym, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). dysponują, lub będą dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę co najmniej: dla zadania nr 1 : 800 000,00 zł, dla zadania nr 2 : 200 000,00 zł dla zadania nr 3 : 800 00,00 zł dla zadania nr 4 : 150 000,00 zł co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.6. 2). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej: 500 000,00 zł co powinno wynikać z dokumentu określonego w pkt. 10.1.5. 10.4.5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu, wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela), 10.4.6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy co najmniej jedna robota będzie nienależycie wykonana lub niewykonana spośród robót , które Wykonawca winien ująć w wykazie, Wykonawca ten zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, również jedna robota nienależycie wykonana, lub nie wykonana będzie liczona łącznie dla wszystkich robót ujętych w wykazie niezależnie od podmiotu, który ją wykonał;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    10.15. W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dostawy spełniają wymagania zamawiającego, wykonawca wraz z oferta składa wypełnione i podpisane: Wymagane i oferowane parametry techniczne dźwigu szpitalnego załącznik nr 1 do zadania nr 2 - stanowiący element załącznika Części D do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Długość udzielonej gwarancji - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, (Kancelaria Główna Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych oraz wszelkich wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. W ramach niniejszego zadania należy również wykonać wszelkie czynności związane z koordynacją wszystkich, poszczególnych branż i pakietów jak niżej na placu budowy. Instalacje niskoprądowe należy wykonać w nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w przedmiotowym zadaniu z wyłączeniem I piętra i łącznika wraz z projektem wykonawczym. Należy ująć z zakresu wykonania i wyceny: 1.ścianki ALU w łączniku za wyjątkiem ścianek od strony bloku VA na III i IV kondygnacji 2. posadzki żywiczne na I piętrze zastąpić posadzkami z PCV identycznymi jak realizowanymi obecnie tzn. firmy Tarkett. 3. zamiast odbojnic systemowych należy zastosować odbojnice zwykłe (tańsze i szybsze w wykonaniu) 4. w łączniku jako parapety należny zastosować płytki ceramiczne zamiast parapetów z konglomeratu 5.balustrady w łączniku zastosować jak rozwiązanie podane z projekcie tzn. jako wykonane ze stali nierdzewnej lecz w miejsce wypełnień ze szkła bezpiecznego zastosować wypełnienie z prętów stalowych z utrzymaniem normowych wysokości zabezpieczeń Zbiorczy całościowy HARMONOGRAM realizacji rzeczowo-finansowy winien być opracowany przez Wykonawcę realizującego Zadanie nr 1 na bazie i w uzgodnieniu z wykonawcami wykonującymi pozostałe zadania i przekazany Zamawiającemu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym pomiędzy blokiem nr 5 i 5a Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy wymagane dane techniczne dźwigu będące opisem stanowi Załącznik nr 1 do Zadania nr 2 będący stanowiąca część D niniejszej SIWZ. W ramach dostawy dźwigu należy uzyskać odbiór UDT, a także wykonać roboty w branży budowlanej i elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Instalacje elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej, niskoprądowej w tym instalacji przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru, obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. łącznie z wykonaniem projektu wykonawczego. Dodatkowo na łączniku należy zastosować czujniki ruchu umożliwiające wł/wył oświetlenia w zależności od ruchu pieszego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 3 niniejszej SIWZ ,. UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający wyłącza z wyceny i wykonania Dział 6 Instalacja detekcji gazów poz 79-91 oraz z Działy 7 poz 97 - Roboty dodatkowe. W Dziale 1 należy uwzględnić dodatkowe rozdzielnice w przedmiarze są 4 komplety prawidłowa wartość 5. Ponadto Zamawiający informuje iż w ramach Zadania nr 3 wchodzi ułożenie dwóch równoległych oddzinków kabli typu 4*YAKXs 1 *240 mm2 pomiędzy istniejącą stacją transformatorową a rozdzielnią główną nN bloku Va ( każdy długości 220 mb) oraz kabla sterowniczego typu YKSY 7*1,5 mm2 - po tej samej trasie ( długość 220 mb)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Instalacje wod-kan, c.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wod-kan, c.o, obejmującej 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i stanowiąca część D Pakiet nr 4 niniejszej SIWZ ,. Należy w obiekcie stosować grzejniki higieniczne wg PN. oraz wykonać drugi hydrant na klatce schodowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem akceptacji rzeczoznawcy ppoż. Lokalizacja drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonanie niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego GW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.