eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › REMONT DACHU W RAMACH PROJEKTU PN. REMONT DACHU I ELEWACJI DAWNEGO BUDYNKU KOLEGIUM JEZUICKIEGO W JELENIEJ GÓRZE Etap IIKONTYNUACJA WYMIANY ZNISZCZONEGO POKRYCIA POŁACI DACHOWEJ około 638 M.KW.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-17

Jelenia Góra: REMONT DACHU W RAMACH PROJEKTU PN. REMONT DACHU I ELEWACJI DAWNEGO BUDYNKU KOLEGIUM JEZUICKIEGO W JELENIEJ GÓRZE Etap II: KONTYNUACJA WYMIANY ZNISZCZONEGO POKRYCIA POŁACI DACHOWEJ około 638 M.KW.
Numer ogłoszenia: 70731 - 2015; data zamieszczenia: 17.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoskie Stowarzyszenie Edukacyjne u Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze , ul. Kopernika 1, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. +48 500183198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sep.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU W RAMACH PROJEKTU PN. REMONT DACHU I ELEWACJI DAWNEGO BUDYNKU KOLEGIUM JEZUICKIEGO W JELENIEJ GÓRZE Etap II: KONTYNUACJA WYMIANY ZNISZCZONEGO POKRYCIA POŁACI DACHOWEJ około 638 M.KW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja wymiany zniszczonego pokrycia połaci dachowej około 638 m.kw. budynku dawnego Kolegium Jezuickiego, zlokalizowanego przy ul. Kopernika 1 w Jeleniej Górze, w zakresie Część I + Część II, lub Część I lub Część I+ element(y) z Części II. Dawny budynek Kolegium Jezuickiego usytuowany jest na parceli przylegającej do odcinka dawnych murów obronnych starego Miasta. Jest to budowla późno barokowa założona na planie podkowy. Obecnie część objętą przedmiotem zamówienia jest wyłączona z użytkowania. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków. Na realizację zadania- Zamawiający posiada Decyzję udzielającą pozwolenia na prowadzenie prac przy zabytku, wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu oraz Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę, wydana przez Prezydenta Miasta Jeleniej Góry. Zakres rzeczowy robót budowlanych objętych postępowaniem obejmuje w szczególności wymianę pokrycia dachowego na powierzchni ok. 638m2, wprowadzenie lukarn, okien połaciowych i wyłazowych, ław i stopni kominiarskich, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, założenie systemowych płotków śniegowych przy okapach oraz nad oknami połaciowymi, rozbiórkę oraz przemurowanie kominów z zabezpieczeniem siatką bocznych otworów, wymianę instalacji odgromowej z wykonaniem badań skuteczności ochrony, niezbędną naprawę gzymsów przed założeniem obróbek blacharskich. Pozostała renowacja i naprawa gzymsów wykonana zostanie podczas prac związanych z elewacją budynku jest poza zakresem przedmiotu niniejszego postępowania. Stan istniejący pokrycia dachowego.Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachowe stanowi blacha stalowa płaska o połączeniach podłużnych na rąbek stojący pojedynczy, poprzecznych rąbek leżący. Pokrycie nie jest pokryciem pierwotnym. Oryginalny łupek i dachówka zostały wymienione podczas remontu w czasie użytkowania. Pokrycie wykazuje duży stopień zużycia. Szczątki łuszczącej się farby pokrycia nie zabezpieczają już materiału pokrycia, który w dużym stopniu wykazuje korozję włącznie z połączeniami i obróbkami koszy i okapu, przewidziane do demontażu. Rynny okapowe oraz obróbki gzymsów elewacyjnych wykazują duże zużycie materiału i nie spełniają swojej roli,wypaczone na rynhakach, nie odprowadzają wody do koszy i rur spustowych. Powyższe oraz nieszczelności połączeń obróbek blacharskich gzymsów doprowadziły do sukcesywnego zawilgacania materiału tynkowego i murowego gzymsów . W wielu miejscach powstały odparzenia, spękania, zniszczenia, ubytki. Nieszczelności pokrycia dachowego spowodowały duże zniszczenia deskowania dachu. Niniejszym postępowaniem objęta jest wymiana pokrycia dachu powierzchni na około 638 m 2 , na pokrycie z blachy miedzianej łącznie z wymianą całości deskowania pod istniejącym pokryciem z blachy, na deskowanie z drewna iglastego gr. 2,8cm z założeniem folii paroprzepuszczalnej na krokwiach oraz kontrłat 6x5cm celem wytworzenia przestrzeni wentylacyjnej. Ponieważ obróbki blacharskie okapów zostały przerwane dla montażu rynhaków, a tym samym umożliwiały penetrację wód opadowych Wykonawca musi liczyć się potrzebą wymiany skorodowanych końcówek krokwi i skalkulować to w ryzyku ryczałtu. Zakres połaci dachowej do wymiany objęty postepowaniem został zaznaczony na rysunku. Obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe i koryta odpływowe są elementami do wymiany na elementy z blachy tytan.-cynk patynowanej, z wyjątkiem projektowanych lukarn oraz opierzenia kominów, gdzie elementy obróbek blacharskich należy wykonać z blachy miedzianej. Zakres prac opisany na rysunku. Przewody wentylacyjne wykonane będą w technologii giętych rur stalowych w otulinie z wełny mineralnej, które obudowane do klasy EI 60 zostaną wyprowadzone na dach w postaci systemowych kominków wentylacyjnych lub kominów zgodnie z rysunkiem . Obudowa w klasie EI 60 dotyczy również obudowy powyżej sufitu podwieszanego nad poddaszem. W zakresie wykonawcy jest wykonanie robót budowlanych ponad połacią dachu, z nw. wyjątkiem, w sposób umożliwiający późniejsze wpięcie pozostałej części elementów przez wykonawcę wykonującego roboty wewnętrzne w budynku, w tym instalacyjne (poza zakresem niniejszego postępowania). W zakresie objętym postępowaniem jest rozbiórka kominów, przemurowania kominów oraz obudowa przewodów, powyżej połaci dachowej, płytami OSB, wodoodpornymi gr. 2,4cm na ruszcie drewnianym , styropian gr. 5cm , tynk cementowo wapienny gr.1cm, zwieńczenia kominów, które należy wykonać w postaci systemowych nasad kominowych z laminatu poliestrowoszklanego, malowanego na kolor jasno szary. Istniejące kominy, zaznaczone na rzucie powierzchni połaci dachowej objętej postępowaniem, są przeznaczone do rozbiórki z wyjątkiem kominów obsługujących aulę_ 4sztuki, które należy przemurować w obrębie poddasza i powyżej połaci dachowej. W obrębie poddasza zaprojektowano lukarny, okna połaciowe 78x140cm oraz wyłazy dachowe. W obrębie klatek schodowych zaprojektowano okna oddymiające 78x140cm, każde o czynnej powierzchni oddymiania równej 0,6m2. Wykonawca w ryzyku ryczałtu powinien uwzględnić ewentualną konieczność wykonania dodatkowych wymianów pod nowe okna połaciowe i wyłazy dachowe. W zakresie Wykonawcy jest dostawa i montaż okien połaciowych, okien oddymiających i wyłazów dachowych. Dostawa i montaż okien w lukarnach nie jest w zakresie niniejszego postępowania. Otwory w lukarnach plytą wodoodporną zabezpiecza Wykonawca. Rozmieszczenie okien połaciowych, okien oddymiających i wyłazów, lukarn zawiera rysunek. Instalację odgromową należy wykonać w postaci zwodów poziomych nienaprężonych, drutem FeZn fi 8mm na odstępnikach naciągowych, minimum 40 cm od pokrycia dachu. Zwody pionowe wykonać jako naprężające z drutem FeZn fi 8mm, naprężane na wspornikach u szczytu i na wysokości parteru od strony zewnętrznej budynku .Wspornik dolny mocowany do wysokości 1,80m. Od strony wejść do budynku przewody odprowadzające należy doprowadzić do poziomu parteru. Wsporniki mocowane do wysokości 1,80m, jak wyżej.Przewody odprowadzające należy naprężyć na dole śrubą naciągową i poprzez złącze kontrolne połączyć z przewodami uziemiającymi FeZn 20x3mm przyspawanymi do uziomu budynku. Wymiana instalacji odgromowej dotyczy tylko części budynku, na którym wykonywana jest wymiana połaci dachowej objęta niniejszym postępowaniem. Wykonana nowa instalacja odgromowa wraz z pozostałą instalacją odgromową musi zapewnić skuteczna ochronę przed uderzeniem pioruna, co oznacza, że instalacja odgromowa na budynku musi tworzyć jedną całość. W przypadku, gdyby zmierzona wypadkowa rezystancja uziemienia i innych połączonych z nim urządzeń przekraczała wartość dopuszczalną30 om. należy wykonać uziomy sztuczne. W takim przypadku rezystancja uziomu sztucznego powinna być mniejsza niż dwukrotna wartość wymagana dla danego typu uziomu.. Sposób poprowadzenia instalacji odgromowej pokazany jest na rysunku.Ze względu na ograniczone możliwości finansowe Zamawiający zakres rzeczowy prac objętych niniejszym postępowaniem podzielił na dwie części zaznaczając kolorem czerwonym Część I i kolorem niebieskim Część II. W przypadku, kiedy umowna cena w najkorzystniejszej ofercie przekroczy posiadane prze Zamawiającego środki finansowe Zamawiający odstąpi od realizacji Części II w całości lub części, przy czym za część należy uznać zgodnie ze schematem dachu 7_ małe czoło od ulicy lub 8_ trójkąt nad pokojem nauczycielskim lub 9_część nad poddaszem bez przeznaczenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 92.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych ).Wadium może być wniesione w następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;kwotę gwarancji lub poręczenia; termin ważności gwarancji lub poręczenia;zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie:że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie,lub że wykonawca , którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : PKO BP 1 Oddział Jelenia Góra 30 1020 2124 0000 8402 0137 1467 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium kontynuacja_ remont dachu. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie _formach wykonawca może dołączyć do oferty pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie z podaną nazwą wykonawcy i adnotacją Wadium kontynuacja_ remont dachu. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Decyzja, które roboty budowlane widniejące w ww. wykazie są najważniejsze, pozostawiona jest Wykonawcy, z zastrzeżeniem treści zdania następnego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykazane w ww. wykazie realizacje, z których co najmniej dwie(2) dotyczą robót budowlanych polegających na wykonawstwie i/lub remontach dachów wielospadowych o konstrukcji drewnianej w zakresie rzeczowym których było wykonanie co najmniej: na powierzchni minimum 300m2 pokrycia dachu z blachy w tym co najmniej jedno pokrycie z blachy miedzianej, wykonanie konstrukcji lukarn, w tym co najmniej dwóch w przestrzeni istniejącego dachu; okien połaciowych, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych. Ww. zakres robót może być wykazany łącznie w jednej realizacji lub maksymalnie w trzech realizacjach tak, żeby po dodaniu wykonanych zakresów robót budowlanych uzyskać co najmniej dwa(2) komplety wymaganego na wstępie zakresu robót budowlanych. Każda z realizacji uznanych przez Wykonawcę za najważniejszą oraz realizacji wykazanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu powinna być poparta załączonymi dowodami określającymi czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wykonawca jest zobowiązany podać obiektywne przyczyny, jeżeli korzysta z tej drugiej formy dowodów. Ww. dowody muszą być wydane przez podmiot na rzecz, którego te roboty budowlane zostały wykonane. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane wcześniej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, tj. Kierownika Budowy posiadającego : - doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, na co najmniej trzech(3) realizacjach związanych z robotami budowlanymi polegającymi na kryciu blachą połaci dachowych, w tym co najmniej na jednej(1) realizacji, w której materiałem pokrywczym była blacha miedziana, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - odbytą co najmniej dwuletnią(2) praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową) - w wysokości co najmniej 300 000 PLN; b) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwie(2) realizacje dotyczą robót budowlanych polegających na wykonawstwie i_lub remontach dachów wielospadowych o konstrukcji drewnianej w zakresie rzeczowym których było wykonanie co najmniej: na powierzchni minimum 300m2 pokrycia dachu z blachy w tym co najmniej jedno pokrycie z blachy miedzianej, wykonanie konstrukcji lukarn, w tym co najmniej dwóch w przestrzeni istniejącego dachu; okien połaciowych, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: (a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( w oryginale) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7; (b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- jeżeli udostępnia zasoby, o których mowa w punkcie VIII.1.3. a), (c) wykazu robót budowlanych wykonanych (zakończonych) oraz nie wykonanych lub wykonanych nienależycie przez inny podmiot, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- jeżeli udostępnia zasoby, o których mowa w punkcie VIII.1.1. - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4; Wykaz dotyczy wyłącznie wszystkich robót budowlanych polegających na wykonawstwie i/lub remontach dachów wielospadowych o konstrukcji drewnianej w zakresie rzeczowym których było wykonanie co najmniej: na powierzchni minimum 300m2 pokrycia dachu z blachy w tym co najmniej jedno pokrycie z blachy miedzianej, wykonanie konstrukcji lukarn, w tym co najmniej dwóch w przestrzeni istniejącego dachu; okien połaciowych, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji- wyłacznie w przypadku skrócenia cyklu realiz. zadania do maksymalnie -78 dni włącznie - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku : 1.1 zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Rozdz. I IDW, 1.2 zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, o ile Wykonawca w złożonej ofercie uwzględnił powierzenie podwykonawcy części zamówienia, 1.3 rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy, 1.4 wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany w Dokumentacji projektowej, nie powodujących zmiany umownej ceny, 1.5 wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych (siła wyższa) uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach, 1.6 konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu - dotyczy możliwości wydłużenia terminu realizacji zakończenia i/lub zmiany wynagrodzenia na zasadach określonych w punktach 1.3, 1.4,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sep.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji elektronicznej_bezpłatnie ze strony internetowej; w wersji papierowej _ w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z dołączonym dowodem wpłaty 20 zł na konto Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 16:00, miejsce: grzecznościowo _Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Erazma i Pankracego , Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra lub złożyć bezpośrednio - grzecznościowo na Plebani Parafii (adres jw.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego za to, że w okresie 3lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony wykonawca poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych ( art. 24 ust.2a. upzp)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.