eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa mat. zuż. do aparatu Rapidpoint 405, kapilar, naczyń j. uż. z masy papierowej, cewników Foleya, rękawic Rtg, wkł. i złączy do podaw. kontrastu, igieł Chiba, zest. do kaniulacji dużych naczyń, kaniul dotętniczych, przyrz. do podawania nitrogliceryny, przyrz. do nakłucia jamy opłucnej, zest. do biopsji wątroby, zest. do transfuzji pooperacyjnej, wkł. do ssaków próżniowych, wkł. do ssaków elektrycznych... w podziale na 22 części. Sprawa ZP.3520/14/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Biała Podlaska: Dostawa mat. zuż. do aparatu Rapidpoint 405, kapilar, naczyń j. uż. z masy papierowej, cewników Foleya, rękawic Rtg, wkł. i złączy do podaw. kontrastu, igieł Chiba, zest. do kaniulacji dużych naczyń, kaniul dotętniczych, przyrz. do podawania nitrogliceryny, przyrz. do nakłucia jamy opłucnej, zest. do biopsji wątroby, zest. do transfuzji pooperacyjnej, wkł. do ssaków próżniowych, wkł. do ssaków elektrycznych... w podziale na 22 części. Sprawa ZP.3520/14/15
Numer ogłoszenia: 70665 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mat. zuż. do aparatu Rapidpoint 405, kapilar, naczyń j. uż. z masy papierowej, cewników Foleya, rękawic Rtg, wkł. i złączy do podaw. kontrastu, igieł Chiba, zest. do kaniulacji dużych naczyń, kaniul dotętniczych, przyrz. do podawania nitrogliceryny, przyrz. do nakłucia jamy opłucnej, zest. do biopsji wątroby, zest. do transfuzji pooperacyjnej, wkł. do ssaków próżniowych, wkł. do ssaków elektrycznych... w podziale na 22 części. Sprawa ZP.3520/14/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mat. zuż. do aparatu Rapidpoint 405, kapilar, naczyń j. uż. z masy papierowej, cewników Foleya, rękawic Rtg, wkł. i złączy do podaw. kontrastu, igieł Chiba, zest. do kaniulacji dużych naczyń, kaniul dotętniczych, przyrz. do podawania nitrogliceryny, przyrz. do nakłucia jamy opłucnej, zest. do biopsji wątroby, zest. do transfuzji pooperacyjnej, wkł. do ssaków próżniowych, wkł. do ssaków elektr., igieł do badań EBUS, ustników j. uż. do spirometru, ostrzy do shavera, wyr. do trepanacji czaszki, ewakuatorów laparoskop., wyrobów do zab. proktolog. w podz. na 22 cz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.77.20.00-2, 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0, 33.12.42.10-0, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.16.25-7, 33.19.00.00-8, 33.19.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 1 500,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc pięćset); Część 2 - 100,00 zł (słownie zł: sto); Część 3 - 300,00 zł (słownie zł: trzysta); Część 4 - 100,00 zł (słownie zł: sto); Część 5 - 100,00 zł (słownie zł: sto); Część 6 - 1 000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc); Część 7 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 8 - 200,00 zł (słownie zł: dwieście); Część 9 - 100,00 zł (słownie zł: sto); Część 10 - 100,00 zł (słownie zł: sto); Część 11 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 12 - 600,00 zł (słownie zł: sześćset); Część 13 - 800,00 zł (słownie zł: osiemset); Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 16 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 17 - 300,00 zł (słownie zł: trzysta); Część 18 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 19 - 400,00 zł (słownie zł: czterysta); Część 20 - 300,00 zł (słownie zł: trzysta); Część 21 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 22 - 200,00 zł (słownie zł: dwieście)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty oraz próbki. 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 2. Wypełnione formularze cenowe. 3. Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: 1) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego, dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 4. Dotyczy części nr 3 poz. 4: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 5 siwz. 5. Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian regulują wzory umów (załącznik nr 1 i 1A do siwz).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 10zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 10zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57- 65, 21- 500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.2. Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie - załącznik nr 1 do siwz) 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały zużywalne do aparatu Rapidpoint 405.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały zużywalne do aparatu Rapidpoint 405 - 3 poz. formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kapilary do oznaczeń gazów krwi, elektrolitów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapilary do oznaczeń gazów krwi, elektrolitów - 6 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naczynia j. uż. z masy papierowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynia j. uż. z masy papierowej - 4 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki Foleya 2 i 3-drożne, silikonowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foleya 2 i 3-drożne, silikonowane - 10 poz. formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawice jednorazowego użytku ochraniające dłonie przed promieniami RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice jednorazowego użytku ochraniające dłonie przed promieniami RTG - 4 poz. formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wkłady i złącza do podawania kontrastu (w TK i Pracowni Hemodynamiki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady i złącza do podawania kontrastu (w TK i Pracowni Hemodynamiki) - 3 poz. formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres,przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igła typu Chiba z wyjmowanym mandrynem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła typu Chiba z wyjmowanym mandrynem - 130 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń (wyroby sterylne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 4 poz. formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kaniule dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dotętnicze (Arteria- Kaniula) - 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przyrząd do przetaczania płynów (sterylny) z precyzyjnym regulatorem przepływu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do przetaczania płynów (sterylny) z precyzyjnym regulatorem przepływu - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przyrząd do nakłucia jamy opłucnej, zestaw do biopsji wątroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do nakłucia jamy opłucnej, zestaw do biopsji wątroby - 2 poz. formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw do transfuzji pooperacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do transfuzji pooperacyjnej - 120 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wkłady j.uż. do ssaków próżniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady j.uż. do ssaków próżniowych - 7000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wkład workowy j. uż. do ssaka elektrycznego Hospivac 350.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład workowy j. uż. do ssaka elektrycznego Hospivac 350 - 680 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wkład workowy j. uż. do ssaka elektrycznego Askir C30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład workowy j. uż. do ssaka elektrycznego Askir C30 - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wkład workowy j. uż. do ssaka elektrycznego Victoria Versa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład workowy j. uż. do ssaka elektrycznego Victoria Versa - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Igła aspiracyjna do badań EBUS wideobronchoskopem ultradźwiękowym EB-1970UK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła aspiracyjna do badań EBUS wideobronchoskopem ultradźwiękowym EB-1970UK - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Ustnik jednorazowy do spirometru Lung Test 500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustnik jednorazowy do spirometru Lung Test 500 - 36 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Ostrze do shavera nr GD 681 firmy Aesculap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze do shavera nr GD 681 firmy Aesculap - 2 poz. formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wyroby do trepanacji czaszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby do trepanacji czaszki - 4 poz. formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Ewakuator laparoskopowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ewakuator laparoskopowy, czyściki do końcówek do koagulacji - 3 poz. formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres,przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Wyroby jednorazowe do zabiegów proktologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe do zabiegów proktologicznych - 2 pozycje formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.