eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa dwóch kładek dla pieszych nad drogą krajową nr 7 w miejscowościach Głogoczów i Jawornik w ramach programuPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie małopolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Kraków: Budowa dwóch kładek dla pieszych nad drogą krajową nr 7 w miejscowościach Głogoczów i Jawornik w ramach programu: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie małopolskim
Numer ogłoszenia: 70621 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch kładek dla pieszych nad drogą krajową nr 7 w miejscowościach Głogoczów i Jawornik w ramach programu: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie małopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę dwóch kładek w ciągu drogi krajowej nr 7 w następujących lokalizacjach Część 1 w km 684+720 w miejscowości Głogoczów Zakres niniejszej budowy obejmuje w szczególności budowę kładki dla pieszych, rozpiętość teoretyczna 43,34 m, długość całkowita 71,25m, szerokość całkowita obiektu 10,50 m, budowę dojść do kładki wraz z poboczami, budowę odwodnienia liniowego, budowę umocnienia skarpy, budowę barier ochronnej, budowę kanalizacji deszczowej w zakresie: odwodnienie kładki oraz terenu przyległego, budowę sieci elektroenergetycznych SN 15kV, budowę sieci elektroenergetycznych NN 0,4kV, w zakresie: budowy oświetlenia, budowy iluminacji konstrukcji, budowy zasilania wind, budowy instalacji monitoringu, budowy instalacji ogrzewania, budowę stacji transformatorowej, rozbiórkę sieci elektroenergetycznej NN 0,4kV, przebudowę sieci teletechnicznej: linia napowietrzna, linia kablowa, zabezpieczenie rurą ochronną. Część 2 w km 691+220 w miejscowości Jawornik Zakres niniejszej budowy obejmuje w szczególności budowę kładki dla pieszych, budowę dojść do kładki wraz z poboczami, budowę odwodnienia liniowego, rozbiórkę istniejących ogrodzeń znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji, budowę drogi dojazdowej, przebudowę drogi serwisowej, budowę kanalizacji deszczowej fi 200mm i odwodnienia powierzchniowego, budowę sieci elektroenergetycznych SN 15kV, linia kablowa, przebudowę sieci elektroenergetycznych NN 15kV, linia napowietrzna, budowę sieci elektroenergetycznych NN 0,4kV, linia kablowa, rozbiórkę sieci elektroenergetycznych NN 0,4kV, budowę stacji transformatorowej napowietrznej, przebudowę zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej NN 0,4kV, przebudowę sieci teletechnicznej.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13-7, 45.11.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 423.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla: Części 1 - 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), Części 2 - 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jednego zadania polegających na budowie kładki dla pieszych lub innego obiektu mostowego (mostu/wiaduktu/estakady) o rozpiętości teoretycznej przęsła min. 15 m; b) jednego zadania polegającego na budowie kładki dla pieszych lub innego obiektu mostowego o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN. Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy wymagana liczba osób: 1 Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej Doświadczenie zawodowe: Minimum 24 miesiące doświadczenia na stanowisku/stanowiskach Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru Robót przy realizacji 1 lub 2 zadań polegających na budowie lub przebudowie łącznie min. 2 obiektów mostowych (mostu/wiaduktu/estakady), każdy o dowolnej konstrukcji oraz rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła co najmniej 15 m.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz najważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów* określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za najważniejsze roboty, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów rozumie się roboty, o których mowa w pkt III.3.4) Ogłoszenia o zamówieniu. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 2., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji lub poręczenia bankowego, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w kasie w siedzibie Zamawiającego, natomiast kopię załączyć do oferty. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów (wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonych w pkt. III.4.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania kładki - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego; -osobiście w siedzibie Zamawiającego; -na wniosek Wykonawcy przesyłana za pobraniem Koszt SIWZ: 88,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2016 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: uzupełnienie pkt II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. Zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie tylko jednej z w/w części przedmiotu zamówienia. uzupełnienie pkt II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: dla każdej Części: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 423 dni od daty podpisania umowy. Pożądany termin realizacji wynosi 360 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert (Termin wykonania kładki).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kładki dla pieszych w miejscowości Głogoczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - w km 684+720 w miejscowości Głogoczów Zakres niniejszej budowy obejmuje w szczególności: - budowę kładki dla pieszych (rozpiętość teoretyczna = 43,34 m, długość całkowita = 71,25m, szerokość całkowita obiektu = 10,50 m); - budowę dojść do kładki wraz z poboczami; - budowę odwodnienia liniowego; - budowę umocnienia skarpy; - budowę barier ochronnej; - budowę kanalizacji deszczowej w zakresie: odwodnienie kładki oraz terenu przyległego; - budowę sieci elektroenergetycznych SN 15kV; - budowę sieci elektroenergetycznych NN 0,4kV, w zakresie: budowy oświetlenia, budowy iluminacji konstrukcji, budowy zasilania wind, budowy instalacji monitoringu, budowy instalacji ogrzewania; - budowę stacji transformatorowej; - rozbiórkę sieci elektroenergetycznej NN 0,4kV; - przebudowę sieci teletechnicznej (linia napowietrzna), (linia kablowa), (zabezpieczenie rurą ochronną).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13-7, 45.11.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 423.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania kładki - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kładki dla pieszych w miejscowości Jawornik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - w km 691+220 w miejscowości Jawornik Zakres niniejszej budowy obejmuje w szczególności: - budowę kładki dla pieszych; - budowę dojść do kładki wraz z poboczami; - budowę odwodnienia liniowego; - rozbiórkę istniejących ogrodzeń znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji; - budowę drogi dojazdowej; - przebudowę drogi serwisowej; - budowę kanalizacji deszczowej fi 200mm i odwodnienia powierzchniowego; - budowę sieci elektroenergetycznych SN 15kV, linia kablowa; - przebudowę sieci elektroenergetycznych NN 15kV, linia napowietrzna; - budowę sieci elektroenergetycznych NN 0,4kV, linia kablowa; - rozbiórkę sieci elektroenergetycznych NN 0,4kV; - budowę stacji transformatorowej napowietrznej; - przebudowę (zabezpieczenie) sieci elektroenergetycznej NN 0,4kV; - przebudowę sieci teletechnicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13-7, 45.11.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 423.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania kładki - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.