eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie wielobranżowego nadzoru autorskiego dla obiektu Starej Pomarańczarni w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu Strefa Muz i Myśli Stanisława Augusta - Remont i konserwacja XVIII-wiecznej Starej Pomarańczarni z Teatrem Stanisławowskim na potrzeby nowej ekspozycji rzeźby i realizacji programu kulturalnego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego współfinansowanego z Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Warszawa: Wykonanie wielobranżowego nadzoru autorskiego dla obiektu Starej Pomarańczarni w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu Strefa Muz i Myśli Stanisława Augusta - Remont i konserwacja XVIII-wiecznej Starej Pomarańczarni z Teatrem Stanisławowskim na potrzeby nowej ekspozycji rzeźby i realizacji programu kulturalnego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego współfinansowanego z Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Numer ogłoszenia: 70540 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego nadzoru autorskiego dla obiektu Starej Pomarańczarni w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu Strefa Muz i Myśli Stanisława Augusta - Remont i konserwacja XVIII-wiecznej Starej Pomarańczarni z Teatrem Stanisławowskim na potrzeby nowej ekspozycji rzeźby i realizacji programu kulturalnego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego współfinansowanego z Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja wielobranżowego nadzoru autorskiego nad realizacją prac budowlanych i konserwatorskich wykonywanych na podstawie projektu, w ramach którego Zamawiający wymaga dokonania analizy posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, pod kątem jej zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Dz. U. 2013.1409. j.t.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz. 690 z późn. zm.) oraz Ekspertyzą stanu ochrony przeciwpożarowej w budynku Starej Pomarańczarni w Łazienkach Królewskich w Warszawie, wykonaną przez rzeczoznawców: budowlanego - inż. bud. Andrzeja Pola i do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych: mgr inż. Tadeusza Ciska i mgr inż. Lesława Deca - Protect Tadeusz Cisek i Wspólnicy Sp. J., Warszawa 2011 r.1. Zamówienie podzielone jest na następujące elementy: 1) weryfikacja zgodności projektu z Ekspertyzą Stanu Ochrony Przeciwpożarowej, która jest załącznikiem do decyzji WZ.5595 166 11 z dnia 02.09.2011 r. wydanej przez Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Straży Pożarnej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami praw, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Dz. U. 2013.1409. j.t.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz. 690 z późn. zm.), 2) wykonywanie wielobranżowego nadzoru autorskiego nad posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, konserwatorskiej i ochrony przeciwpożarowej. 3) koordynacja wielobranżowa i wzajemne uzgodnienie dokumentacji projektowej, kontrola i odpowiedzialność za spójność dokumentacji; 4) sporządzenie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla realizacji prac budowlanych wykonywanych na podstawie projektu posiadanego przez Zamawiającego. W ramach wykonywania obowiązków nadzoru autorskiego dla tego etapu Zamawiający oczekuje dla jego prawidłowej realizacji dokonania analizy posiadanej dokumentacji projektowej oraz sporządzenia rysunków architektonicznych w skali nie mniejszej niż 1:50 i opisów wykonawczych, w tym rysunków wnętrz tj. rozwinięcia ścian, posadzek i sufitu dla każdego z pomieszczeń w skali nie mniejszej niż 1:20. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca w ramach nadzoru autorskiego określi i wskaże na odpowiednich rysunkach dokładną lokalizację wszystkich elementów wystroju jak również wszystkich elementów infrastruktury wewnętrznej w szczególności: tras instalacji (bruzdy), osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych, czujek PIR i p.poż, czy armatury sanitarnej; lokalizacja poszczególnych elementów powinna uwzględniać zabytkową charakterystykę poszczególnych wnętrz oraz musi zostać uprzednio ustalona z Inwestorem, w tym zwłaszcza z Głównym Konserwatorem Muzeum. Lokalizacja poszczególnych instalacji oraz elementów wystroju wnętrz musi być spójna z koncepcją ekspozycji i być realizowana we współpracy z Inwestorem oraz Projektantem Ekspozycji. W ramach wykonywania nadzoru autorskiego Zamawiający wymaga ponadto wykonania rysunków i opisów konstrukcyjnych wszelkich przebudowywanych otworów okiennych i drzwiowych, przejść instalacji przez ściany i stropy, wszystkich wzmocnień konstrukcyjnych oraz izolacji jak również wykonania rysunków i uszczegóławiających opisów dla prawidłowej realizacji instalacji elektrycznych, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz ich włączenia w system SSP, instalacji sanitarnych z włączeniem w system istniejących instalacji sanitarnych - wodnokanalizacyjnych, centralnej ciepłej wody, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji bytowej oraz wentylacji mechanicznej. W ramach tego etapu Zamawiający wymaga sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac budowlanych z uwzględnieniem etapowania prac budowlanych zgodnie z bieżącymi wskazówkami Zamawiającego; 5) sporządzenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. 2004 Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.); specyfikacje powinny uwzględniać wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia; 6) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dostosowaną do specyfiki projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego w zakresie usług tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia tj. świadczenia usług nadzoru autorskiego, sporządzania usług wykonywania analizy dokumentacji projektowej oraz sporządzania opisu przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: 31 1020 1042 0000 8102 0236 4933 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 045 - Recepcja - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy wadium zostanie zatrzymane Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca warunek spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 1 (jedną) usługę wykonania wielobranżowego projektu przebudowy bądź remontu obiektu użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków o wartości minimum 150.000,00 zł netto, bądź wykonywał nadzór autorski w trakcie realizacji prac budowlanych realizowanych na podstawie projektu opisanego powyżej, wraz z załączeniem dowodów dotyczących głównych usług, określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone. Przy czym Zamawiający uznaje, za usługi główne te, które spełniają wymagania określone w pkt. V 1.2) SIWZ. Poprzez budynek użyteczności publicznej o którym mowa wyżej Zamawiający rozumie: budynek służący celom administracji, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, nauki, służby zdrowia, opieki społecznej, handlu, gastronomii, usług dla ludności, turystyki, sportu, komunikacji w zakresie obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym i wodnym, poczty i telekomunikacji i innym podobnym celom oraz o funkcji mieszanej zawierającej powyżej określone funkcje wraz z funkcją mieszkalną. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca warunek spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca warunek spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej: a) jeden koordynator inwestycji ds. kontaktów z Zamawiającym posiadający doświadczenie w realizacji koordynacji wielobranżowego nadzoru autorskiego; b) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. (Dz. U. 2013.1409. j.t.) oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do projektowania robót budowlanych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna wykazać, że wykonała co najmniej dwa projekty wielobranżowe, lub pełniła nadzór autorski nad realizacją przynajmniej dwóch projektów wielobranżowych o wartości co najmniej 150 000 PLN netto każdy, dotyczących remontu lub przebudowy obiektów użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków; c) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w branży konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Dz. U. 2013.1409. j.t.) oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do projektowania robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna wykazać, że wykonała dwa projekty wielobranżowe, lub pełniła nadzór autorski nad realizacją przynajmniej dwóch projektów wielobranżowych o wartości co najmniej 150 000 zł netto każdy, dotyczących remontu lub przebudowy obiektów użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków; d) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2013.1409. j.t.) oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do projektowania robót budowlanych w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna wykazać, że wykonała dwa projekty wielobranżowe, lub pełniła nadzór autorski nad realizacją przynajmniej dwóch projektów wielobranżowych o wartości co najmniej 100 000 PLN netto każdy, dotyczących remontu lub przebudowy obiektów użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków; e) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2013.1409. j.t.) oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do projektowania robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna wykazać, że wykonała dwa projekty wielobranżowe, lub pełniła nadzór autorski nad realizacją przynajmniej dwóch projektów wielobranżowych o wartości co najmniej 100 000 PLN netto każdy, dotyczących remontu lub przebudowy obiektów użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków, f) konserwator dzieł sztuki - osoba posiadająca wykształcenie wyższe (tytuł magistra) w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki ze specjalizacją Konserwacja i Restauracja Rzeźby i elementów Architektury lub Drewna, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadająca doświadczenie w sporządzeniu programów konserwatorskich przynajmniej dwóch robót konserwatorskich obiektów wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie niższej niż 50.000 zł netto każda oraz posiadająca minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w konserwacji obiektów zabytkowych, uzyskane po zakończeniu wymaganej prawem praktyki zawodowej. Uprawnienia muszą być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2013.1409. j.t.) oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednimi uprawnieniami do projektowania robót budowlanych, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane do projektowani w powyższym zakresie: - wydane obywatelowi państwa członkowskiego Unii Europejskiej, posiadającemu kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa bądź architekta, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim i ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (świadczenia usług transgranicznych), bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, lub - uznane przez właściwy organ, zgodnie z Ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Żadna ze wskazanych przez Wykonawcę osób do realizacji zamówienia nie może pełnić więcej niż 1 funkcji wymienionej przez Zamawiającego. Poprzez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek o którym mowa w pkt V ust.1 ppkt 2) zdanie 2 powyżej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca warunek spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 300 000,00 złotych polskich oraz b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000,00 złotych polskich. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca warunek spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Termin wykonania analizy dokumentacji projektowej (w dniach) - 20
  • 3 - Termin wykonania opisu przedmiotu zamówienia (w dniach) - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena, 2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikającej z okoliczności związanych z dokonanymi w trakcie robót odkryciami, czasem prowadzenia badań z nimi związanych a także decyzjami i zaleceniami konserwatorskimi wydanymi odpowiednio przez Wojewódzkiego i Stołecznego Konserwatora, d) statutową działalnością Zamawiającego uniemożliwiającą terminowe realizowanie prac bądź powodującą przerwy w realizacji umowy, e) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie prac przez okres dłuższy niż 7 dni, przy czym w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. a) - e) możliwa jest zmiana sposobu wykonania, cena, zakres rzeczowy zamówienia lub termin. 3) zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego - w zakresie zmiany tej osoby. 2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, parter, pokój 045..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.